Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 4 november 2017 om 20:35
Klopt! Een constante toevoeging van vers bloed is noodzakelijk.MoirenPhae schreef: ↑04-11-2017 20:31Ja.
Net als dat nieuwe forummers nodig zijn om de dynamiek (even) te veranderen. Beiden zijn nodig om het leuk te maken.
zaterdag 4 november 2017 om 20:43
Volgens mij moeten ze mij maar aannemen als cm van dit forum, wedden dat dat een véél beter forum oplevert!!Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2017 20:33Ja natuurlijk, maar jij hebt er niet voor gestudeerd met je domme gezonde verstand![]()
zaterdag 4 november 2017 om 21:02
Ik ben wel helemaal in de wolken met de 4 keer leuks om samen met je lief te doen op een regenachtige dag! Dat zou ik echt nooooooooit hebben kunnen bedenken!
Ben er echt blij mee, zeker nu het regenseizoen zich weer aandient.
En daarbij ben ik al gaan checken wat het Tempoteam voor me kan betekenen!
Mijn weekend kan echt niet meer stuk, laat die regen maar komen.
Echt stoer dit!
Ben er echt blij mee, zeker nu het regenseizoen zich weer aandient.
En daarbij ben ik al gaan checken wat het Tempoteam voor me kan betekenen!
Mijn weekend kan echt niet meer stuk, laat die regen maar komen.
Echt stoer dit!
zaterdag 4 november 2017 om 21:04
Geen kinder en zwangerpijler meer als jij CM bentredbulletje schreef: ↑04-11-2017 20:43Volgens mij moeten ze mij maar aannemen als cm van dit forum, wedden dat dat een véél beter forum oplevert!!![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 4 november 2017 om 21:06
Gelukkig hebben ze het motto 'voor vrouwen met een mening' zelf al veranderd...
zaterdag 4 november 2017 om 21:08
OH jawel hoor! Die zijn t lekkerst als je je ns wil afreageren
zaterdag 4 november 2017 om 21:08
Beter wel, kan Badmeester mooi daar blijven zemelen.
zaterdag 4 november 2017 om 21:09
redbulletje schreef: ↑04-11-2017 21:08OH jawel hoor! Die zijn t lekkerst als je je ns wil afreageren![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 4 november 2017 om 21:31
Ik verwachtte serieus meer dan 1000 euro...
zaterdag 4 november 2017 om 21:42
Breek me de papaya/doerian/surströmming niet open zeg
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 4 november 2017 om 21:59
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 4 november 2017 om 22:09
Ook een tijdje gedaan maar ben er ook alweer klaar mee. Interesseert me niet meer.Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2017 22:05Hebben jullie dat nou ook, dat je bij ieder nieuw topic eerst even loept en dat het dan meestal een eerste post betreft? Vroeger vond ik het altijd stom om eerste posts per definitie niet te vertrouwen, maar nu doe ik precies hetzelfde.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 4 november 2017 om 22:15
Vind ik niet zo belangrijk zolang het onderwerp/topic mij maar vermaak biedt .Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2017 22:05Hebben jullie dat nou ook, dat je bij ieder nieuw topic eerst even loept en dat het dan meestal een eerste post betreft? Vroeger vond ik het altijd stom om eerste posts per definitie niet te vertrouwen, maar nu doe ik precies hetzelfde.
zaterdag 4 november 2017 om 22:19
Ja dat is waarschijnlijk ook de beste benadering maar het lukt me niet meer. Altijd weer hetzelfde gezever over kutkinderfeestjes en kuttraktaties en kutzwemdiploma's, dat biedt intussen echt geen vermaak meer. Plus dat ik echt heel ernstig vermoed dat we in het ootje worden genomen door een paar jaargangen Mediaredactie van Aventus.redbulletje schreef: ↑04-11-2017 22:15Vind ik niet zo belangrijk zolang het onderwerp/topic mij maar vermaak biedt .
En als je nou nog een beetje kon gaan gallen was het nog tot daar aan toe, maar gallen mag tegenwoordig ook al niet meer.
zaterdag 4 november 2017 om 22:30
Dat vind ik echt het jammersteste.Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2017 22:19Ja dat is waarschijnlijk ook de beste benadering maar het lukt me niet meer. Altijd weer hetzelfde gezever over kutkinderfeestjes en kuttraktaties en kutzwemdiploma's, dat biedt intussen echt geen vermaak meer. Plus dat ik echt heel ernstig vermoed dat we in het ootje worden genomen door een paar jaargangen Mediaredactie van Aventus.
En als je nou nog een beetje kon gaan gallen was het nog tot daar aan toe, maar gallen mag tegenwoordig ook al niet meer.
zaterdag 4 november 2017 om 22:33
Ja he?
Dat die staffunctie maar eens kapot ging. Maar gek genoeg blijft die het altijd doen. Alles gaat kapot hier, de negeer, de PB, alles. Maar gek genoeg blijft het stafje altijd werken.
Edit: mijn stijl gaat ook kapot hier, gek genoeg.