Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
04-12-2017 16:07
En nu is het een kwestie van afwachten, vrees ik, totdat het volgende account in de lucht is.
Ik wilde het net zeggen...
Hallo, nieuw in het napraat topic, maar was benieuwd wat hier zoal geschreven wordt. Loo me ook al een week te ergeren aan de troll
JuniorModeratorViva schreef:
04-12-2017 14:49
Ik lees dat er mensen zijn die pb's van betreffende troll hebben ontvangen, deze kunnen jullie ook staffen en dan de mod er naar kijken.
Hoe dan? Ik zie alleen markeren als ongelezen of verwijderen.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
04-12-2017 16:07
En nu is het een kwestie van afwachten, vrees ik, totdat het volgende account in de lucht is.
Sirius2.
Dat is de volgende nick
When they go low, we go high. (M.Obama)
SaveAngie schreef:
04-12-2017 16:24
Sirius2.
Dat is de volgende nick

Sirius4Life :-D
Sirius schreef:
04-12-2017 16:21
Hoe dan? Ik zie alleen markeren als ongelezen of verwijderen.
Ik heb het even nagevraagd, want kan het zelf ook niet vinden. Kom er nog op terug!
QueenArachnia schreef:
04-12-2017 14:19
Ze is nu willekeurige posts van ons aan het quoten bij verschillende topics Sirius.
Zorgelijk... het zal je kind maar wezen!

@SaveAngie: goeie tip, nooit gedacht dat ik de mogelijkheid tot mailen direct uit zou zetten zodra hij werkte :)
Echt niet leuk, ik wilde afgelopen weekend een topic openen, nu nog één eigenlijk (acuut probleempje waar ik graag de mening van verschillende mensen over zou horen) maar hier heb ik echt geen zin in. Jammer!
I shit you not! Ze is terug! Met Sirius2! :-o
Sirius schreef:
04-12-2017 16:31

@SaveAngie: goeie tip, nooit gedacht dat ik de mogelijkheid tot mailen direct uit zou zetten zodra hij werkte :)
Echt niet leuk, ik wilde afgelopen weekend een topic openen, nu nog één eigenlijk (acuut probleempje waar ik graag de mening van verschillende mensen over zou horen) maar hier heb ik echt geen zin in. Jammer!
Komt wel goed. De mods zijn ermee bezig.
BahcoBarbie schreef:
Zag ik net ook ja.

Is dit steeds het konijn/vliegmevrouw die dit flikt maar nu totaal doorgeflipt of zo?
There is always something happening, and it's usually right now
Sirius schreef:

Je kan het topic onder een nieuwe nick plaatsen.
Life is short. Eat dessert first.
HaPu schreef:
04-12-2017 16:08
Ik wilde het net zeggen...
Hallo, nieuw in het napraat topic, maar was benieuwd wat hier zoal geschreven wordt. Loo me ook al een week te ergeren aan de troll
Ik ben ook nieuw :D
Don't waste your time or time will waste you.
BahcoBarbie schreef:
Klopttttt.... ging mijn mail uitzetten en weer een berichtje: blablabla lieverd, ik ben je naamgenoot, Sirius2 omg... wat triest.
Schijnt dat ik dat aan de moderator moet laten weten maar hoe is me een raadsel. Nou ja eerst maar even verder met die mail uitzetten, weet niet hoe dat moet. Sjongejonge wat een gedoe zeg.

Ik wilde op anoniem maar blijf toch maar even zoals het is: voor wie het leest ik ben GEEN Sirius2 of weet ik wat er nog gaat komen.
Vraagje: komt dit soort dingen vaak voor? Ik ben sinds deze zomer lid maar zoveel getrol is echt ongekend imo. Of ben ik gewoon niks gewend?
Ben nl niks gewend, forum was een nieuw fenomeen voor mij, althans een forum als dit, niet alleen over honden bv :)
Grobbekuiken_ schreef:
04-12-2017 16:34
Zag ik net ook ja.

Is dit steeds het konijn/vliegmevrouw die dit flikt maar nu totaal doorgeflipt of zo?
Nee joh, dat denk ik echt niet.
Life is short. Eat dessert first.
BahcoBarbie schreef:
Niet!

Echt? Hebben we haar op ideeën gebracht?
Bekt wel lekker trouwens, I shit you not.
Sirius schreef:
04-12-2017 16:36
Klopttttt.... ging mijn mail uitzetten en weer een berichtje: blablabla lieverd, ik ben je naamgenoot, Sirius2 omg... wat triest.
Schijnt dat ik dat aan de moderator moet laten weten maar hoe is me een raadsel. Nou ja eerst maar even verder met die mail uitzetten, weet niet hoe dat moet. Sjongejonge wat een gedoe zeg.

