Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ben eigenlijk stomverbaasd dat er nu eens een mod zo inhoudelijk, geduldig en correct reageert op het modtopic .. die moet nieuw zijn ..
shifty schreef:
15-07-2017 22:44
Ik ben eigenlijk stomverbaasd dat er nu eens een mod zo inhoudelijk, geduldig en correct reageert op het modtopic .. die moet nieuw zijn ..
Gisteravond ook al. Ik was helemaal een beetje mijn huis kwijt.
Nee, er is er eentje die dat deed en doet. Geen nieuwe volgens mij
.
impala schreef:
15-07-2017 21:15
Sinds wanneer kom jij hier? De ip-ban was wel degelijk een begrip en was ooit de hoogst bereikbare ban. Je kon dan niet eens meer meelezen hier. Ook niet als je niet probeerde in te loggen, het hele forum was dan onbereikbaar.
Die heb ik gehad.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
feow schreef:
15-07-2017 22:42
Wie zoekt het tijdsverschil even op?

Ik vind dat ik aan de moderatie af kan leiden dat mannen tegenwoordig lange en hoogsensitieve uitstulpingen aan hun voeten hebben.
En dat vind ik jammer, want voor mij maakte juist de scherpe toon het vivaforum leuker.

Vind ik ook jammer ja. Je mag hier best een beetje fel zijn toch. je komt hier voor een mening dan moet je niet meteen van je roze stoel vallen als je die krijgt. Ook al is die op de man (zonder dat je een potje gaat lopen schelden).

Met 'mannen' bedoeld je mods of bedoel je specifiek 'mannen' ten opzichte van vrouwen'?
impala schreef:
15-07-2017 22:46
Nee, er is er eentje die dat deed en doet. Geen nieuwe volgens mij

Ik vind het echt ENORM opvallend. Kunnen we deze mod niet voordragen als teamleider of zo. Of directeur?
Op welke man heeft Fee nou weer in zitten hakken?
shifty schreef:
15-07-2017 22:57
Vind ik ook jammer ja. Je mag hier best een beetje fel zijn toch. je komt hier voor een mening dan moet je niet meteen van je roze stoel vallen als je die krijgt. Ook al is die op de man (zonder dat je een potje gaat lopen schelden).

Met 'mannen' bedoeld je mods of bedoel je specifiek 'mannen' ten opzichte van vrouwen'?
Ken je filmpjes van bronstige padden? Die springen in de paartijd letterlijk op alles wat beweegt.
Aangezien de waarschuwingen en bannen hier voor 'op de MAN' zijn bedoel ik die mannen.
Wat dat met die padden te maken heeft? Nou, ik stel me de stafjesfetihisten voor als een stel forummers die het moeten melden dat een forummer als een bronstige pad op een ander springt. En zij en de mods redden forum en mensheid van dat soort gruwelijke uitwassen ofzo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady_Voldemort schreef:
15-07-2017 23:03
A-man denk ik
anoniem_160995 wijzigde dit bericht op 15-07-2017 23:09
2.88% gewijzigd
Lady_Voldemort schreef:
Geen idee; hier was 't niet. alhoewel je dat nooit helemaal zeker weet.
feow schreef:
Ken je filmpjes van bronstige padden? Die springen in de paartijd letterlijk op alles wat beweegt.
Aangezien de waarschuwingen en bannen hier voor 'op de MAN' zijn bedoel ik die mannen.
Wat dat met die padden te maken heeft? Nou, ik stel me de stafjesfetihisten voor als een stel forummers die het moeten melden dat een forummer als een bronstige pad op een ander springt. En zij en de mods redden forum en mensheid van dat soort gruwelijke uitwassen ofzo.

Je precies. Het wordt zo'n stafjescultuur. Voor je 't weet gaat iedereen op z'n tenen lopen.
Lady_Voldemort schreef:
Amand op het topic van de man die een ander heeft.

Tja, altijd bijzonder om relatieadvies van hem te lezen zal'k maar zeggen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Ah, gevonden. Amand zit daar anders ook aardig te zuigen zeg. Jammer dat GF er op in is gegaan, en degene die haar gestaft heeft verdient zelf een flinke staf in zijn/haar hol.
Dat is dan weer een mindere actie van de mod van dienst. Ik weet niet wat GF gezegd heeft, maar Amand heeft geen bescherming nodig. Dat is nou een voorbeeld van iemand waarbij je wel op de man moet gaan, omdat hij zelf ook alles op zichzelf betrekt.
impala wijzigde dit bericht op 15-07-2017 23:33
63.28% gewijzigd
.
impala schreef:
15-07-2017 23:28
Dat is dan weer een mindere actie van de mod van dienst.
Das dezelfde dan als die gisteravond IC bande voor een paar offtopic gifjes in het CM topic.
Toch leuk dat we het ook eens met elkaar eens zijn, Impala :cheer:
shifty schreef:
15-07-2017 23:36
Toch leuk dat we het ook eens met elkaar eens zijn, Impala :cheer:
Jaja, zo zie je maar weer :cheer2:
Lady_Voldemort schreef:
15-07-2017 23:18
Ah, gevonden. Amand zit daar anders ook aardig te zuigen zeg. Jammer dat GF er op in is gegaan, en degene die haar gestaft heeft verdient zelf een flinke staf in zijn/haar hol.
Inderdaad. Ze had ook gewoon gelijk. Maar dat zal wel weer iets te confronterend geweest zijn.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Ik vind, met op de man stafjes, dat alleen het 'slachtoffer' zelf mag staffen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
shifty schreef:
15-07-2017 23:10
Je precies. Het wordt zo'n stafjescultuur. Voor je 't weet gaat iedereen op z'n tenen lopen.
Dat doen we toch al?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nouschi schreef:
15-07-2017 23:38
Het zou me niks verbazen als dat hier ook het geval is geweest. En nee, dat verandert niets aan mijn suggestie over die staf en die hol.
Lady_Voldemort schreef:
15-07-2017 23:40
Het zou me niks verbazen als dat hier ook het geval is geweest. En nee, dat verandert niets aan mijn suggestie over die staf en die hol.
Armand is niet zo'n staffer toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
15-07-2017 23:41
Armand is niet zo'n staffer toch?
Dat vraag ik me af.
Nou Armand, voor de draad ermee!
Nouschi schreef:
15-07-2017 23:38
Helemaal mee eens. Dat heb ik al wel honderd keer gezegd. Zo is het in de echte wereld ook. Alleen het slachtoffer kan aangifte doen van belediging.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven