Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:43
Ze bleef in Nederland toch? Ivm de dingetjes regelen, daarom vond ze het ook zo fijn dat alle viva mensen kwamen om haar te steunen in real lifecharlottew88 schreef: ↑11-08-2017 17:39Ja joh Noorwegen is een beetje ver voor een bezoek van 1 dag.
Wish you were beer
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:47
Ja toen ik het las dacht ik al gadverdamme. Dus waarom dacht jij dat het lekker zou zijn?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:47
LV heeft liever haar kind voor haar lopen.MoirenPhae schreef: ↑11-08-2017 19:37Als het naast je loopt ziet de sensor jou en klapt die deur niet dicht.
En ik ben zelf klein. Die sensor ziet mij ook niet.
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:50
Ja maar nu zitten ze opeens op een camping in Duitsland.Tribal_Lautje schreef: ↑11-08-2017 19:43Ze bleef in Nederland toch? Ivm de dingetjes regelen, daarom vond ze het ook zo fijn dat alle viva mensen kwamen om haar te steunen in real life
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:08
Ja.
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:19
Inmiddels maakt het me niet zo veel meer uit hoor.
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:56
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:58
Wish you were beer
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:54
Is op de man ofzo. Kan je gewoon een ban krijgen als iemand dat staft. Zoals al heel vaak hier besproken toch? Dat verbaast je dan toch niet echt?
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:55
Ik verbaas me inderdaad dat zo'n bericht verwijderd wordt.Fee-de-Goede schreef: ↑11-08-2017 21:54Is op de man ofzo. Kan je gewoon een ban krijgen als iemand dat staft. Zoals al heel vaak hier besproken toch? Dat verbaast je dan toch niet echt?
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:56
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:06
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:07
Ze heeft nog een topic, iets met afscheid van papa en mama.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:07
Heftige emoties door afscheid pappa/mamma