Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
_Marana_ schreef:
28-09-2017 11:22
Lekker generaliserend, 'wat vinden jullie Nederlanders van...'. Is mijn persoonlijke mening dan ineens geldig voor heel Nederland? Is het niet een stuk sympathieker om naar een persoonlijke mening te vragen, ipv zo te stigmatiseren?
Voor sommige mensen wordt het leven te ingewikkeld als ze iedereen als individu moeten gaan zien.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Don't feed the trolls Marana.
Mij leek het een poging tot het starten van een relletje. Kwam niet echt van de grond.

Was ook nogal slapjes, hoewel ze zichzelf wel behoorlijk gevat vonden.

Over dom gesproken....
Mja als ze zonodig willen weten wat ik van België vind:

Vind er geen zak aan.
Irritant taaltje, slechte wegen, vieze friet, vieze mayo, slechte chauffeurs en voetballen kunnen ze ookal niet.

De chocolade en Doornroosje zijn wel oké.
Katalina schreef:
28-09-2017 11:41
Mja als ze zonodig willen weten wat ik van België vind:

Vind er geen zak aan.
Irritant taaltje, slechte wegen, vieze friet, vieze mayo, slechte chauffeurs en voetballen kunnen ze ookal niet.

De chocolade en Doornroosje zijn wel oké.

Hahaha!
MoirenPhae schreef:
27-09-2017 07:50
Nee
Inderdaad, te vroeg gejuicht. Het leek erop dat het weg was, maar na ruim een dag niet te zijn geweest, heb ik net op mijn mobiel alweer een paar keer opnieuw moeten laden vanwege die niet-weg-te-klikken reclame. :frusty:
Afbeelding
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
En, hebben jullie al nieuwe voorwaarden/huisregels moeten accepteren? Mijn vraag wordt stug genegeerd in het mod-topic..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Daar negeren ze van alles, en ondertussen moeten de forummers eigenlijk nog hun werk doen ook (spam staffen/opsporen)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
himalaya schreef:
28-09-2017 18:16
En, hebben jullie al nieuwe voorwaarden/huisregels moeten accepteren? Mijn vraag wordt stug genegeerd in het mod-topic..
Nee.
Van fabrikanten die geen idee hebben wanneer hun producten weer leverbaar zijn.
himalaya schreef:
Ik heb nog nooit bij tussentijdse regelverandering of regelverscherping moeten lezen en accoorden.
Heb ik ook geen behoefte aan.

Ik zou het wel galant vinden als ze ipv direct via het bansysteem sanctioneren eerst een overtreder, los van zijn/haar bangeschiedenis, een waarschuwing geven. Een echte officiële. Niet een ikverdwijnindekrochtenvandetopicgeschiedenisalgemene.
En dat dan in het gewiste bericht melden: verwijderd wegens het overtreden van aangescherpte regels, waarschuwing gegeven. Zodat je als meeschrijver niet denkt dat er niet gemodereerd wordt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
himalaya schreef:
Hoe bedoel je dat? Letterlijk iets accepteren?

Edit. Ja dus. Nav feow :)
feow schreef:
28-09-2017 19:19
aangescherpte regels
Wat overdrijf je toch weer.
AeonOfWinter schreef:
28-09-2017 18:18
Daar negeren ze van alles, en ondertussen moeten de forummers eigenlijk nog hun werk doen ook (spam staffen/opsporen)
Ik wilde al bijna schrijven dat ik dan ook best wilde bannen, maar ik heb me ingehouden.
Lady*Voldemort schreef:
28-09-2017 19:26
Wat overdrijf je toch weer.
Nouhouuuu, jij... Jij....
*zoekt woord voor jouw functie wat verbasterd is tot een niet nette discussiebevorderende dinges* ofzo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
28-09-2017 19:27
Ik wilde al bijna schrijven dat ik dan ook best wilde bannen, maar ik heb me ingehouden.
:HA: stel je voor.
himalaya schreef:
Waarom zouden ze dat willen? Als jij het niet meer eens bent met de voorwaarden/huisregels, dan ga je toch weg van het forum?
feow schreef:
28-09-2017 19:37
Nouhouuuu, jij... Jij....
*zoekt woord voor jouw functie wat verbasterd is tot een niet nette discussiebevorderende dinges* ofzo.
Zeikerd?
friezinnetje2014 schreef:
28-09-2017 20:16
Waarom zouden ze dat willen? Als jij het niet meer eens bent met de voorwaarden/huisregels, dan ga je toch weg van het forum?
Zou iedereen de voorwaarden huisregels lezen? Heb ik nooit gedaan. Ik merk het wel wanneer ik een cruciale fout maak.
Dakduif÷ schreef:
28-09-2017 20:21
Zou iedereen de voorwaarden huisregels lezen? Heb ik nooit gedaan. Ik merk het wel wanneer ik een cruciale fout maak.
Ik altijd.
Bij Mededelingen staan de wijzigingen.
MoirenPhae schreef:
28-09-2017 20:22
Ik altijd.
Jij maakt altijd cruciale fouten? ;-)
Dakduif÷ schreef:
28-09-2017 20:27
Jij maakt altijd cruciale fouten? ;-)
Nooit
MoirenPhae schreef:
28-09-2017 20:27
Nooit
Dat lijkt mij zo heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven