Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Soms valt het me meer op dan anders hoe vaak mensen van andere mensen iets niet mogen. Terwijl, hoeveel last heb je er van als de buurvrouw een roze huispak aantrekt naar een crematie, of als je kapper met haar kinderen in de peuterleeftijd graag een stad wil bezoeken, met af en toe een cultureel bezoekje.
Meestal vind ik zelf van alles van iedereen, maar vandaag probeerde ik het eens beschouwend.
Jeetje Minny. Heeft die hier nog ooit geschreven?
friezinnetje2014 schreef:
14-07-2017 22:07
ja, toen was het eerste 3000+ topic zolang geleden geopend.

Paarse Minny bedoel je denk ik?
Ja die.

Toch heb ik met haar ook eens vreselijk gelachen. De mods waren toen ook al niet helemaal lekker af en toe en op een goeie dag hadden ze afgekondigd dat je geen nicks meer mocht noemen, want dat waren NAW gegevens. En toen opende Minny dus een topic waarin alle nicks die we maar kenden werden verbasterd tot we zo ongeveer in de broek zeken van het lachen. Waarop het topic werd verwijderd, wegens kritiek op Het Beleid :rofl: De achterlijke regel werd trouwens ook verwijderd, maar dan stilzwijgend.
Lady_Voldemort schreef:
14-07-2017 22:12
Ja die.

Toch heb ik met haar ook eens vreselijk gelachen. De mods waren toen ook al niet helemaal lekker af en toe en op een goeie dag hadden ze afgekondigd dat je geen nicks meer mocht noemen, want dat waren NAW gegevens. En toen opende Minny dus een topic waarin alle nicks die we maar kenden werden verbasterd tot we zo ongeveer in de broek zeken van het lachen. Waarop het topic werd verwijderd, wegens kritiek op Het Beleid :rofl: De achterlijke regel werd trouwens ook verwijderd, maar dan stilzwijgend.
Geweldig, zulke topics mis je nu echt zeg.
vrouwjagersma schreef:
14-07-2017 22:10
Soms valt het me meer op dan anders hoe vaak mensen van andere mensen iets niet mogen. Terwijl, hoeveel last heb je er van als de buurvrouw een roze huispak aantrekt naar een crematie, of als je kapper met haar kinderen in de peuterleeftijd graag een stad wil bezoeken, met af en toe een cultureel bezoekje.
Meestal vind ik zelf van alles van iedereen, maar vandaag probeerde ik het eens beschouwend.
klopt, als je afwijkt van den standaard (wie die dan ook maar bedenkt) dan deug je niet. Leven en laten leven..
vrouwjagersma schreef:
14-07-2017 22:10
Oh dat verbaast me al jaren. Wat een gezeik zeg. Ik durf ook te wedden dat al die fervente tegenstanders van 'ongepaste' begrafeniskledij en 'zielige' bestemmingen voor uitjes-met-peuters in het dagelijks leven helemaal niet zo'n grote bek hebben.
friezinnetje2014 schreef:
14-07-2017 22:14
Geweldig, zulke topics mis je nu echt zeg.
Soms heb je nog wel is een grappig topic maar wel veel minder dan vroeger
MoirenPhae schreef:
14-07-2017 18:12
Wat is dit nou weer voor iets zieks. Een kind van 8 op een potje laten piesen.

thuis/geen-wc-boven/list_messages/386382
In mijn vorige huis plaste ik zelf 's nachts op een potje of een emmer. Boven geen wc en bang dat ik in mijn halfslaap van de trap zou kukelen.
Ik zie niet in wat daar vreemd aan is.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Lady_Voldemort schreef:
14-07-2017 21:58
Iedereen zeikt ook alleen nog maar. En als je dan een keer een grapje maakt kun je er donder op zeggen dat de één of andere dombo je grapje niet snapt en je staft en dan zit je weer een week te brommen want de mods worden speciaal aangenomen op gebrek aan humor. Vreselijk is het, vreselijk.
Mwoah, in Schaduwnapraat was het vanochtend dikke pret hoor!