Ik wilde op anoniem maar blijf toch maar even zoals het is: voor wie het leest ik ben GEEN Sirius2 of weet ik wat er nog gaat komen.
Vraagje: komt dit soort dingen vaak voor? Ik ben sinds deze zomer lid maar zoveel getrol is echt ongekend imo. Of ben ik gewoon niks gewend?
Ben nl niks gewend, forum was een nieuw fenomeen voor mij, althans een forum als dit, niet alleen over honden bv :)
Joh, lekker laten gaan. Qua dat je hiervoor toch niet op anoniem hoeft te gaan. Die flapdrol grijpt alles aan om lekker te trollen. Als je een topic opent en je wordt geloept is direct duidelijk dat jij niet wappie bent. Althans niet díe wappie.
Sirius schreef:

Vinkje uitzetten bij "ik wil mail ontvangen".
En kan je een screenshot maken en die mailen naar de mods?
Kan er niet voor gezorgd worden dat zij hier gewoon niet kan komen. 1 keer is nog tot daar aan toe, maar het is nu gewoon irritant.
Sirius schreef:

Je hoeft niet op anoniem :) Ze lost vanzelf op.
doornroosje9 schreef:
04-12-2017 16:37
Nee joh, dat denk ik echt niet.
Hhmmm...zag ook een naam voorbij komen die erg op de vliegmevrouw leek en ook geband is voor trollen. Dacht dat het misschien dezelfde was als die die Sirius lastig valt.
There is always something happening, and it's usually right now
JuniorModeratorViva schreef:
04-12-2017 16:26
Ik heb het even nagevraagd, want kan het zelf ook niet vinden. Kom er nog op terug!
Ok, en mag mijn mail dan ook uit? Het blijft binnenstromen.... griezelig, op anoniem en terugkomen als Sirius2 kan ook al niet meer.
Vind ik niet fijn en ik krijg er de creeps van. Ook al weet ik zo goed als zeker dat het een paar puisterige pubers met speed in hun neusjes zijn het is gewoon niet ok.
Sirius schreef:
04-12-2017 16:43
Ok, en mag mijn mail dan ook uit? Het blijft binnenstromen.... griezelig, op anoniem en terugkomen als Sirius2 kan ook al niet meer.
Vind ik niet fijn en ik krijg er de creeps van. Ook al weet ik zo goed als zeker dat het een paar puisterige pubers met speed in hun neusjes zijn het is gewoon niet ok.
Je postvak kun je zelf uitzetten en dat zou ik op dit moment zeker even doen. Wat betreft de pb's staffen, heb ik slecht nieuws, blijkbaar is het stafje weggehaald waardoor dat op dit moment niet kan. Wat je wel kunt doen, is de CM mailen en vragen of ze naar je pb's wil kijken.
Sirius schreef:
04-12-2017 16:43
Ik vind het bizar dat dit kan. Zo iemand moet toch gelijk geblokkeerd kunnen worden.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
04-12-2017 16:37
Niet!

Echt? Hebben we haar op ideeën gebracht?
Bekt wel lekker trouwens, I shit you not.

Ja echt! In een babytopic.

I shit you not is één van mijn favorieten.. :bunny:
Sirius schreef:

Sirius, als ik jou was zou ik me niet laten weerhouden om een topic te openen, als je dat echt wilt of nodig vindt.
Het is best mogelijk om er omheen te schrijven.
Laat je alsjeblieft niet intimideren :hug: .

Aan de geachte trol zou ik willen vragen : als je aandacht wilt, of lol wilt maken, open dan gewoon een duidelijk flauwekul-topic, dan kunnen de mensen die dat lollig vinden daar reageren, heus, die zijn er wel. Ik houd zelf ook van loltrappen, maar val geen mensen lastig die dat naar vinden. Doe jezelf en heel wat mensen hier een plezier !
Zoals dit topic, daar werd en wordt gewoon lol getrapt :eten/hoe-behandel-jij-diepvriesgroente/ ... ges/396684

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat de TO van dit gedoe in haar/zijn topic vindt, maar iedereen kan haar of zijn ei daar kwijt, hoe raar ook.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 04-12-2017 16:52
0.43% gewijzigd
nounou
BahcoBarbie schreef:
04-12-2017 16:46
Ja echt! In een babytopic.

I shit you not is één van mijn favorieten.. :bunny:
Heb je een linkje? Ik kijk denk ik maar met één oog of zo, kan het niet vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven