Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 15 juli 2017 om 15:55
En behoorlijk ook.
Of het is iemand die probeert een grapje uit te halen met de bewoner van genoemd adres.
zaterdag 15 juli 2017 om 15:55
zaterdag 15 juli 2017 om 15:57
Klopt.doornroosje9 schreef: ↑15-07-2017 15:56Is er een aantal maanden/jaren geleden niet nog zo'n topic geweest? Iemand die dacht dat ze in haar slaap verkracht werd?
zaterdag 15 juli 2017 om 15:57
Ja heel erg in de war.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 15 juli 2017 om 16:17
Hopelijk.Martje2801 schreef: ↑15-07-2017 16:15Ik kreeg de terugkoppeling van de melding welke ik gedaan had bij de politie waar ze bedankten voor de melding en dat er actie ondernomen is. Ik neem aan dat ze langs zijn geweest dus.
Prrrr, mauw miawwwww.
zaterdag 15 juli 2017 om 16:17
NetjesMartje2801 schreef: ↑15-07-2017 16:15Ik kreeg de terugkoppeling van de melding welke ik gedaan had bij de politie waar ze bedankten voor de melding en dat er actie ondernomen is. Ik neem aan dat ze langs zijn geweest dus.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 15 juli 2017 om 16:19
Martje2801 schreef: ↑15-07-2017 16:15Ik kreeg de terugkoppeling van de melding welke ik gedaan had bij de politie waar ze bedankten voor de melding en dat er actie ondernomen is. Ik neem aan dat ze langs zijn geweest dus.
Dat was mooi snel dan.
zaterdag 15 juli 2017 om 16:19
Oké. Google vertelt mij dat er vorig jaar op dat adres een ambulance is geweest.Martje2801 schreef: ↑15-07-2017 16:15Ik kreeg de terugkoppeling van de melding welke ik gedaan had bij de politie waar ze bedankten voor de melding en dat er actie ondernomen is. Ik neem aan dat ze langs zijn geweest dus.
zaterdag 15 juli 2017 om 16:23
zaterdag 15 juli 2017 om 16:24
Ach zo.
Geen fijne buurt wat ik zo las over de hangjongeren daar.
zaterdag 15 juli 2017 om 16:24
Uiteraard, de tekst geldt voor iedereen, we zijn allemaal wel ergens een beetje gek in/mee. Heb er ook geniale reacties mee gehad. Alleen maar positief, (zwarte) humor is een goed (hulp)middel om alles een beetje in perspectief te zetten.-Katjies- schreef: ↑15-07-2017 15:12Ik heb een beetje een indruk gekregen van wat voor werk jij doet en het lijkt me vrij toepasselijk (en ik ga er vanuit dat de tekst ook voor jezelf en je collega's geldt).
Maar dan kan er bij mijn rijtje ook -niet origineel- bij. Toch jammer van dat mooie rijtje.
Mooie aanvulling voor je rijtje toch, een beetje gekkigheid is niks mis mee.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 15 juli 2017 om 16:25
Beter die info verwijderen.
zaterdag 15 juli 2017 om 16:31
Dan kan je even terugmailen met de vraag of er dan ook al weer een maand 'goed gedrag' verstreken is van de twee maanden waarna de waarschuwing vervalt.