Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dakduif÷ schreef:
28-09-2017 20:29
Dat lijkt mij zo heerlijk!
Goed nadenken.
MoirenPhae schreef:
28-09-2017 20:30
Goed nadenken.
Dakduif÷ schreef:
28-09-2017 20:30
Nadenken? Ik vind er geen kut aan.
MoirenPhae schreef:
28-09-2017 20:31
Nadenken? Ik vind er geen kut aan.
:rofl: Het hoeft ook niet persé. Althans, niet hier.
Dakduif÷ schreef:
28-09-2017 20:33
:rofl: Het hoeft ook niet persé. Althans, niet hier.
Ik begrijp niet hoe je kan niet nadenken.

Ik ben best wel impulsief, maar nooit desastreus.
MoirenPhae schreef:
28-09-2017 20:43
Ik begrijp niet hoe je kan niet nadenken.

Ik ben best wel impulsief, maar nooit desastreus.
Ik ben wel doordacht, maar ik lees genoeg reacties hier waarvan ik denk dat het verstand op nul staat van die forummer. Dat bedoelde ik meer.
Dakduif÷ schreef:
28-09-2017 20:52
Ik ben wel doordacht, maar ik lees genoeg reacties hier waarvan ik denk dat het verstand op nul staat van die forummer. Dat bedoelde ik meer.
O, de domheid der mensheid. Het blijft me verbijsteren.
MoirenPhae schreef:
28-09-2017 20:53
O, de domheid der mensheid. Het blijft me verbijsteren.
Dat. En ook hoe ongelooflijk bot en kwetsend sommige mensen kunnen zijn in hun uitlatingen. Ik reageer hier niet anders dan in het echte leven. Direct en eerlijk daarentegen vind ik wat anders.
Dakduif÷ schreef:
28-09-2017 20:57
Dat. En ook hoe ongelooflijk bot en kwetsend sommige mensen kunnen zijn in hun uitlatingen. Ik reageer hier niet anders dan in het echte leven. Direct en eerlijk daarentegen vind ik wat anders.
Ik reageer in het echte leven nog directer en nog meer clean. Gelukkig bestaat mijn echte leven niet uit van die huilies zoals hier (op een paar na).
MoirenPhae schreef:
28-09-2017 21:03
Ik reageer in het echte leven nog directer en nog meer clean. Gelukkig bestaat mijn echte leven niet uit van die huilies zoals hier (op een paar na).
Ik vind dat juist prettig als mensen open en eerlijk zijn. Hoe doorbreek je anders een cirkel bij iemand of zet je hem/ haar aan het denken?
Dakduif÷ schreef:
28-09-2017 21:07
Ik vind dat juist prettig als mensen open en eerlijk zijn. Hoe doorbreek je anders een cirkel bij iemand of zet je hem/ haar aan het denken?
Dat is wat heel veel mensen juist niet willen. Of kunnen.
MoirenPhae schreef:
28-09-2017 21:10
Dat is wat heel veel mensen juist niet willen. Of kunnen.
Dat is soms ook moeilijk; die spiegel voorgehouden krijgen. Ik hou er wel van om tot nieuwe inzichten gebracht te worden.
Er zijn hier een aantal sterke vrouwelijke forummers die ik graag lees.
Dakduif÷ schreef:
28-09-2017 21:07
Veel mensen zetten dan juist hun hakken in het zand. Die moet je verleiden om met je mee te gaan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
28-09-2017 21:14
Veel mensen zetten dan juist hun hakken in het zand. Die moet je verleiden om met je mee te gaan.
Mooi gezegd. Zo is het inderdaad.
Wat zijn jullie weer filosofisch.
vrouwjagersma schreef:
28-09-2017 21:20
:-D sorry. ( ik hou er wel van.)
MoirenPhae schreef:
28-09-2017 21:03
Inderdaad zeg! Je moet hier zo met je woordkeuze goochelen om geen ban aan je broek te krijgen. Dat is gewoon niet leuk meer. Actueel kom ik om die reden niet meer. Teveel stafgrage types.
redbulletje schreef:
28-09-2017 21:24
Inderdaad zeg! Je moet hier zo met je woordkeuze goochelen om geen ban aan je broek te krijgen. Dat is gewoon niet leuk meer. Actueel kom ik om die reden niet meer. Teveel stafgrage types.
Je hebt hier met zoveel mensen te maken dat je het al snel verkeerd doet. Je eigen omgeving kent je en weet hoe je de dingen wilt zeggen. Daar krijg je vaak ook de gelegenheid voor. Dat mis ik hier nogal eens. Als ik zie waar iemand een ban voor kan krijgen.
Ik vind Actueel dan weer de enige pijler waar ongelooflijk lui gemodereerd wordt. Maar beetje deja-vu, dit zo.
Dakduif÷ schreef:
28-09-2017 21:21
:-D sorry. ( ik hou er wel van.)
Daar moet je geen sorry voor zeggen!
Waarom heeft Rick Nieman dezelfde stem als Willem-Alexander?
vrouwjagersma schreef:
28-09-2017 21:27
Ik vind Actueel dan weer de enige pijler waar ongelooflijk lui gemodereerd wordt. Maar beetje deja-vu, dit zo.
Ik kom daar echt nooit( meer). Daar wordt regelmatig niet open en eerlijk gesproken, maar ronduit kwetsend.
vrouwjagersma schreef:
28-09-2017 21:29
Daar moet je geen sorry voor zeggen!
Waarom heeft Rick Nieman dezelfde stem als Willem-Alexander?
Dankje, lief :)

En je hebt gelijk!!!
vrouwjagersma schreef:
28-09-2017 21:20
Filosofisch? Gewoon mijn dagelijkse strubbelingen, dat ik vaak wel gelijk heb, maar het niet krijg omdat ik mensen niet verleid om met mijn mening mee te gaan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
28-09-2017 21:31
Filosofisch? Gewoon mijn dagelijkse strubbelingen, dat ik vaak wel gelijk heb, maar het niet krijg omdat ik mensen niet verleid om met mijn mening mee te gaan.
Zonde. Je hebt vaak veel zinnigs te melden.
Solomio schreef:
28-09-2017 21:31
Tsja. Dat is de tragiek van het bestaan, vrees ik. Misschien kun je ze geld geven of taartjes of warme knuffels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven