Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:21
Vind die denkwijze over het fietsen alleen vooral heel bijzonder. Of een jas die gevonden word. Dat wijst op geen ongeval, misschien een bekende of juist niet. Meerdere daders..MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 19:05Dit. Ik begrijp dat nooit. Ook niet het huilen en van slag zijn terwijl ze die mensen niet eens kennen.
Of juist niet maar dan zijn het slordige daders.
Dat werk.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:25
En vooral ook denken dat de politie incapabel is en de meest voor de hand liggende dingen niet checkt.Fee-de-Goede schreef: ↑04-10-2017 19:21Vind die denkwijze over het fietsen alleen vooral heel bijzonder. Of een jas die gevonden word. Dat wijst op geen ongeval, misschien een bekende of juist niet. Meerdere daders..
Dat werk.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:27
Rammelde ik met de pispot Fee? Nee! Dusss?
woensdag 4 oktober 2017 om 19:28
Ik vrees dat moederdegans wel echt is. En ik heb niks tegen op thuisonderwijs.vrouwjagersma schreef: ↑04-10-2017 19:03Zelfde volk dat naar de traumahelikopter gaat staan kijken.
En die moederdegans, dat is toch gewoon niet echt?
woensdag 4 oktober 2017 om 19:28
O, jee.MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 19:21Nee, dat is de nare eigenschap om de ellende van de ander van jezelf te maken en daar dan aandacht voor vragen.
Ik voorzie weer een a4 vol met lijstjes van nicknames. De dames en heren die stom zouden zijn en dan welke forummers wel leuk zijn en gemist gaan worden bij het volgende afscheid dat 1,5 dag duurt.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:31
Nare eigenschap? De ellende van de ander je eigen te maken en ermee aan de haal te gaan? Foek, ik wil helemaal niet op jou lijken!!MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 19:21Nee, dat is de nare eigenschap om de ellende van de ander van jezelf te maken en daar dan aandacht voor vragen.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:32
Ik heb ook niets tegen op thuisonderwijs an sich, maar wel tegen mafklappers. Helaas tref je die overal, maar binnen het thuisonderwijs voor mijn gevoel nog iets vaker (ik heb het hier over de esotherische of reformatorische varianten).Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 19:28Ik vrees dat moederdegans wel echt is. En ik heb niks tegen op thuisonderwijs.
Vier weken elke dag een kind verdrietig uit school ophalen, doet je wel anders denken over de overwegingen die sommige ouders voor thuisonderwijs maken. Gelukkig was onze school net zo bezorgd als wij, maar anders had het hier ook heel anders kunnen uitpakken.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:32
Zeur toch niet zo. Dank zij die fijne bug heb ik mijn afscheid van twee (of drie) nicks geleden nog weer eens kunnen lezen, dat was pas dramatisch. Zo dramatisch zelfs dat ik me er met terugwerkende kracht voor schaam. Maar niemand die er moeilijk over deed toen ik terug kwam en nu ineens is er een probleem met Annebell of zo? Laat dat mens toch.Fee-de-Goede schreef: ↑04-10-2017 19:28O, jee.
Ik voorzie weer een a4 vol met lijstjes van nicknames. De dames en heren die stom zouden zijn en dan welke forummers wel leuk zijn en gemist gaan worden bij het volgende afscheid dat 1,5 dag duurt.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:34
Echt LV, ik had om anonimisatie gevraagd en ben daarna nog ff lekker los gegaan. Ik probeerde vandaag in te loggen met de gedachte inlognaam onbekend en ik kon, tegen alle verwachtingen in dus wel inloggen.Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 19:26Kom op Annebell, dat wist je best anders kon je niet inloggen he
Van mij mag je trouwens blijven hoor.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:34
Dit. De gretigheid waarmee mensen dit onderwerp bejegenen, terwijl haar familie en vrienden in complete onzekerheid verkeren en dat verschrikkelijke gespeculeer. Ik zie mensen ook zelden zo betrokken reageren op een topic over de sleepwet, bijvoorbeeld.Fee-de-Goede schreef: ↑04-10-2017 19:21Vind die denkwijze over het fietsen alleen vooral heel bijzonder. Of een jas die gevonden word. Dat wijst op geen ongeval, misschien een bekende of juist niet. Meerdere daders..
