Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 17 december 2017 om 19:35
Lijkt mij ook lekker heb je recept even gekopieerdredbulletje schreef: ↑17-12-2017 19:27De ranch heb ik uit Amerika meegebracht en de augurken blijven slap. Geen idee of dat zo hoort eigenlijk, maar ik vond t wel lekker!
zondag 17 december 2017 om 20:03
gevonden! Ben dol op augurk dus ga dat ook eens proberen.redbulletje schreef: ↑17-12-2017 19:14Nee, gebakken in de oven. Recept heb ik vanmiddag in een tapastopic gezet.
zondag 17 december 2017 om 20:50
En met deze hoeveelheid hebben wij met zijn tweetjes maar net aan genoeg. Maar goed, sushi is bij mij ook echt hollekiesvoer, ik blijf ervan eten.
zondag 17 december 2017 om 21:16
Vanmiddag 4 vrienden van mijn zoon op visite gehad. Wij wonen in Brabant en ze zijn allemaal Feyenoord supporters. Gisteren zijn ze op stap geweest en ze waren rond een uurtje of 5 thuis. Toen zagen ze het al niet zitten om weer om half 1 in Rotterdam te staan en hebben ze afgesproken om bij mij thuis te kijken op tv. Dus heb ik gezorgd voor drank en eten en drinken. Was stik gezellig.
maandag 18 december 2017 om 15:38
Topic voor vegetarische en veganistische recepten.
@Retro gaf mij een stukje informatie via die reactie.
Gewoon eten is een slogan van de overheid. Voorlichting.
the liquor, de spirits ; de opkikkertjes ; de alcohol (m) ; sterke drank (znw.) ; gestookte alcohol (znw.) ; gedistilleerde drank (znw.) liquor, oplossing ; vloeistof ; ammoniakwater ; schelpvocht ; vloeistof binnen de schelp ; liquor ; drank ; alcoholische drank.
Drinken is ook in gebruik als zelfstandig naamwoord, maar dan functioneel in de betekenis van dorstlessend om gebrek aan vocht tegen te gaan.
Ik vond het alleen maar jammer dat er zo op @Retro werd gereageerd.
Het loont om eens de site van voedingscentrum en zo te lezen. Los van downloaden van apps. Gewoon zelf eens een maand lang te registreren of je per saldo voldoende binnen krijgt. Zonder voorraden op te maken.
Maar dat valt inderdaad buiten dat topic. Maar was geen verkeerde reactie wat mij betreft. De bedoeling werd niet goed begrepen.
Ik heb het niet nodig, maar zou wel een topic over geopend kunnen worden. Alleen jammer dat dan vaak zulke vervelende discussies geeft. Ik heb geen tijd om topics te onderhouden. Het levert mij helemaal niets op.
Beide kanten samen kunnen samen wel nieuwe inzichten geven. Onderzoeken lopen ver achter of zijn niet opgestart.
the liquor, de spirits ; de opkikkertjes ; de alcohol (m) ; sterke drank (znw.) ; gestookte alcohol (znw.) ; gedistilleerde drank (znw.) liquor, oplossing ; vloeistof ; ammoniakwater ; schelpvocht ; vloeistof binnen de schelp ; liquor ; drank ; alcoholische drank.
Drinken is ook in gebruik als zelfstandig naamwoord, maar dan functioneel in de betekenis van dorstlessend om gebrek aan vocht tegen te gaan.
Het loont om eens de site van voedingscentrum en zo te lezen. Los van downloaden van apps. Gewoon zelf eens een maand lang te registreren of je per saldo voldoende binnen krijgt. Zonder voorraden op te maken.
Maar dat valt inderdaad buiten dat topic. Maar was geen verkeerde reactie wat mij betreft. De bedoeling werd niet goed begrepen.
Ik heb het niet nodig, maar zou wel een topic over geopend kunnen worden. Alleen jammer dat dan vaak zulke vervelende discussies geeft. Ik heb geen tijd om topics te onderhouden. Het levert mij helemaal niets op.
Beide kanten samen kunnen samen wel nieuwe inzichten geven. Onderzoeken lopen ver achter of zijn niet opgestart.
maandag 18 december 2017 om 16:53
Nu heb ik nog erg weinig drank op vandaag maar uhh??Pumps_italiaans schreef: ↑18-12-2017 15:38Topic voor vegetarische en veganistische recepten.
maandag 18 december 2017 om 17:56
Ik hou van prakken.
Voor gisteren stonden er hertenbiefstukken, aardappelpuree en spruitjes op het programma maar het eten viel in het water omdat er onverwacht geborreld moest worden dus het werden alleen hapjes en stokbrood en smeersels.
Ik wil vandaag perse boerenkool dus morgen gaat het hert in de herkansing.
maandag 18 december 2017 om 18:17
yasmijn schreef: ↑18-12-2017 17:56Ik hou van prakken.
Voor gisteren stonden er hertenbiefstukken, aardappelpuree en spruitjes op het programma maar het eten viel in het water omdat er onverwacht geborreld moest worden dus het werden alleen hapjes en stokbrood en smeersels.
Ik wil vandaag perse boerenkool dus morgen gaat het hert in de herkansing.
Ik