Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 15 juli 2017 om 01:35
zaterdag 15 juli 2017 om 01:38
Daar ken ik eerlijk gezegd niet genoeg van. Alleen de hits denk ik. Misschien een enkele outsider.Lady_Voldemort schreef: ↑15-07-2017 01:34Wat vind jij van Joe Jackson? Mijn voormalige vriend moest er niks van hebben, vanwege de achternaamIk ben echt fan hoor.
Jackson hebben we ook gedraaid trouwens. Michael dan.
zaterdag 15 juli 2017 om 01:40
Haha, Michael heb ik nog gekocht toen ik al lang punk was. Net als Prince trouwens. Ik was gewoon een mislukte punkerT
zaterdag 15 juli 2017 om 01:43
Niet zo'n fan van z'n stem. Is she really going out with him is eigenlijk wat ik me het best herinner.
https://www.youtube.com/watch?v=6TzKSFbsh2Y
Ik heb er niet speciaal iets mee. Ik snap je ex wel
https://www.youtube.com/watch?v=6TzKSFbsh2Y
Ik heb er niet speciaal iets mee. Ik snap je ex wel
zaterdag 15 juli 2017 om 01:47
Lady_Voldemort schreef: ↑15-07-2017 01:40Haha, Michael heb ik nog gekocht toen ik al lang punk was. Net als Prince trouwens. Ik was gewoon een mislukte punkerT![]()
Ik was mislukt in alles. Punker, New Waver, Hip-Hopper. Maar ik vond alles zo leuk ^^
House kon ik best goed trouwens. Rock ook.
zaterdag 15 juli 2017 om 01:52
Lady_Voldemort schreef: ↑15-07-2017 01:49Ik ging dus ooit een keer per ongeluk naar U2. In 1986. En toen hoorde ik Gloria. En toen was ik stuk dus.
Per ongeluk? Hoe?
Ik heb wel Ilse de Lange ooit per ongeluk gezien.
Voorprogramma van Kane.
En ze was echt goed. Daarvoor kende ik haar niet of amper.
zaterdag 15 juli 2017 om 01:57
zaterdag 15 juli 2017 om 02:03
Met een vriendinnetje mee, die dus fan was en ik nog niet maar we gingen stiekem want het was in het verre buitenland (België) dus ik was wel in voor een geintje. En toen zag ik ze dus. Ik kende welgeteld één liedje (New Years Day) maar ik ging echt helemaal stuk, daar in België. Tranen met tuiten. Vijftien was ik. En een familiedrama, toen ze erachter kwamen dat we niet naar de Efteling waren geweest
zaterdag 15 juli 2017 om 06:49
Eens met jou.
zaterdag 15 juli 2017 om 08:32
Dat vond ik ook altijd tot ik ze vorig jaar / jaar daarvoor een keer live zag. Was toch wel heel goed. Niet dat ik ze nu draai maar het hoeft ook niet meer af als man het aanzet
zaterdag 15 juli 2017 om 08:35
zaterdag 15 juli 2017 om 08:39
Nogal ja.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 15 juli 2017 om 09:24
Mijn man vind het gelukkig nog erger dan ik. Ik kan best een oudje luisteren zonder weg te zappen. Het is geen Kane ofzo. Net niet.
zaterdag 15 juli 2017 om 09:31
Fee-de-Goede schreef: ↑15-07-2017 09:23Zo, er is nogal wat banwaardig blijkbaar.![]()
IC perma ban onder beide alle drie de nick's. Moi ook een lange ban.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.