Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 28 september 2017 om 21:40
vrouwjagersma schreef: ↑28-09-2017 21:37Tsja. Dat is de tragiek van het bestaan, vrees ik. Misschien kun je ze geld geven of taartjes of warme knuffels.
donderdag 28 september 2017 om 21:40
Ja Mir, vooral dat laatstevrouwjagersma schreef: ↑28-09-2017 21:37Tsja. Dat is de tragiek van het bestaan, vrees ik. Misschien kun je ze geld geven of taartjes of warme knuffels.
donderdag 28 september 2017 om 21:41
Ik vind uw suggesties naar Solo toe moedig. Solo en knuffels geven? Ik zou het niet durven opperen!vrouwjagersma schreef: ↑28-09-2017 21:37Tsja. Dat is de tragiek van het bestaan, vrees ik. Misschien kun je ze geld geven of taartjes of warme knuffels.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 28 september 2017 om 21:41
vrouwjagersma schreef: ↑28-09-2017 21:37Tsja. Dat is de tragiek van het bestaan, vrees ik. Misschien kun je ze geld geven of taartjes of warme knuffels.
donderdag 28 september 2017 om 21:57
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 28 september 2017 om 22:02
Heb je er al een topic over geopend? Zo niet, dan ben je hier offtopic.MoirenPhae schreef: ↑28-09-2017 21:59In sommige topics springt mijn beeld steeds naar onderen. Al een paar keer in het bugtopic gevraagd, maar geen antwoord. Iemand een idee hoe dat komt?
David Dunning
David Dunning
donderdag 28 september 2017 om 22:07
Dan is het goed.MoirenPhae schreef: ↑28-09-2017 22:04Ik heb er al twee keer in het bugtopic en een keer op het modtopic over geschreven. Dus ik ben ontopic.
En nee, ik heb het niet.
David Dunning
David Dunning
donderdag 28 september 2017 om 22:07
Ik heb dat ook, maar enkel op pc en niet op mac.MoirenPhae schreef: ↑28-09-2017 22:04Ik heb er al twee keer in het bugtopic en een keer op het modtopic over geschreven. Dus ik ben ontopic.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 28 september 2017 om 22:18
Moi, dat heb ik ook.
Mijn verklaring: de plaatjes laden niet direct. Dat doen ze tijdens het lezen en dan verspringt de hele handel.
Ik ben de eerste om toe te geven dat deze theorie niet helemaal de lading dekt, maar ik heb het echt alleen in topics waar plaatjes staan.
Mijn verklaring: de plaatjes laden niet direct. Dat doen ze tijdens het lezen en dan verspringt de hele handel.
Ik ben de eerste om toe te geven dat deze theorie niet helemaal de lading dekt, maar ik heb het echt alleen in topics waar plaatjes staan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 28 september 2017 om 22:19
Gewoon een eigen draai aan geven Solomio.vrouwjagersma schreef: ↑28-09-2017 21:37Tsja. Dat is de tragiek van het bestaan, vrees ik. Misschien kun je ze geld geven of taartjes of warme knuffels.
Warme taartjes en knuffelgeld geven. Of ontvangen met een gepaste minzame glimlach.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 28 september 2017 om 22:20
Ik dus ook in topics zonder plaatjes. Was eerst mijn werktheorie ook namelijk.feow schreef: ↑28-09-2017 22:18Moi, dat heb ik ook.
vrijdag 29 september 2017 om 00:34
Ter bescherming van nieuwkomers wellicht?MoirenPhae schreef: ↑28-09-2017 21:59In sommige topics springt mijn beeld steeds naar onderen. Al een paar keer in het bugtopic gevraagd, maar geen antwoord. Iemand een idee hoe dat komt?
vrijdag 29 september 2017 om 00:44
Ter bescherming van wie? En waarom? En hoe werkt dat precies?
Ben heel nieuwsgierig. Ik heb het ook en mij is uitgelegd door IT nerd dat het toch echt met hoeveelheid data te maken had. Dus toch met het laden. Plaatjes maar ook tekst.
Bedoel je dat ze met zoveel data en een bewegend scherm nieuwelingen wegjagen?
vrijdag 29 september 2017 om 08:17
Leg uit.
vrijdag 29 september 2017 om 08:25
Zelden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 29 september 2017 om 18:01
Waaraan heb jij zo'n aai- over- bol -smiley in het modtopic verdiend ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 29 september 2017 om 18:03
blijfgewoonbianca schreef: ↑29-09-2017 18:01Waaraan heb jij zo'n aai- over- bol -smiley in het modtopic verdiend ?
Zal wel weer een mod gepepen hebben.