Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:39
Ik zou dat ook pas willen als kind het huis uit is.Fee-de-Goede schreef: ↑04-10-2017 00:34Rare associatie. Ik vond juist hele gave kleine normale huisjes. Die vrouw met die grote tuin dat vond ik mooie maat. 40 m2...
Maar ja daar past mijn gezin niet... Tenminste niet zonder dat ik ze wat aan ga doen na een paar dagen.![]()
Lief zijn huisje en ik mijn huisje en dan buren
woensdag 4 oktober 2017 om 00:41
Kan ook best met kind toch. Leert kind ook gelijk voor zichzelf zorgen. Alleen maar handig als kind gaat studeren, kan het huisje nog mee ook. Zo achterop de vrachtwagen.MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 00:39Ik zou dat ook pas willen als kind het huis uit is.
Lief zijn huisje en ik mijn huisje en dan buren![]()
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:48
Samen in een huisje. Ik heb hem binnen een week vermoord. Zit ik gelijk ik een realy Tiny huisje.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:49
Ja, maar dan heb je geen tuintje of een fijn uitzicht. En buren heel dichtbij.MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 00:48Samen in een huisje. Ik heb hem binnen een week vermoord. Zit ik gelijk ik een realy Tiny huisje.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:53
In je tiny house.MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 00:51En daar zit ik niet op te wachten. Wil wel lekker de ruimte hebben.
woensdag 4 oktober 2017 om 01:10
MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 00:55Om me heen natuurlijk!
En alleen de noodzakelijke spullen voelt ook als ruimte vind ik.
(zie je dat ik wel voel!)
woensdag 4 oktober 2017 om 07:03
Ken je het blog van Marjolein in het klein al?MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 00:20Ik ook. En sommigen te groot. Ik vind een woonkamer/keuken en een vide met bed het leukst. Lijkt me echt heerlijk, zo klein wonen.
https://www.marjoleininhetklein.com/
Ze schrijft over de leuke (ruimte en vrijheid) en minder leuke kanten (bevroren waterleiding, niet werkende pomp etc) van een Tiny house.
Ze is ook een van de oprichters van Tiny House NL, en deze week is er een TH manifestatie in Almere, waar verschillende TH heen zijn gebracht. Kun je binnen kijken
http://jamboree.tinyhousenederland.nl/programma/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 4 oktober 2017 om 07:55
Ik ageer nogal eens tegen de algemene tendens van 'schop-onder-de-kont', maar soms is het gewoon nodig dat iemand even duidelijk zegt dat je je moet herpakken. Ook dat kan steun zijn.shisha schreef: ↑04-10-2017 00:05Volgens mij begrijp jij er echt helemaal niks van.
Jij hebt net als moi soms geen flauw idee hoe je iemand even door een moeilijk moment heen moet slepen lijkt wel.
Ik vind de bijdragen uitermate kritisch en vaak erg negatief.
Alsof je de balans niet kunt houden en overdreven hard wordt.
Zo komt het op mij over en blijkbaar ook op de to.
Naar mijn idee ga je voorbij aan wat in mijn ogen het belangrijkste is en dat is de steun bieden waarom wordt gevraagd.
Zij heeft al hulp en je kunt dus zeggen dat ze hulp nodig heeft, maar verder mondt het al gauw uit in een soort van gevit en herhaaldelijk zeggen dat het zorgelijk is omdat ze geen goede moeder zou zijn, onder het mom van een spiegel voorhouden.
Ik begin echt te denken dat je het werkelijk niet goed begrijpt.
solomio wijzigde dit bericht op 04-10-2017 08:01
0.05% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 4 oktober 2017 om 07:59
Volgens mij alleen als het om zwangerschapsgerelateerde zaken gaat. Zodra er een kind is moet je vooral je gevoelens opzij zetten anders word je een overbezorgde moeder en kweek je watjes van kinderen.Fee-de-Goede schreef: ↑04-10-2017 00:36Ow, ik begreep dat je altijd moet meehuilen met alles en iedereen. Ook al is het soms beter om dat niet te doen.
Zal wel aan mij liggen dan.
David Dunning
David Dunning
woensdag 4 oktober 2017 om 09:09
Bedankt voor de blog! Almere wist ik al idd.himalaya schreef: ↑04-10-2017 07:03Ken je het blog van Marjolein in het klein al?
https://www.marjoleininhetklein.com/
Ze schrijft over de leuke (ruimte en vrijheid) en minder leuke kanten (bevroren waterleiding, niet werkende pomp etc) van een Tiny house.
Ze is ook een van de oprichters van Tiny House NL, en deze week is er een TH manifestatie in Almere, waar verschillende TH heen zijn gebracht. Kun je binnen kijken
http://jamboree.tinyhousenederland.nl/programma/
woensdag 4 oktober 2017 om 09:10
Maar je moet wel blijven huilen om de struggles van andere moeders, en vooral knuffelen.
woensdag 4 oktober 2017 om 10:06
Dat hangt volgens mij enorm af van de leeftijd van het kind.MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 09:10Maar je moet wel blijven huilen om de struggles van andere moeders, en vooral knuffelen.
David Dunning
David Dunning
woensdag 4 oktober 2017 om 12:56
woensdag 4 oktober 2017 om 18:38
Jup.blijfgewoonbianca schreef: ↑04-10-2017 17:16Wat een voorspelbare recties weer op dat topic over het vermiste meisje.
"Lekker erg he." Je hoort er al bijna zo'n kwijlend slurpgeluidje bij.
woensdag 4 oktober 2017 om 18:43
blijfgewoonbianca schreef: ↑04-10-2017 17:16Wat een voorspelbare recties weer op dat topic over het vermiste meisje.
Sommige mensen leven op drama. Of het nou van zichzelf of van een ander is.