Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 22 augustus 2017 om 19:38
Nee hoor.
kinderen/kamer-delen-vader/list_message ... #p27456380
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 22 augustus 2017 om 19:40
Je hebt een kelder toch, daar kun je ook koelkasten kwijt.doornroosje9 schreef: ↑22-08-2017 19:38Ik heb er nu al drie. Jullie moeten stoppen met rellen en staffen, mijn keuken wordt te klein.
dinsdag 22 augustus 2017 om 19:41
dinsdag 22 augustus 2017 om 19:41
Laat je man ff een aanbouw maken.doornroosje9 schreef: ↑22-08-2017 19:38Ik heb er nu al drie. Jullie moeten stoppen met rellen en staffen, mijn keuken wordt te klein.
dinsdag 22 augustus 2017 om 19:48
Oh ja, ik was even vergeten dat ze Belsche is.
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:01
Wist je dat nog niet? Alle exen met door andere ex opgeplakte etiketjes kunnen onder Roosje's keldervloer opgeborgen worden. Ik heb haar al heel vaak de tip gegeven om liggeld te vragen, maar ze is gewoon geen zakenvrouw. Jammer want dan zou ze een stagiair een zakcentje kunnen geven om haar te helpen met de koelkastadministratie. Gevalletje gemiste kans.
oudblond wijzigde dit bericht op 22-08-2017 20:03
0.31% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:02
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:03
Ik kan hier echt een heel bijzonder antwoord op gevenOudblond schreef: ↑22-08-2017 20:01Wist je dat nog niet? Alle exen met door andere ex opgeplakte etiketjes kunnen onder Roosje's keldervloer opgeborgen worden. Ik heb haar al heel vaak de tip gegeven om liggeld te vragen, maar ze is gewoon geen zakenvrouw. Jammer want dan zou ze een stagiair een zakcentje kunnen geven om haar te helpen met de koelkast administratie. Gevalletje gemiste kans.
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:03
Ik wist wel dat ik ze in een kelder moest leggen...Oudblond schreef: ↑22-08-2017 20:01Wist je dat nog niet? Alle exen met door andere ex opgeplakte etiketjes kunnen onder Roosje's keldervloer opgeborgen worden. Ik heb haar al heel vaak de tip gegeven om liggeld te vragen, maar ze is gewoon geen zakenvrouw. Jammer want dan zou ze een stagiair een zakcentje kunnen geven om haar te helpen met de koelkast administratie. Gevalletje gemiste kans.
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:04
Doe dan
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:07
Ja kut man. Ik vraag maar niet door over die perma
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:08
Doe maar in mijn oor fluisteren dan zet ik het wel neer.
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:13