Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 15 juli 2017 om 13:57
Ik snap je punt. Het is mijn beperking dat ik aan een naam/avatar een bepaald beeld van de persoon koppel terwijl ik ook wel weet dat je alles kan kiezen wat je maar wil. En de associatie die de ene heeft met iets kan anders zijn dan de associatie die iemand anders daarbij heeft.
Ik kan inderdaad gewoon lastig mijn associatie met een naam/avatar 'uitzetten'. Bij een mannelijk beeld is mijn eerste associatie/aanname dat het een man is en andersom verwacht ik bij een vrouwelijk beeld een vrouw.
zaterdag 15 juli 2017 om 14:12
Wat voor associatie heb je bij mij Shifty?shifty schreef: ↑15-07-2017 13:57Ik snap je punt. Het is mijn beperking dat ik aan een naam/avatar een bepaald beeld van de persoon koppel terwijl ik ook wel weet dat je alles kan kiezen wat je maar wil. En de associatie die de ene heeft met iets kan anders zijn dan de associatie die iemand anders daarbij heeft.
Ik kan inderdaad gewoon lastig mijn associatie met een naam/avatar 'uitzetten'. Bij een mannelijk beeld is mijn eerste associatie/aanname dat het een man is en andersom verwacht ik bij een vrouwelijk beeld een vrouw.
zaterdag 15 juli 2017 om 14:25
Mooi zo. Ik heb dan ook bewust een avatar gekozen die sterk afwijkt van mijn kloeke voorkomen om zo min mogelijk af te leiden van het gebrek aan inhoud
zaterdag 15 juli 2017 om 14:41
Dacht ik al. Geen hol meer te doen hier laat staan iets te lachen.
Fijne bannenregen gisteravond weer zag ik. Tragisch.
zaterdag 15 juli 2017 om 14:43
Echt???? Dank je!!!SuzanneSuus schreef: ↑15-07-2017 14:40Yas, luister je weleens naar De Taalstaat ( radio 1)?
Volgende week zaterdag oa over Joop ter Heul
zaterdag 15 juli 2017 om 15:12
Ik heb een beetje een indruk gekregen van wat voor werk jij doet en het lijkt me vrij toepasselijk (en ik ga er vanuit dat de tekst ook voor jezelf en je collega's geldt).
Maar dan kan er bij mijn rijtje ook -niet origineel- bij. Toch jammer van dat mooie rijtje.
zaterdag 15 juli 2017 om 15:17
impala schreef: ↑15-07-2017 12:04Dacht ik al.
Ik vind dat altijd zo'n onzin he. Natuurlijk is een opmerking tegen iemand over de rotopmerking die hij zojuist maakte op de man. Wie kaatst, kan een bal verwachten. En Moi kaatst doorgaans hard. Kan me niet voorstellen dat vw daar buitenproportioneel op gereageerd heeft.
Moi heeft dan ook niet gestaft, die kan prima ballen aan
zaterdag 15 juli 2017 om 15:40
overig/hulp-nodig/list_messages/386469/1
Ik hoop dat dit een (zieke) grap is?
To is echt van het padje af.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 15 juli 2017 om 15:48
Ik hoop het ook. Anders zit to er niet goed bij.AeonOfWinter schreef: ↑15-07-2017 15:40overig/hulp-nodig/list_messages/386469/1
zaterdag 15 juli 2017 om 15:51
Nou dat mag je wel zeggen!AeonOfWinter schreef: ↑15-07-2017 15:40overig/hulp-nodig/list_messages/386469/1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 juli 2017 om 15:54
Zo te lezen is to in de warAeonOfWinter schreef: ↑15-07-2017 15:40overig/hulp-nodig/list_messages/386469/1
Je bent zelf een theepot