Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 3 september 2017 om 20:23
Ik snap het, maar dat helpt niet. We moeten hierdoor, hoe erg het ook is.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 3 september 2017 om 20:24
Ik heb er de hele dag aan gedacht. De doden herdacht, de levenden kracht gewenst.doornroosje9 schreef: ↑03-09-2017 20:23Ik snap het, maar dat helpt niet. We moeten hierdoor, hoe erg het ook is.![]()
Twee jaar. Ik vind het gelijk aan waterboarden.
zondag 3 september 2017 om 20:25
zondag 3 september 2017 om 20:26
Hahaha man en ik hebben net besloten morgen te beginnen.
Ik verheug me nu al!
zondag 3 september 2017 om 20:27
zondag 3 september 2017 om 20:29
Dank jedoornroosje9 schreef: ↑03-09-2017 20:27Ik vind het zo sneu voor jullie.![]()
Ik ben er voor je, als je de laatste aflevering gekeken hebt.
zondag 3 september 2017 om 20:30
Mss moeten we een zelfhulpgroep oprichten. Lotgenotencontact kan de pijn mss iets verlichten.
zondag 3 september 2017 om 20:30
Nou, dat ook nog eens. Dat je een harteloos wezen bent als je niet meegaat in kinderfantasietjes. Ik vind het gewoon geen goed idee als je kinderen gaat krijgen met een partner van wie je nu al weet dat hij/zij waardeloos is, of als je nu al weet dat je een ernstige persoonlijkheidsstoornis hebt, maar dat je toch graag een lief baby'tje wilt. En dat is niet omdat ik je niet aardig vind, of omdat ik je je levensgeluk misgun, maar serieus, als je niet wilt horen dat andere mensen anders over je aangelegenheden denken, VRAAG DAN NIET OM HUN IDEEEN, JA!MoirenPhae schreef: ↑03-09-2017 20:21Amen Vrouw Jagersma.
En de toevoeging dat niet meedansen niet gelijk staat aan het ontbreken van empathie.
zondag 3 september 2017 om 20:31
Dat is wel een goed idee.doornroosje9 schreef: ↑03-09-2017 20:30Mss moeten we een zelfhulpgroep oprichten. Lotgenotencontact kan de pijn mss iets verlichten.
zondag 3 september 2017 om 20:32
Het lijkt wel alsof sommigen niet begrijpen wat een forum precies is.vrouwjagersma schreef: ↑03-09-2017 20:30Nou, dat ook nog eens. Dat je een harteloos wezen bent als je niet meegaat in kinderfantasietjes. Ik vind het gewoon geen goed idee als je kinderen gaat krijgen met een partner van wie je nu al weet dat hij/zij waardeloos is, of als je nu al weet dat je een ernstige persoonlijkheidsstoornis hebt, maar dat je toch graag een lief baby'tje wilt. En dat is niet omdat ik je niet aardig vind, of omdat ik je je levensgeluk misgun, maar serieus, als je niet wilt horen dat andere mensen anders over je aangelegenheden denken, VRAAG DAN NIET OM HUN IDEEEN, JA!
zondag 3 september 2017 om 20:32
Ja een topic met voorin een lijstje hoeveel seizoenen je gekeken hebt en natuurlijk het getal over hoeveel dagen het nog duurt voor het nieuwe seizoen begint.doornroosje9 schreef: ↑03-09-2017 20:30Mss moeten we een zelfhulpgroep oprichten. Lotgenotencontact kan de pijn mss iets verlichten.
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 03-09-2017 20:32
0.30% gewijzigd
zondag 3 september 2017 om 20:33
Eens.vrouwjagersma schreef: ↑03-09-2017 20:30Nou, dat ook nog eens. Dat je een harteloos wezen bent als je niet meegaat in kinderfantasietjes. Ik vind het gewoon geen goed idee als je kinderen gaat krijgen met een partner van wie je nu al weet dat hij/zij waardeloos is, of als je nu al weet dat je een ernstige persoonlijkheidsstoornis hebt, maar dat je toch graag een lief baby'tje wilt. En dat is niet omdat ik je niet aardig vind, of omdat ik je je levensgeluk misgun, maar serieus, als je niet wilt horen dat andere mensen anders over je aangelegenheden denken, VRAAG DAN NIET OM HUN IDEEEN, JA!
zondag 3 september 2017 om 20:36
zondag 3 september 2017 om 20:38
Terecht.