Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 10 augustus 2017 om 12:58
Waarom geldt dat niet bij Ikea e.d.?Joostisandersgeaard2 schreef: ↑10-08-2017 12:27Tijdens de pauze in theater ben ik naar invalidentoilet gegaan. Dame in rolstoel was pissig. Ze legde uit dat ze meer tijd nodig heeft op het toilet en dat het dus vervelend is dat iemand onnodig het toilet gebruikt als de tijd beperkt is. Daar houd ik nu wel rekening mee.
Geldt niet bij ikea en dergelijke.
donderdag 10 augustus 2017 om 13:08
Kun je bij Ikea alleen in de pauze plassen?
donderdag 10 augustus 2017 om 13:15
Dit is het eerste argument dat hout snijdt.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑10-08-2017 12:27Tijdens de pauze in theater ben ik naar invalidentoilet gegaan. Dame in rolstoel was pissig. Ze legde uit dat ze meer tijd nodig heeft op het toilet en dat het dus vervelend is dat iemand onnodig het toilet gebruikt als de tijd beperkt is. Daar houd ik nu wel rekening mee.
Geldt niet bij ikea en dergelijke.
Ik gebruik altijd het toilet dat beschikbaar is, of dat nou in eerste instantie voor mannen of invaliden is bedoeld. Maar ik zal niet meer op een invalidentoilet gaan in de pauze van theaters ed, als er maar een heel beperkte tijd is om van het toilet gebruik te maken. Geen idee of ik dat ooit gedaan heb trouwens.
Mannentoiletten met open pisbakken in de hal gebruik ik liever niet, al helemaal niet als ze in gebruik zijn. Ik kan me voorstellen dat mannen dat ongemakkelijk vinden. Maar als alle wc's een deur hebben, heb ik er geen probleem mee om op een mannen wc te gaan zitten (behalve dan dat ze meestal stinken - maar liever stinken dan wachten).
Een leuke wc-ervaring had ik laatst in het Stedelijk Museum Amsterdam, op de tussenverdieping. Daar hangt midden in de hal wel een wegwijzer in de richting van de wc, maar op die deur zelf zit geen bordje. Het lijkt daardoor een dienstingang ofzo. Maar omdat er verder helemaal geen deuren zíjn op die verdieping, moest het toch echt de wc zijn. En dat was het ook, zo bleek toen ik hem openmaakte. Ik weet niet of die verwarring bewust is gecreeëerd. Als dat zo is, vind ik het een geinige actie. En het was er heerlijk rustig
.
donderdag 10 augustus 2017 om 13:30
Eerst even een nieuwe Tena in. Het is vast weer hilarisch.
Not.
donderdag 10 augustus 2017 om 14:19
Probleem in pauzes is vaak dat ALLE vrouwen naar het toilet moeten, waardoor daar een behoorlijke wachtrij is.impala schreef: ↑10-08-2017 13:15Dit is het eerste argument dat hout snijdt.
Ik gebruik altijd het toilet dat beschikbaar is, of dat nou in eerste instantie voor mannen of invaliden is bedoeld. Maar ik zal niet meer op een invalidentoilet gaan in de pauze van theaters ed, als er maar een heel beperkte tijd is om van het toilet gebruik te maken. Geen idee of ik dat ooit gedaan heb trouwens.
En als er dan geen invaliden zijn is het natuurlijk geen enkel probleem om het invalidentoilet te gebruiken.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 10 augustus 2017 om 14:24
donderdag 10 augustus 2017 om 15:33
Die zijn de hele dag open. Je hebt nog uren om te winkelen. Als je pauze hebt in theater is het lullig als je een deel van de voorstelling mist.
donderdag 10 augustus 2017 om 16:31
In het topic over huisvrouwen.
donderdag 10 augustus 2017 om 17:07
Nou, de tendens is vooral heel erg lachen.Fee-de-Goede schreef: ↑10-08-2017 15:20Volgens mij gaat het toch ook niet om leuke grappige dingen maar dingen waar je je voor geneert?
Dan klopt dat verhaaltje daar toch prima?
Ik zie bij het meeste ook niet wat er nou zo gênant is, maar wrs ben ik afgestompt ofzo.
donderdag 10 augustus 2017 om 17:36
MoirenPhae schreef: ↑10-08-2017 17:07Nou, de tendens is vooral heel erg lachen.
Ik zie bij het meeste ook niet wat er nou zo gênant is, maar wrs ben ik afgestompt ofzo.
Dit. Ik zie voornamelijk hi hi ha ha oooo wat erraaaaaag posts.
anoniem_349626 wijzigde dit bericht op 10-08-2017 17:59
0.18% gewijzigd