Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 11 juli 2017 om 22:22
Snap ik ook niet iemand heeft het ook gemeld in het mod topic .MoirenPhae schreef: ↑11-07-2017 22:16Waarom staat dat topic er nog steeds? Ik heb het al meerdere keren gestaft.
dinsdag 11 juli 2017 om 22:36
dinsdag 11 juli 2017 om 22:37
Echt ik kan er niet over uit hoe schandalig is dat zeg.MoirenPhae schreef: ↑11-07-2017 22:36Is er eens een topic dat je ruchtsichloos offline kan halen en zonder na te denken kan perma'en, gaan ze er over nadenken![]()
dinsdag 11 juli 2017 om 22:42
Nou die zouden adequater reageren gok ik .
dinsdag 11 juli 2017 om 22:56
Dat hoop ik ook maar vraag me af of ze zoiets ooit gedaan hebben ?MoirenPhae schreef: ↑11-07-2017 22:55Damn, de (20) wil niet meer omlaag.
Ik hoop vooral dat Viva die TO meldt, inc. alle gegevens.
dinsdag 11 juli 2017 om 23:01
Kan dat? Ja vast wel. Hoop ik.. Ziek hoor. Ondanks dat de OP wel keurig netjes duidelijk geschreven was. Dat vond ik wel opvallend. Alsof ze werkelijk geen flauw idee had van hoe ziek dit is. En dan die moeder die ermee oke was.. Vreemd verhaal. Had TO nog gereageerd trouwens? (kon niet alles lezen)MoirenPhae schreef: ↑11-07-2017 22:55Damn, de (20) wil niet meer omlaag.
Ik hoop vooral dat Viva die TO meldt, inc. alle gegevens.
woensdag 12 juli 2017 om 10:57
woensdag 12 juli 2017 om 11:27
Idd, je hebt gelijk.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 12 juli 2017 om 12:29
Lief is overrated!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!