Dat werk.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:36
Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 19:32Zeur toch niet zo. Dank zij die fijne bug heb ik mijn afscheid van twee (of drie) nicks geleden nog weer eens kunnen lezen, dat was pas dramatisch. Zo dramatisch zelfs dat ik me er met terugwerkende kracht voor schaam. Maar niemand die er moeilijk over deed toen ik terug kwam en nu ineens is er een probleem met Annebell of zo? Laat dat mens toch.
Wie ben jij en wat heb je met LV gedaan?
woensdag 4 oktober 2017 om 19:36
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb zelfs wel mensen getroffen die zo erg voor TO wilden gaan dat ze een onzinnig geloof aannamen (denk aan paganisme of holisme of zo). Dan ben je inderdaad niet helemaal meer lekker op je padje, maar wat ik in dat topic zie is dat TO meteen al wordt afgeschoten omdat het nou eenmaal niet mag of zo. En dat vind ik nou ook weer een beetje kortzichtig, want zo'n feest is het in het reguliere onderwijs nou ook weer niet voor sommige kinderen.vrouwjagersma schreef: ↑04-10-2017 19:32Ik heb ook niets tegen op thuisonderwijs an sich, maar wel tegen mafklappers. Helaas tref je die overal, maar binnen het thuisonderwijs voor mijn gevoel nog iets vaker (ik heb het hier over de esotherische of reformatorische varianten).
Vier weken elke dag een kind verdrietig uit school ophalen, doet je wel anders denken over de overwegingen die sommige ouders voor thuisonderwijs maken. Gelukkig was onze school net zo bezorgd als wij, maar anders had het hier ook heel anders kunnen uitpakken.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:37
Geen vrees goede fee!!! Ik walg er hier maar van 2! Dat rijmt!Fee-de-Goede schreef: ↑04-10-2017 19:28O, jee.
Ik zeg niks meer aan doen, niet meer lullen over je 'afscheid' en vrolijk verder forummen. Overmorgen zijn ze het allemaal weer vergeten.
Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 19:36Ik snap wat je bedoelt. Ik heb zelfs wel mensen getroffen die zo erg voor TO wilden gaan dat ze een onzinnig geloof aannamen (denk aan paganisme of holisme of zo). Dan ben je inderdaad niet helemaal meer lekker op je padje, maar wat ik in dat topic zie is dat TO meteen al wordt afgeschoten omdat het nou eenmaal niet mag of zo. En dat vind ik nou ook weer een beetje kortzichtig, want zo'n feest is het in het reguliere onderwijs nou ook weer niet voor sommige kinderen.
Heb je het andere topic van die TO ook gelezen? Ik gok dat VJ daarom ook denkt dat ze niet echt is.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:40
Dat bepaal ik zelf wel.Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 19:32Zeur toch niet zo. Dank zij die fijne bug heb ik mijn afscheid van twee (of drie) nicks geleden nog weer eens kunnen lezen, dat was pas dramatisch. Zo dramatisch zelfs dat ik me er met terugwerkende kracht voor schaam. Maar niemand die er moeilijk over deed toen ik terug kwam en nu ineens is er een probleem met Annebell of zo? Laat dat mens toch.
Ik weet niks van jouw afscheid btw.
En als je dan normaal binnen komt ipv van zo'n zuigpost en pispot rammelen dan kan dat denk ik ook gewoon.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:41
Wa bendde toch ok een gouw wief eej!Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 19:37Ik zeg niks meer aan doen, niet meer lullen over je 'afscheid' en vrolijk verder forummen. Overmorgen zijn ze het allemaal weer vergeten.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:43
Maar deze TO had al een eerder topic, over dat ze van haar man niet alleen met andere mannen mag zijn en dat haar man wel een fidele kerel is, want als hun dochters volwassen zijn, mogen hun mannen bepalen of ze mogen werken buitenhuis.Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 19:36Ik snap wat je bedoelt. Ik heb zelfs wel mensen getroffen die zo erg voor TO wilden gaan dat ze een onzinnig geloof aannamen (denk aan paganisme of holisme of zo). Dan ben je inderdaad niet helemaal meer lekker op je padje, maar wat ik in dat topic zie is dat TO meteen al wordt afgeschoten omdat het nou eenmaal niet mag of zo. En dat vind ik nou ook weer een beetje kortzichtig, want zo'n feest is het in het reguliere onderwijs nou ook weer niet voor sommige kinderen.
En dat vind ik of zorgelijk of verzonnen.
Wat Star zegt, dus.