Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
klachten over tempo team worden stelselmatig gewist in het modtopic. Tenzij je in het bericht de woorden spam of virus gebruikt. dat sterkt mij in de gedachte dat de mod een robot is
S-Meds schreef:
04-11-2017 23:45
klachten over tempo team worden stelselmatig gewist in het modtopic. Tenzij je in het bericht de woorden spam of virus gebruikt. dat sterkt mij in de gedachte dat de mod een robot is
Nou niet alleen klachten over Tempo Team hoor. Alles wordt stelselmatig gewist.
niet als je spam zegt.

Bijv. Mod er is spam en de lees meer knop is kut
ik haak weer af ik moest net drie keer achter elkaar die tempo teamrotzooi wegklikken.
S-Meds schreef:
04-11-2017 23:54
ik haak weer af ik moest net drie keer achter elkaar die tempo teamrotzooi wegklikken.
Het staat bij mij vaak zo in beeld dat ik het niet eens weg kan klikken. Jij boft nog.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lady*Voldemort schreef:
04-11-2017 23:48
Nou niet alleen klachten over Tempo Team hoor. Alles wordt stelselmatig gewist.
Stuf de la Tourette
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ze hebben dat luttenpoten doorgegeven.

Ik denk aan de cm. Ja, dan weet je het wel.

Of aan iemand die ook steeds vastloopt of niets kan zien omdat er zo'n tempomuts voor het beeld springt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Maar waarom installeren jullie niet een adblocker? Geen last meer van reclame, geen last meer van de lees-ook plaatjes. Alleen de balk staat er dan nog.
Forumt een stuk rustiger en scheelt veel posts met klagen ;)
friezinnetje2014 schreef:
05-11-2017 00:31
Maar waarom installeren jullie niet een adblocker? Geen last meer van reclame, geen last meer van de lees-ook plaatjes. Alleen de balk staat er dan nog.
Ik heb al jaren adblock, maar helaas helpt die niet tegen het horkerige gedrag van de mods en de CM en zo.
friezinnetje2014 schreef:
05-11-2017 00:31
Hoe doe je dat op je telefoon? En hoe weet je adblocker welke onderdelen ongewenst zijn? Welke app gebruik jij?
ik snap niks van ad blokker. Hij zegt dat ik via hem moet surfen maar ik surf alleen op safari
redbulletje schreef:
05-11-2017 01:27
Hoe doe je dat op je telefoon? En hoe weet je adblocker welke onderdelen ongewenst zijn? Welke app gebruik jij?
ik forum veel op laptop en daar heb ik Adblock plus op.

Op mobiel heb ik Gratis AdBlocker Browser. Geen reclames meer, lekker rustig.
Al dat gegum in het modtopic komt toch ontzettend debiel over. Zeer professioneel 😂

Iemand meldde dat ze een verbetering constateerde op de telefoon. Je mag ook niet zeggen wat dat is. Is gegumd. Ik vroeg: welke verbeteringen want benieuwd uiteraard. Is gegumd.

Snappen jullie het nog?
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
05-11-2017 10:10
Al dat gegum in het modtopic komt toch ontzettend debiel over. Zeer professioneel 😂

Iemand meldde dat ze een verbetering constateerde op de telefoon. Je mag ook niet zeggen wat dat is. Is gegumd. Ik vroeg: welke verbeteringen want benieuwd uiteraard. Is gegumd.

Snappen jullie het nog?
Nee :nope:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hoe slagen ze er in om bugs bij te creëren? Ik moet zowat elke keer inloggen en als ik die balk wegklik ben ik vaak weer uitgelogd :confused:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Incompetent en respectloos zijn de eerste 2 woorden die bij me opkomen als ik aan het vivaforumbeleid denk. Blijkbaar vinden ze bij Sanoma een slechte reputatie geen probleem?
yasmijn schreef:
05-11-2017 10:10

Snappen jullie het nog?
Dat was ik. En dat ging om het feit dat het pijltje naar beneden en dat naar boven blijven staan. Dat navigeert iets makkelijker om de “lees meer” onzin heen
redbulletje schreef:
05-11-2017 10:30
Incompetent en respectloos zijn de eerste 2 woorden die bij me opkomen als ik aan het vivaforumbeleid denk. Blijkbaar vinden ze bij Sanoma een slechte reputatie geen probleem?
Jij, en de meeste klagers die hier al jaren komen, redeneren te veel vanuit jezelf en te weinig vanuit Sanoma. Je overschat daardoor het belang dat Sanoma hecht aan oudgedienden een gratis forum bezorgen waar zij blij mee zijn. Het beleid is veel minder vreemd als je je eerst afvraagt welke belangen Sanoma heeft. En hint, dat belang heet niet Redbulletje, Meds, BGB of LeesMee.
LeesMee schreef:
05-11-2017 10:34
Dat was ik. En dat ging om het feit dat het pijltje naar beneden en dat naar boven blijven staan. Dat navigeert iets makkelijker om de “lees meer” onzin heen
Nou, je bent daarom gegumd. Onfokkingvoorstelbaar.
Fijne stageplek dat vivaforum. Hoe gaan ze zich redden in de echte wereld? Treurig. Ze leren niets.
yasmijn wijzigde dit bericht op 05-11-2017 10:41
0.13% gewijzigd
Geen bijzonderheden
redbulletje schreef:
05-11-2017 10:30
Alleen de inkomsten van de adverteerders tellen. Sanoma is noodlijdend.
Geen bijzonderheden
Ik snap echt niet dat jullie zoveel tijd en energie willen blijven steken in je ergeren aan en reageren op het Viva-forumbeleid. Dat levert je toch alleen maar negatieve energie voor jezelf op? Er gaat toch niets veranderen.
Kwartel123 schreef:
05-11-2017 10:59
Ik snap echt niet dat jullie zoveel tijd en energie willen blijven steken in je ergeren aan en reageren op het Viva-forumbeleid. Dat levert je toch alleen maar negatieve energie voor jezelf op? Er gaat toch niets veranderen.
sommigen hebben gewoon echt geen leven...
yasmijn schreef:
05-11-2017 10:39
Nou, je bent daarom gegumd. Onfokkingvoorstelbaar.
Fijne stageplek dat vivaforum. Hoe gaan ze zich redden in de echte wereld? Treurig. Ze leren niets.
Jij was het toch, die in een topic over voeding op school los ging omdat de OO de regels over toegestane voeding niet had gelezen? Nu ben jij zelf net zo sneu bezig want je leest en respecteert de regels van het moderatietopic niet.
Kwartel123 schreef:
05-11-2017 10:59
Het is ook allemaal toneel. Als deze users Viva echt geen prettig forum vonden zaten ze hier niet. Het is klagen om het klagen en daarmee verdient Sanoma extra inkomsten.
KatrynDuk schreef:
05-11-2017 11:43
Het is ook allemaal toneel. Als deze users Viva echt geen prettig forum vonden zaten ze hier niet. Het is klagen om het klagen en daarmee verdient Sanoma extra inkomsten.
en wie ben jij dan? Ook een oude bekende zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven