Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 12 juli 2017 om 17:49
Die Frank die met de liefde van zijn leven is getrouwd en nu op date wil om te parachutespringen met een minderjarig meisje. Ik krijg tenminste niet het idee dat hij 30+ is, maakt haar 15.Lady_Voldemort schreef: ↑12-07-2017 17:45Wellukke Frank?
En moet jij niet eens baren? Of ben ik nou in de war met iemand anders?
Ik hoop morgen in het zkh te horen wanneer de worp gepland staat. Officieel nog 2 weken.
woensdag 12 juli 2017 om 18:44
Wat zijn er veel mensen die een 'probleem' met hun buren hebben! Van 'bemoeiende tuinbuurman' over 'ik wil geen buren op de koffie' tot 'fraudeplegers aangeven' en 'buurvrouw doet woningruil met Tokkiefamilie'. Ik zal wel heel erg mazzel hebben, maar ik heb al op zoveel plekken gewoond in binnen- en buitenland en nog nooit meer 'last' gehad dan verhuurders/onderburen die in het oog hielden of ik mannelijk bezoek kreeg als man niet thuis was en hem op stonden te wachten om hem dat te vertellen. En daar zijn ze snel mee opgehouden omdat man dan dingen vroeg als: kraakte het bed erg? Sorry, dat moet ik dan even fixen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 12 juli 2017 om 19:11
Ah, Frank de man, man, man. Deze laatste twist had ik nog niet gelezen.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑12-07-2017 17:49Die Frank die met de liefde van zijn leven is getrouwd en nu op date wil om te parachutespringen met een minderjarig meisje. Ik krijg tenminste niet het idee dat hij 30+ is, maakt haar 15.
woensdag 12 juli 2017 om 19:57
Wat? Kan je daar niks tegen doen dan? Is dat niet strafbaar?Lady_Voldemort schreef: ↑12-07-2017 19:23Ik heb een buurman die zich gemakshalve maar op mijn woonadres heeft ingeschreven, dus nu krijg ik al zijn politie en deurwaarders en incassobureaus op de stoep. Dat is ook niet alles.
Ik heb prettige buren, behalve de achterbuurvrouw. Da's een beetje een zeikwijf.
woensdag 12 juli 2017 om 20:11
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 12 juli 2017 om 20:11
Mijn een biet of het strafbaar is, ik heb er gewoon geen zin in. Ik kwam erachter toen mijn dochter tot twee keer aan toe zo'n dienaar der wet af moest poeieren (want alleen thuis, wat toch moet kunnen als je zestien bent). Magoe, we hebben nu de gemeente erop af gestuurd en het kan twee of drie maanden duren maar dan wordt ie uitgeschreven. Intussen sturen wij alle verkeerd geadresseerde post retour afzender en zijn adres staat ook in onderzoek, dus dan zal het wel afnemen met de deurwaarders en aanverwant gespuis.
woensdag 12 juli 2017 om 20:14
Wij ook. Dat is echt fantastisch. We wonen al in een straatje achteraf. Aan de ene kant bos. Aan de andere kant een verdwenen buurman en dan nog 3 huisjes met heel rustige mensen. Zelfs de baby daar hoor je nooit. Vanaf daar alleen weiland tot aan de horizon.
woensdag 12 juli 2017 om 20:27
Als je die allemaal weg moet hebben, dan zeg het maar hoor. Ik heb ervaring ondertussen.
woensdag 12 juli 2017 om 20:34
Wat een gedoe. Je zei toch dat je misschien ging verhuizen?Lady_Voldemort schreef: ↑12-07-2017 20:11Mijn een biet of het strafbaar is, ik heb er gewoon geen zin in. Ik kwam erachter toen mijn dochter tot twee keer aan toe zo'n dienaar der wet af moest poeieren (want alleen thuis, wat toch moet kunnen als je zestien bent). Magoe, we hebben nu de gemeente erop af gestuurd en het kan twee of drie maanden duren maar dan wordt ie uitgeschreven. Intussen sturen wij alle verkeerd geadresseerde post retour afzender en zijn adres staat ook in onderzoek, dus dan zal het wel afnemen met de deurwaarders en aanverwant gespuis.
woensdag 12 juli 2017 om 20:39
Lady_Voldemort schreef: ↑12-07-2017 20:11Mijn een biet of het strafbaar is, ik heb er gewoon geen zin in. Ik kwam erachter toen mijn dochter tot twee keer aan toe zo'n dienaar der wet af moest poeieren (want alleen thuis, wat toch moet kunnen als je zestien bent). Magoe, we hebben nu de gemeente erop af gestuurd en het kan twee of drie maanden duren maar dan wordt ie uitgeschreven. Intussen sturen wij alle verkeerd geadresseerde post retour afzender en zijn adres staat ook in onderzoek, dus dan zal het wel afnemen met de deurwaarders en aanverwant gespuis.
Bah wat een ellende kan iemand anders toch veroorzaken.
Ik dacht trouwens dat je altijd bericht kreeg van de gemeente als er zich iemand op jouw adres inschrijft? Of is het geen gemeentelijke inschrijving maar gebruikt hij gewoon jullie adres?
woensdag 12 juli 2017 om 20:41
Ja, het is een gemeentelijke inschrijving. Heel ingewikkeld allemaal, maar dat ga ik in dit bestek niet allemaal uit de doeken doen. In ieder geval snapt de gemeente het nu wel en daar ben ik al lang blij mee
woensdag 12 juli 2017 om 20:41
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 12-07-2017 20:44
2.31% gewijzigd
woensdag 12 juli 2017 om 20:46
O, ik wel. En om te zeggen dat ik mijn armen moest lappen, onkruid moest trekken, wat al die verschillende mannen dan wel niet bij mij over de vloer deden, en in dit huis vooral overlast van muziek bij mooi weer.Oudblond schreef: ↑12-07-2017 18:44Wat zijn er veel mensen die een 'probleem' met hun buren hebben! Van 'bemoeiende tuinbuurman' over 'ik wil geen buren op de koffie' tot 'fraudeplegers aangeven' en 'buurvrouw doet woningruil met Tokkiefamilie'. Ik zal wel heel erg mazzel hebben, maar ik heb al op zoveel plekken gewoond in binnen- en buitenland en nog nooit meer 'last' gehad dan verhuurders/onderburen die in het oog hielden of ik mannelijk bezoek kreeg als man niet thuis was en hem op stonden te wachten om hem dat te vertellen. En daar zijn ze snel mee opgehouden omdat man dan dingen vroeg als: kraakte het bed erg? Sorry, dat moet ik dan even fixen.
woensdag 12 juli 2017 om 20:46
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑12-07-2017 19:20Ik heb ook tokkieburen helaas. Gelukkig zitten ze nu een paar weken op de camping en komt ze alleen thuis schreeuwen als de was thuis gedaan moet worden.
Ik kan natuurlijk een topic openen maar daar worden ze helaas niet stiller van.
Ik heb hele leuke rustige buren maar zij schijnen wel tokkieburen te hebben, alhoewel ik nog niet weet wie ze nou bedoelen. Ik zal het nog eens navragen, ik moet toch binnenkort even mijn autobanden uit hun voortuin halen (sommige mensen doen over alles moeilijk).