Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 10 augustus 2017 om 17:49
Ik vind die post anders best genant. Dus precies waar TO het voor opende?MoirenPhae schreef: ↑10-08-2017 17:07Nou, de tendens is vooral heel erg lachen.
Ik zie bij het meeste ook niet wat er nou zo gênant is, maar wrs ben ik afgestompt ofzo.
donderdag 10 augustus 2017 om 17:51
Ja, die zeker ! En zo waren er nog een paar in dat genre.Fee-de-Goede schreef: ↑10-08-2017 17:49Ik vind die post anders best genant. Dus precies waar TO het voor opende?
![]()
Maar "kom je bij ons logeren".
Of dat mama schaamhaar heeft tegen haar eigen moeder (oma).
Of zo waren er nog heel veel die ik Godzijdank vergeten ben.
donderdag 10 augustus 2017 om 17:55
MoirenPhae schreef: ↑10-08-2017 17:51Ja, die zeker ! En zo waren er nog een paar in dat genre.
Maar "kom je bij ons logeren".
Of dat mama schaamhaar heeft tegen haar eigen moeder (oma).
Of zo waren er nog heel veel die ik Godzijdank vergeten ben.
Op haar billen.
Dat vind ik nog vele malen genanter, dat je niet in normale termen met je kind kan praten.
anoniem_349626 wijzigde dit bericht op 10-08-2017 18:00
0.12% gewijzigd
donderdag 10 augustus 2017 om 17:59
Welnee, hihihaha generen.Fee-de-Goede schreef: ↑10-08-2017 15:20Volgens mij gaat het toch ook niet om leuke grappige dingen maar dingen waar je je voor geneert?
Dan klopt dat verhaaltje daar toch prima?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 10 augustus 2017 om 18:27
Moet ook gewoon schaamheuvel/tut/kut/doos zijn.
Of je zegt billen, omdat je ej zo geneert voor je kutje hihi.
donderdag 10 augustus 2017 om 21:14
Ik ga daar niet meer lezen! Waarom is zo'n topic toch altijd van een vreselijk niveau?MoirenPhae schreef: ↑10-08-2017 19:41Of dat kind dat een velletje wc papier in het broekje doet, net als mama.
Echt te gênant.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 10 augustus 2017 om 21:34
Dit.vrouwjagersma schreef: ↑10-08-2017 21:28Mensen die moeten lachen om wat hun kinderen zeggen, hebben meestal niet hetzelfde gevoel voor humor als ik.
donderdag 10 augustus 2017 om 21:35
+1vrouwjagersma schreef: ↑10-08-2017 21:28Mensen die moeten lachen om wat hun kinderen zeggen, hebben meestal niet hetzelfde gevoel voor humor als ik.
Ik vind het topic over peuterhumor schattig en schaamteloos ook totaal niet grappig en schattig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 10 augustus 2017 om 21:35
Uiteraard
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 10 augustus 2017 om 23:59
vrijdag 11 augustus 2017 om 00:04
Dat weet ik nog niet zo zeker.
vrijdag 11 augustus 2017 om 00:35
ja hij is al weg