Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 10 september 2017 om 21:39
Hou je het wel ff goed in de gaten? Wellicht is het raadzaam het HAP te bellen?
zondag 10 september 2017 om 21:39
Was het in je oog? In dat geval hun je beter even langs de huisartsenpost om het te laten checken. Bij schade kunnen ze het beter vroeg behandelen dan dat het er al een tijdje zit en onbehandelbaar is geworden.
zondag 10 september 2017 om 21:40
Ik snap het probleem niet. Die hele pijler draait op trashen en commentaar leveren op wat er in programma's gebeurt.
Want waarom mogen bijvoorbeeld de Tokkies en Peter Jan Rens en zijn aanhang wel worden afgezeken en een onbekend gezin niet? Dat onbekende gezin heeft net zo bewust deze keuze gemaakt.
Want waarom mogen bijvoorbeeld de Tokkies en Peter Jan Rens en zijn aanhang wel worden afgezeken en een onbekend gezin niet? Dat onbekende gezin heeft net zo bewust deze keuze gemaakt.
zondag 10 september 2017 om 21:42
Ik zou de HAP even bellen. Ik heb een keertje zo'n geintje gehad met toiletverfrisser in mijn oog, en toen moest er preventief een antibiotocazalf in (omdat dat rooie erop duidt dat het slijmvlies beschadigd is en dan krijgen bacteriën de kans zeg maar).
zondag 10 september 2017 om 21:44
Ik had er denk ik gewoon niet moete lezen. Ik kijk normaliter niet op zulke topics. Moet zeggen dat ik er slecht tegen kan als iemand zo afgezeken wordt, bekende of onbekende mensen doet er in dit geval niet toeStar² schreef: ↑10-09-2017 21:40Ik snap het probleem niet. Die hele pijler draait op trashen en commentaar leveren op wat er in programma's gebeurt.
zondag 10 september 2017 om 21:46
zondag 10 september 2017 om 21:47
zondag 10 september 2017 om 21:47
in mijn ooghoek aan de binnenkant(neuskant) ik heb mijn oog gelijk onder de koude kraan gehangen, en daarna een zak ijs erop. Doet gewoon even goed zeer. Ziet rood, morgenochtend heb ik de huisarts aan de telefoon. Laat de HAP voor echte problemen. De Hap hier is altijd retedruk, en de keren dat ik echt wat had was de wachttijd op zondag langer dan 3 uur. De huisarts kan er over een paar uur ook naar kijken.
Croma is een een Bitch.
zondag 10 september 2017 om 21:50
O oke, nee dat is ook niet netjes, discussie over dat je dingen anders ziet is prima, juist leuk zelfs maar iemand op die manier afzeiken kan ook niet, naar mijn bescheiden mening dan he
zondag 10 september 2017 om 21:56
dat topic heb ik ook gelezen, toen meccie (1e) "arme" moeder aflevering zich daar meldde. En ik heb het ook maar gelaten voor wat het was.
Croma is een een Bitch.
zondag 10 september 2017 om 22:19
zondag 10 september 2017 om 22:32