Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 4 november 2017 om 23:48
zaterdag 4 november 2017 om 23:55
zaterdag 4 november 2017 om 23:56
Stuf de la TouretteLady*Voldemort schreef: ↑04-11-2017 23:48Nou niet alleen klachten over Tempo Team hoor. Alles wordt stelselmatig gewist.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 4 november 2017 om 23:58
Ze hebben dat luttenpoten doorgegeven.
Ik denk aan de cm. Ja, dan weet je het wel.
Of aan iemand die ook steeds vastloopt of niets kan zien omdat er zo'n tempomuts voor het beeld springt.
Ik denk aan de cm. Ja, dan weet je het wel.
Of aan iemand die ook steeds vastloopt of niets kan zien omdat er zo'n tempomuts voor het beeld springt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 5 november 2017 om 00:37
Ik heb al jaren adblock, maar helaas helpt die niet tegen het horkerige gedrag van de mods en de CM en zo.friezinnetje2014 schreef: ↑05-11-2017 00:31Maar waarom installeren jullie niet een adblocker? Geen last meer van reclame, geen last meer van de lees-ook plaatjes. Alleen de balk staat er dan nog.
Forumt een stuk rustiger en scheelt veel posts met klagen![]()
zondag 5 november 2017 om 01:27
Hoe doe je dat op je telefoon? En hoe weet je adblocker welke onderdelen ongewenst zijn? Welke app gebruik jij?friezinnetje2014 schreef: ↑05-11-2017 00:31Maar waarom installeren jullie niet een adblocker? Geen last meer van reclame, geen last meer van de lees-ook plaatjes. Alleen de balk staat er dan nog.
Forumt een stuk rustiger en scheelt veel posts met klagen![]()
zondag 5 november 2017 om 09:12
ik forum veel op laptop en daar heb ik Adblock plus op.redbulletje schreef: ↑05-11-2017 01:27Hoe doe je dat op je telefoon? En hoe weet je adblocker welke onderdelen ongewenst zijn? Welke app gebruik jij?
Op mobiel heb ik Gratis AdBlocker Browser. Geen reclames meer, lekker rustig.
zondag 5 november 2017 om 10:10
Al dat gegum in het modtopic komt toch ontzettend debiel over. Zeer professioneel 
Iemand meldde dat ze een verbetering constateerde op de telefoon. Je mag ook niet zeggen wat dat is. Is gegumd. Ik vroeg: welke verbeteringen want benieuwd uiteraard. Is gegumd.
Snappen jullie het nog?
Iemand meldde dat ze een verbetering constateerde op de telefoon. Je mag ook niet zeggen wat dat is. Is gegumd. Ik vroeg: welke verbeteringen want benieuwd uiteraard. Is gegumd.
Snappen jullie het nog?
Geen bijzonderheden
zondag 5 november 2017 om 10:16
Neeyasmijn schreef: ↑05-11-2017 10:10Al dat gegum in het modtopic komt toch ontzettend debiel over. Zeer professioneel
Snappen jullie het nog?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 5 november 2017 om 10:34
Dat was ik. En dat ging om het feit dat het pijltje naar beneden en dat naar boven blijven staan. Dat navigeert iets makkelijker om de “lees meer” onzin heenyasmijn schreef: ↑05-11-2017 10:10Al dat gegum in het modtopic komt toch ontzettend debiel over. Zeer professioneel
Snappen jullie het nog?
zondag 5 november 2017 om 10:38
Jij, en de meeste klagers die hier al jaren komen, redeneren te veel vanuit jezelf en te weinig vanuit Sanoma. Je overschat daardoor het belang dat Sanoma hecht aan oudgedienden een gratis forum bezorgen waar zij blij mee zijn. Het beleid is veel minder vreemd als je je eerst afvraagt welke belangen Sanoma heeft. En hint, dat belang heet niet Redbulletje, Meds, BGB of LeesMee.redbulletje schreef: ↑05-11-2017 10:30Incompetent en respectloos zijn de eerste 2 woorden die bij me opkomen als ik aan het vivaforumbeleid denk. Blijkbaar vinden ze bij Sanoma een slechte reputatie geen probleem?
zondag 5 november 2017 om 10:39
Nou, je bent daarom gegumd. Onfokkingvoorstelbaar.
Fijne stageplek dat vivaforum. Hoe gaan ze zich redden in de echte wereld? Treurig. Ze leren niets.
yasmijn wijzigde dit bericht op 05-11-2017 10:41
0.13% gewijzigd
Geen bijzonderheden
zondag 5 november 2017 om 10:40
Alleen de inkomsten van de adverteerders tellen. Sanoma is noodlijdend.redbulletje schreef: ↑05-11-2017 10:30Incompetent en respectloos zijn de eerste 2 woorden die bij me opkomen als ik aan het vivaforumbeleid denk. Blijkbaar vinden ze bij Sanoma een slechte reputatie geen probleem?
Geen bijzonderheden
zondag 5 november 2017 om 11:01
sommigen hebben gewoon echt geen leven...Kwartel123 schreef: ↑05-11-2017 10:59Ik snap echt niet dat jullie zoveel tijd en energie willen blijven steken in je ergeren aan en reageren op het Viva-forumbeleid. Dat levert je toch alleen maar negatieve energie voor jezelf op? Er gaat toch niets veranderen.
zondag 5 november 2017 om 11:42
Jij was het toch, die in een topic over voeding op school los ging omdat de OO de regels over toegestane voeding niet had gelezen? Nu ben jij zelf net zo sneu bezig want je leest en respecteert de regels van het moderatietopic niet.
zondag 5 november 2017 om 11:43
Het is ook allemaal toneel. Als deze users Viva echt geen prettig forum vonden zaten ze hier niet. Het is klagen om het klagen en daarmee verdient Sanoma extra inkomsten.Kwartel123 schreef: ↑05-11-2017 10:59Ik snap echt niet dat jullie zoveel tijd en energie willen blijven steken in je ergeren aan en reageren op het Viva-forumbeleid. Dat levert je toch alleen maar negatieve energie voor jezelf op? Er gaat toch niets veranderen.