Of de mods humor hebben durf ik uit veiligheidsoverwegingen geen uitspraken te doen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lady_Voldemort schreef:
14-07-2017 22:17
Oh dat verbaast me al jaren. Wat een gezeik zeg. Ik durf ook te wedden dat al die fervente tegenstanders van 'ongepaste' begrafeniskledij en 'zielige' bestemmingen voor uitjes-met-peuters in het dagelijks leven helemaal niet zo'n grote bek hebben.
En je mag al helemaal niet zeggen dat je eigen kinderen het wél leuk vinden om af en toe iets verantwoords te bekijken, want dan lieg je of dan ben je vast een interlectueel (vrij naar Ria Valk).
Solomio schreef:
14-07-2017 22:20
In mijn vorige huis plaste ik zelf 's nachts op een potje of een emmer. Boven geen wc en bang dat ik in mijn halfslaap van de trap zou kukelen.
Ik zie niet in wat daar vreemd aan is.
Wat ik nog raarder vind aan dat topic is dat heel veel mensen het al raar vinden als iemand 's nachts moet plassen. Wat je al niet raar kan vinden zeg. En dat je het dan ook zo raar vindt dat je daar met alle geweld een post aan moet wijden, op een forum.
Ja, dat ook nog eens. Alsof ik die hele krat Pitt 's morgens pas uit kan gaan plassen.

Maar ik stel me dan altijd zo'n bepaald type mens voor: "Wij plassen niet 's nachts. Dat doet ons soort mensen niet."
vrouwjagersma schreef:
14-07-2017 22:24
En je mag al helemaal niet zeggen dat je eigen kinderen het wél leuk vinden om af en toe iets verantwoords te bekijken, want dan lieg je of dan ben je vast een interlectueel (vrij naar Ria Valk).
Of een pusherT, die zijn kinderen belet Gewoon Kind Te Kunnen Zijn.

Want één ding is duidelijk: een kind is alleen kind als ie schreeuwend in Ballorig rond rent. Een kind dat het leuk vindt om boeken te lezen of musea te bezoeken is geen kind, dat is een walgelijk construct van een ouder die zo graag wil dat zijn kind hoogbegaafd wordt.
Lady_Voldemort schreef:
14-07-2017 22:25
Wat ik nog raarder vind aan dat topic is dat heel veel mensen het al raar vinden als iemand 's nachts moet plassen. Wat je al niet raar kan vinden zeg. En dat je het dan ook zo raar vindt dat je daar met alle geweld een post aan moet wijden, op een forum.
Dat vind ik dan weer minder raar: in principe is het zo geregeld dat er 's nachts nauwelijks urine wordt aangemaakt en je dus zonder plassen de nacht door zou moeten kunnen.
Dat dat lang niet bij iedereen even goed werkt is voor sommige mensen nieuws.
Lady_Voldemort schreef:
14-07-2017 22:25
nou idd.
als ik een avond op stap ben geweest moet ik er sowieso wel een keer uit. Maar de laatste 2-3 jaar kan ik dat ook zonder een avondje stappen
Lady_Voldemort schreef:
14-07-2017 22:27
Of een pusherT, die zijn kinderen belet Gewoon Kind Te Kunnen Zijn.

Want één ding is duidelijk: een kind is alleen kind als ie schreeuwend in Ballorig rond rent. Een kind dat het leuk vindt om boeken te lezen of musea te bezoeken is geen kind, dat is een walgelijk construct van een ouder die zo graag wil dat zijn kind hoogbegaafd wordt.
Het is me bij een van de twee gelukt. Dat is altijd nog 50%. Die andere was als baby al serieus. Maar dat komt door mij, ze mocht altijd alleen maar Debussy luisteren in de box en ik las haar Ovidius voor.
Onze kinderen zijn al sinds kind gewend dat een vakantie een afwisseling is van vooral veel natuur, spelen, zwemmen en cultuur. En ik ken geen kinderen die een burchtruine stom vinden: je mag er klimmen en nadenken over stoere ridders en tegenwoordig zijn musea zo verschrikkelijk op kinderen ingericht, dus.
En als iemand anders wel twee weken op een camping wil zitten met een zwembad en pubers in konijnenpakken die high fives geven en leuke dansjes in de kinderdisco dan is dat ook helemaal prima. Maar niet voor mij.
Solomio schreef:
14-07-2017 22:29
Dat vind ik dan weer minder raar: in principe is het zo geregeld dat er 's nachts nauwelijks urine wordt aangemaakt en je dus zonder plassen de nacht door zou moeten kunnen.
Dat dat lang niet bij iedereen even goed werkt is voor sommige mensen nieuws.
Nou, dat vind ik dus raar, dat dat voor sommige mensen nieuws is. En dan nog zouden die mensen iets kunnen roepen van 'goh, dat wist ik niet, weer iets geleerd'. Maar nee, dat doen ze niet, ze volstaan ermee het raar te vinden.
AeonOfWinter schreef:
14-07-2017 22:23
Mwoah, in Schaduwnapraat was het vanochtend dikke pret hoor!

Of de mods humor hebben durf ik uit veiligheidsoverwegingen geen uitspraken te doen.
Ik kan het topic niet meer vinden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady_Voldemort schreef:
14-07-2017 22:32
Nou, dat vind ik dus raar, dat dat voor sommige mensen nieuws is. En dan nog zouden die mensen iets kunnen roepen van 'goh, dat wist ik niet, weer iets geleerd'. Maar nee, dat doen ze niet, ze volstaan ermee het raar te vinden.
Wat is er nou raar aan plassen in de nacht?
Sinds mijn keizersnede moet ik dat.
Kan ook in mijn bed miegelen maar ik kies voor de wc.

Inderdaad, wat er al raar gevonden wordt zeg.
Boeien hoe dat volgens de biologieregels zit, als ik moet dan ga ik.
Lady_Voldemort schreef:
14-07-2017 22:32
Tja, sommige mensen kijken niet zo vaak om zich heen suwwemaarsegge.

Ik begrijp echt niet dat mensen het raar vinden dat je 's nachts de trap niet af wilt.
Maar ik ben dan ook opgegroeid op een flat.
In dat topic komen veel mensen vertellen dat het 'luxe' is om een toilet boven te hebben en dat zij het overleefd hebben zonder.
Ik denk dan: het hebben van een boven is al luxe in mijn idee.
Ieder heeft zo z'n eigen referentiekader.
Lady_Voldemort schreef:
14-07-2017 21:58
Iedereen zeikt ook alleen nog maar. En als je dan een keer een grapje maakt kun je er donder op zeggen dat de één of andere dombo je grapje niet snapt en je staft en dan zit je weer een week te brommen want de mods worden speciaal aangenomen op gebrek aan humor. Vreselijk is het, vreselijk.

De Mods snappen Gebbetjes niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Eleonora-2 schreef:
14-07-2017 22:40
Wat is er nou raar aan plassen in de nacht?
Sinds mijn keizersnede moet ik dat.
Kan ook in mijn bed miegelen maar ik kies voor de wc.

Inderdaad, wat er al raar gevonden wordt zeg.
Boeien hoe dat volgens de biologieregels zit, als ik moet dan ga ik.
Ik probeer het wel eens, als ik zo lekker lig. Dan zeg ik tegen mijn blaas dattie niet zo moeilijk moet doen want de natuur heeft het zo geregeld dat ik gewoon mag slapen dus als ie nou eens gewoon naar de natuur luistert en zo... maar het helpt allemaal geen reet. Pissen moet ik, en daarna mag ik weer verder slapen. Maar misschien dat al die mensen die dat zo raar vinden er nog een truukje voor hebben, dan hoor ik het graag.
Nouschi schreef:
14-07-2017 22:40
Ik kan het topic niet meer vinden.
Whaaat? Je bloed-eigenste topic? O_O

Edit: Ik moest ook even wat toeren uit halen, maar ik heb de link gevonden:
overig/schaduwnapraat/list_messages/385012/27313045
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
14-07-2017 22:58
Whaaat? Je bloed-eigenste topic? O_O

Edit: Ik moest ook even wat toeren uit halen, maar ik heb de link gevonden:
overig/schaduwnapraat/list_messages/385012/27313045
Dank je!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven