Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 17 december 2017 om 16:20
Lady*Voldemort schreef: ↑17-12-2017 16:18Ik heb ook niemand onder de negeer, die hele functie werkt bij mij averechts. Voor meer uitleg zie mijn motto.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 17 december 2017 om 16:25
zes is ook een groepje he? lekker samenHet-groepje schreef: ↑17-12-2017 09:41Lees net een heel goed stuk over alt right in de volkskrant, een op een toepasbaar op de pogingen de actueelpijler over te nemen:
' Onder druk van deze progressieve krachten is volgens Nagle een wanordelijke verzameling rechts-extremisten en puberale toetsenbordtijgers samengesmeed tot een geheel dat zich de nieuwe tegencultuur is gaan wanen. Hun middel om de heersende linkse moraal uit te dagen: een eigen beeld- en taalcultuur die met een wrang soort humor probeert te ontregelen en een boodschap van anti-egalitarisme verspreidt'.
Het is alleen zo sneu dat het al tijden steeds dezelfde 6 mensen zijn.
zondag 17 december 2017 om 16:27
Lady*Voldemort schreef: ↑17-12-2017 16:18Ik heb ook niemand onder de negeer, die hele functie werkt bij mij averechts. Voor meer uitleg zie mijn motto.
zondag 17 december 2017 om 16:29
relaties/relatie-beindigen-samenwonen/l ... ges/397670
Tien jaar huiselijk geweld, oudste kind is 7. Ik ga even een Redbulletje doen.
zondag 17 december 2017 om 16:53
Ik krijg het idee dat dit soort topics juist bedacht worden als een soort waarschuwing.Star² schreef: ↑17-12-2017 16:29relaties/relatie-beindigen-samenwonen/l ... ges/397670
Zo dat andere weer kunnen reageren met "zie je wel"..
zondag 17 december 2017 om 17:11
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 17 december 2017 om 17:21
zondag 17 december 2017 om 17:30
Napraten. Napraten is geen discussie hier starten die thuishoort op een andere pijler of in een ander topic. Ik wil actueel niet lezen. Dat is slecht voor mijn hart en voor mijn mensbeeld. Als er hier nagepraat wordt over een topic op actueel, dan weet ik niet waar het over gaat en laat het gaan. Maar als hier een discussie gestart wordt, kan ik daar niet omheen lezen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 17 december 2017 om 17:35
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 17 december 2017 om 17:38
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 17 december 2017 om 17:46
Leest zo lekkerblijfgewoonbianca schreef: ↑17-12-2017 17:45Heel faluw, maar ik vind het zo grappig om Suzy te quoten.
zondag 17 december 2017 om 17:50
Ja, napraten over Actueelposters en dan gaan janken als 1 ervan zich hier meldt....
Dat moet je de Actueelposters ( 6 ?) nageven.... die mekkeren hier zelden na.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 17 december 2017 om 18:00
blijfgewoonbianca schreef: ↑17-12-2017 17:45Heel flauw, maar ik vind het zo grappig om Suzy te quoten.
zondag 17 december 2017 om 18:04
Ja. Ze leek even tot inkeer gekomen, maar ze gaat weer helemaal los. Het is een gave hoor. Ik had op de uni altijd het probleem dat ik het vereiste aantal woorden niet haalde, omdat ik mijn zegje halverwege eigenlijk wel gezegd had. Dat probleem zal zij niet hebben gehad. Of juist wel natuurlijk, en dat ze is gaan overcompenseren.
zondag 17 december 2017 om 18:11
De zes van Actueel.Lady*Voldemort schreef: ↑17-12-2017 17:54Ik weet niet hoor, maar volgens mij werd er nagepraat over de Actueelpijler, niet over specifieke posters. Dat bepaalde Actueel-adepten nu ineens uit hun holen komen gekropen omdat ze zich blijkbaar aangesproken voelen is wel grappig natuurlijk, dat wel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)