Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 18 november 2017 om 23:12
Dit. Wat een stom gedoe weer.MoirenPhae schreef: ↑18-11-2017 22:59Geen school die een kind tig niveaus lager laat lezen en geen juf die zegt dat 31 13 is.
De toon, het negatief over andere kinderen praten, herkenbaar patroon.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 18 november 2017 om 23:15
Dit ik vond vroeger school echt vreselijk maar dat topic is een trolltopic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 18 november 2017 om 23:20
Shut up.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 18 november 2017 om 23:20
Werkt U in het onderwijs Mevrouw ArmeLuisTrifle?vrouwjagersma schreef: ↑18-11-2017 23:16Ik was vroeger altijd graag op school. Gelukkig nog steeds, zou onaangenaam zijn anders.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 18 november 2017 om 23:23
vrouwjagersma schreef: ↑18-11-2017 23:16Ik was vroeger altijd graag op school. Gelukkig nog steeds, zou onaangenaam zijn anders.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 18 november 2017 om 23:24
Ik denk dat ik daarom een leuke juf ben, in mij klas is het niet stom, maar gezellig en leuk en leerzaam.vrouwjagersma schreef: ↑18-11-2017 23:16Ik was vroeger altijd graag op school. Gelukkig nog steeds, zou onaangenaam zijn anders.
zaterdag 18 november 2017 om 23:26
Wie wil er nou niet les van jou. Een juf met een groot gevoel voor humorMoirenPhae schreef: ↑18-11-2017 23:24Ik denk dat ik daarom een leuke juf ben, in mij klas is het niet stom, maar gezellig en leuk en leerzaam.
zaterdag 18 november 2017 om 23:29
Dat vind ik lief!charlottew88 schreef: ↑18-11-2017 23:26Wie wil er nou niet les van jou. Een juf met een groot gevoel voor humor![]()
Ik heb nog nooit zo’n bijzondere klas gehad als nu en heb er zo onwijs veel lol in. En zij ook.
zaterdag 18 november 2017 om 23:38
MoirenPhae schreef: ↑18-11-2017 23:29Dat vind ik lief!![]()
Ik heb nog nooit zo’n bijzondere klas gehad als nu en heb er zo onwijs veel lol in. En zij ook.
Ik moet echt heel vaak lachen om jouw posts. Jammer dat de humorloze Mods jouw gevoel voor humor niet altijd kunnen waarderen. Fijn dat je zo blij bent met jouw klas het is jou van harte gegund.
zaterdag 18 november 2017 om 23:43
Ik kan me best wel voorstellen dat niet iedereen mijn humor kan waarderen en hou daar soms best wel eens rekening mee.charlottew88 schreef: ↑18-11-2017 23:38Ik moet echt heel vaak lachen om jouw posts. Jammer dat de humorloze Mods jouw gevoel voor humor niet altijd kunnen waarderen. Fijn dat je zo blij bent met jouw klas het is jou van harte gegund.
Ik moet wel altijd lachen om het ‘ irl zou je dat nooit durven zeggen!’ Rl zeg ik nog veel meer en vaak nog veel kaler.
Het leuke is dat mijn leerlingen het vaak wel begrijpen.
Mijn kind heeft dezelfde humor.
zaterdag 18 november 2017 om 23:48
Ik heb t idee dat al dit soort topics worden uitgezet door medewerkers van viva om verhaallijntjes te scoren voor hun blaadje.
Toen ik deze opmerking net op t modtopic zette was ie binnen een minuut gewist.
zaterdag 18 november 2017 om 23:49
Dat heb ik ook ik flap er vaak iets uit waarvan anderen denken dat zou ik nooit hardop durven zeggen.MoirenPhae schreef: ↑18-11-2017 23:43Ik kan me best wel voorstellen dat niet iedereen mijn humor kan waarderen en hou daar soms best wel eens rekening mee.
Ik moet wel altijd lachen om het ‘ irl zou je dat nooit durven zeggen!’ Rl zeg ik nog veel meer en vaak nog veel kaler.
Het leuke is dat mijn leerlingen het vaak wel begrijpen.
Mijn kind heeft dezelfde humor.
zaterdag 18 november 2017 om 23:51
Ja klopt. Kwam zijn naam net tegen vandaar dat ik aan hem dacht.
zaterdag 18 november 2017 om 23:54
redbulletje schreef: ↑18-11-2017 23:48Ik heb t idee dat al dit soort topics worden uitgezet door medewerkers van viva om verhaallijntjes te scoren voor hun blaadje.
Toen ik deze opmerking net op t modtopic zette was ie binnen een minuut gewist.
Ja, dit. Of je leest er volgende week een artikeltje over in een krantje oid.
zaterdag 18 november 2017 om 23:58
Qué??