Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 19 november 2017 om 00:06
Ik zag het de humorloze Mods kunnen de waarheid niet aan.redbulletje schreef: ↑18-11-2017 23:48Ik heb t idee dat al dit soort topics worden uitgezet door medewerkers van viva om verhaallijntjes te scoren voor hun blaadje.
Toen ik deze opmerking net op t modtopic zette was ie binnen een minuut gewist.
Als Mod moet je echt een humorloze zuurpruim zijn die 365 dagen last heeft van pms. Ik zou nooit een goede Mod zijn ik moet vaak lachen om posts van bepaalde forummers.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 19 november 2017 om 00:13
MoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 00:00Ik had problemen met een passende zoldertrap vinden, alleen op maat maken à 1000 euro was een optie. Hij kwam met een alternatief van 150 euro en dat werkt perfect![]()
Hij zit niet op mijn zolder hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 19 november 2017 om 00:19
Hoe zit dat tegenwoordig met die Mods eigenlijk? Zijn dat mensen die niet mee forummen?charlottew88 schreef: ↑19-11-2017 00:06Ik zag het de humorloze Mods kunnen de waarheid niet aan.
Als Mod moet je echt een humorloze zuurpruim zijn die 365 dagen last heeft van pms. Ik zou nooit een goede Mod zijn ik moet vaak lachen om posts van bepaalde forummers.
Junior Mods zijn wel mede-forummers?
zondag 19 november 2017 om 00:32
Ik dacht precies hetzelfdeMoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 00:27Een lesbische die het over de mannelijkste van ons twee heeft?
Life is short. Eat dessert first.
zondag 19 november 2017 om 06:53
Ik zou n veel betere mod zijn in elk gevalcharlottew88 schreef: ↑19-11-2017 00:06Ik zag het de humorloze Mods kunnen de waarheid niet aan.
zondag 19 november 2017 om 07:01
Waaro?MoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 00:27Een lesbische die het over de mannelijkste van ons twee heeft?
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 19 november 2017 om 11:50
Ja, dat begrijp ik ook niet.MoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 11:48Waarom komen al die mannen met liefdesverdriet hier janken dat de haar terug willen en het slachtoffer uithangen?
Doe dat lekker op een zielige mannenforum ofzo.
zondag 19 november 2017 om 12:00
Dat bestaat niet: mannenfora gaan alleen over voetbal, auto's, klussen (niet voor beebs), tieten, computers en sappige lappen rood vlees. Voor zielige emo-verhalen is geen plek.
Tsja, dat is helaas 'onze' beperking. Dus daarom maar hier voor een liefdevol en luisterend oor.
zondag 19 november 2017 om 13:39
relaties/zij-wilt-kinderen-maar-ik-nog- ... ges/395627#
Gelukkig heb ik nog een achterkamertje waar ik een linkje kreeg. Anders was ik nu nog aan het zoeken.
zondag 19 november 2017 om 14:09
Het linken naar een post werkt bij mij niet.Solomio schreef: ↑19-11-2017 13:39relaties/zij-wilt-kinderen-maar-ik-nog- ... ges/395627#
![]()
Gelukkig heb ik nog een achterkamertje waar ik een linkje kreeg. Anders was ik nu nog aan het zoeken.
En we hebben nóg een jankman.
zondag 19 november 2017 om 14:27
Dat het linken niet werkt zou niet zo erg zijn als je dan iig de topictitel zo ongeveer zou weergeven.MoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 14:09Het linken naar een post werkt bij mij niet.
En we hebben nóg een jankman.
Ik heb op vrijwel alle pijlers gezocht naar '18 en een baby'........
zondag 19 november 2017 om 14:30
zondag 19 november 2017 om 14:32
Omdat ik de afgelopen weken alleen maar jankmannen zie die zich debiel gedragen en zichzelf onderdompelen in zelfmeelij. Dus het zijn of trollen of aandachtshoeren of zwakbegaafd, want niet in staat tot reflectie en normaal gedrag.
Ik neem ze iig niet serieus.
zondag 19 november 2017 om 14:40
Dat kan, maar zo zijn er ook genoeg topics van vrouwen. Waarom zijn die dan wel welkom?MoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 14:32Omdat ik de afgelopen weken alleen maar jankmannen zie die zich debiel gedragen en zichzelf onderdompelen in zelfmeelij. Dus het zijn of trollen of aandachtshoeren of zwakbegaafd, want niet in staat tot reflectie en normaal gedrag.
zondag 19 november 2017 om 14:55
Vreselijk al die huilies.MoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 14:32Omdat ik de afgelopen weken alleen maar jankmannen zie die zich debiel gedragen en zichzelf onderdompelen in zelfmeelij. Dus het zijn of trollen of aandachtshoeren of zwakbegaafd, want niet in staat tot reflectie en normaal gedrag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.