Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 15 oktober 2017 om 20:44
Ik dacht precies hetzelfde toen ik het hoorde van iemand.Enn schreef: ↑15-10-2017 20:32Kan, het bericht hield me echt bezig vannacht. Op dat moment stond de laatste info die dus nu wel in het bericht (de link OP) is toegevoegd er nog niet. Ik dacht eerlijk gezegd echt niet direct aan een (bewust) misdrijf omdat de bestuurder in auto met kind naar een politiebureau was gereden. Ik vond dat dus echt vreemd maar ik ben dan ook geen zieke geest.
zondag 15 oktober 2017 om 20:45
zondag 15 oktober 2017 om 21:01
zondag 15 oktober 2017 om 21:09
Wow... Ze is al weken enorm bezorgd over van alles wat haar baby betreft .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 15 oktober 2017 om 21:14
Maak daar maar maanden van. Het is al tijdens de start van haar zwangerschap begonnen. En maar eigenwijs blijven doen en niet naar de ha voor een behandeling...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 15 oktober 2017 om 21:43
Daar verbaas ik me idd ook wel over. Of jongens/jongetjes geen risico lopen, of iig stukken minder.Tarlin schreef: ↑15-10-2017 21:35Ik merk dat ik een beetje moeite begin te krijgen dat er vooral op gehamerd wordt om voorzichtig te zijn als vrouw en dat we voorzichtig moeten zijn met " onze" dochters nu er een jongetje van 8 misbruikt blijkt te zijn.
Laten we voorzichtig zijn met " onze" kinderen. Wat een nare maand is dit geworden zeg. Veel kinderleed ook.
zondag 15 oktober 2017 om 21:44
Ik had mijn post al aangepast om misverstanden te voorkomen. Gelukkig snap je mijn punt.meikebikker schreef: ↑15-10-2017 21:43Daar verbaas ik me idd ook wel over. Of jongens/jongetjes geen risico lopen, of iig stukken minder.
zondag 15 oktober 2017 om 21:54
Oh nee, zeker niet ongepast hoor. Begrijp heel goed waar je vandaan komt.
Heb je zelf ook kinderen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 15 oktober 2017 om 21:57
Jammer, ik zag het zeker niet als sensatiezoekend. Een nieuwsbericht kan je behoorlijk raken. Waarom zou je daar geen topic over mogen openen?
maandag 16 oktober 2017 om 15:02
Bedankt!Fee-de-Goede schreef: ↑16-10-2017 11:27Ze bleek met haar IPadres meerdere nicks te hebben waarmee ze aan het trollen was.
maandag 16 oktober 2017 om 15:12
Hoe weet je dat?Fee-de-Goede schreef: ↑16-10-2017 11:27Ze bleek met haar IPadres meerdere nicks te hebben waarmee ze aan het trollen was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 16 oktober 2017 om 16:11
Ja dat vraag ik me ook af.
Ze had op dat topic op actueel een paar warrige posts maar wellicht had ze een borrel teveel op en hebben de mods daar trollen van gemaakt.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:17
Nou, zeg dat. Een enkeltje PAAZ zou geen overbodige luxe zijn.
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:19
LaFleurNoire schreef: ↑17-10-2017 12:17Nou, zeg dat. Een enkeltje PAAZ zou geen overbodige luxe zijn.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:20
LaFleurNoire schreef: ↑17-10-2017 12:17Nou, zeg dat. Een enkeltje PAAZ zou geen overbodige luxe zijn.
alleen nog even bevestigd zien te krijgen dat daar statistisch gezien meer vrouwen zitten