Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
06-01-2018 19:08
O toch niet zo'n laserlampje? Kunnen ze epileptische aanvallen van krijgen idd.
Een kat van mij is eens doodgegaan door een kippenbotje. Die had de maag geperforeerd en tegen die tijd dat we het hadden ontdekt waren we te laat. Dat was wel kut, maar ik pas ervoor om iedere katteneigenaar nou maar af te raden om ooit nog kip te eten. Er bestaat ook altijd nog zoiets als pech.
Oudblond schreef:
06-01-2018 19:13
Nee dat vind ik mishandeling! Een noppen Trixie Ball. Ik schreef het in het huisdierentopic.
Hij heeft het net gehaald en nu is het hopen dat zijn dunne darm niet gaat 'lekken'.
Ik heb het gelezen.
Wat een ellende.
Sterkte!
Oudblond schreef:
Nee dat vind ik mishandeling! Een noppen Trixie Ball. Ik schreef het in het huisdierentopic.
Hij heeft het net gehaald en nu is het hopen dat zijn dunne darm niet gaat 'lekken'.

Ik lees het niet, wat een narigheid. Zou ook zeker klacht bij leverancier van die troep indienen.
Heb ik gedaan. Ik hoop echt dat ze die dingen uit de handel halen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lady*Voldemort schreef:
06-01-2018 19:15
Een kat van mij is eens doodgegaan door een kippenbotje. Die had de maag geperforeerd en tegen die tijd dat we het hadden ontdekt waren we te laat. Dat was wel kut, maar ik pas ervoor om iedere katteneigenaar nou maar af te raden om ooit nog kip te eten. Er bestaat ook altijd nog zoiets als pech.

Vlgs mij vallen aantal incidenten met die laserlampjes niet meer onder pech. Maar heb zo geen kattenepilepsiestatistieken (vast wel een paar keer woordwaarde) paraat.
Star² schreef:
06-01-2018 19:22
Vlgs mij vallen aantal incidenten met die laserlampjes niet meer onder pech. Maar heb zo geen kattenepilepsiestatistieken (vast wel een paar keer woordwaarde) paraat.
Precies. En ik vind het ook heel naar om een kat te laten 'jagen' als hij nooit een 'prooi' kan pakken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik snap die kattenspeeltjeshype sowieso niet zo. Wij werken gewoon met een knoop aan een touwtje, een paar knikkers en soms doe ik een 'laserlampje' met mijn telefoon, poes vindt alles best. Maar té is nooit goed en dat zal voor kattenspeeltjes ook wel gelden.
Oudblond schreef:
06-01-2018 19:25
Precies. En ik vind het ook heel naar om een kat te laten 'jagen' als hij nooit een 'prooi' kan pakken.
Ja dat! Je kan van mijn knikker en mijn knoop zeggen wat je wil, maar poes heeft tenminste wel de kans om eens een vangst te doen. Zo'n lampje is gewoon lullig, hoewel het voor de omstanders dan wel weer grappig is maar poes heeft er feitelijk niks aan.

En laten we wel wezen: poes is het gelukkigst als ze echt met een halflevende muis thuis komt :proud:
Lady*Voldemort schreef:
06-01-2018 19:31
Ja dat! Je kan van mijn knikker en mijn knoop zeggen wat je wil, maar poes heeft tenminste wel de kans om eens een vangst te doen. Zo'n lampje is gewoon lullig, hoewel het voor de omstanders dan wel weer grappig is maar poes heeft er feitelijk niks aan.

En laten we wel wezen: poes is het gelukkigst als ze echt met een halflevende muis thuis komt :proud:
Die van mij pakt nog wel eens een konijn..brr
Lady*Voldemort schreef:
06-01-2018 19:29
Ik snap die kattenspeeltjeshype sowieso niet zo. Wij werken gewoon met een knoop aan een touwtje, een paar knikkers en soms doe ik een 'laserlampje' met mijn telefoon, poes vindt alles best. Maar té is nooit goed en dat zal voor kattenspeeltjes ook wel gelden.
Al die dure kattenspeeltjes kijken ze bovendien nauwelijks naar om. Dan koop je voor een godsvermogen een kattenmeubel en waar gaan ze in liggen? Juist, de doos waar die in kwam. :wtf:

Afbeelding
Star² schreef:
06-01-2018 19:22
Mijn katje kreeg zulke epileptische aanvallen. Toevallig heb ik er pas geleden nog een topic over geopend om te waarschuwen. Mijn dierenarts wordt echt hels van die dingen, schijnt echt heel vaak te gebeuren (ik wist het niet, dom he...)
Fizzyhideous schreef:
06-01-2018 20:05
Die van mij pakt nog wel eens een konijn..brr
Of een marter.
Geen bijzonderheden
RikM schreef:
06-01-2018 20:30
Al die dure kattenspeeltjes kijken ze bovendien nauwelijks naar om. Dan koop je voor een godsvermogen een kattenmeubel en waar gaan ze in liggen? Juist, de doos waar die in kwam. :wtf:

Precies :rofl:
Oh en met mijn pech-post bedoelde ik natuurlijk niet die laserlampjes. Die zijn gewoon te dom om te poepen, dat zou iedereen toch moeten snappen. Ik doe het een doodenkele keer met de zaklamp van mijn telefoon op de vloer, dat vindt poes wel grappig voor anderhalve minuut of zo. Maar van zo'n laserding zou ik zelf al epileptisch worden, daar ga je toch een kat niet aan blootstellen.
yasmijn schreef:
06-01-2018 20:43
Of een marter.
Ik had een part time poes die konijnen ving. Kwam ze zo'n beest brengen, vrat de kop eraf en dan liet ze de rest onder de picknicktafel liggen en dat mocht ik dan opruimen. Dus ik op één goeie (warme) dag twee van die halve konijnen in de container gegooid, in de veronderstelling dat die de volgende dag geleegd zou worden maar ik had me dus een week vergist. En iedereen zich die week maar afvragen waarom die container zo stonk :rofl:
Oudblond schreef:
Puss in Bootz laat weten je een dikke knuffel te willen geven, dus bij deze :hug:
Jeetje OB wat een schrik zeg, ik hoop dat hij er weer helemaal boven op komt.
Is er nog wat te doen op dit doodsaaie forum? Indien ja, dan slinger ik de laptop maar weer eens aan want op telefoon, nou dat hoef ik niet uit te leggen.

Ik verveel me want man kijkt een film waar ik niks aan vind en lezen heb ik ook geen zin meer in. Heb net de biografie over Cissy van Marxveldt uit.
Zo dol!
Geen bijzonderheden
Niet veel te doen Yas.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
06-01-2018 22:46
Niet veel te doen Yas.
Ik zit achter de laptop. Waar moet ik zijn?
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
06-01-2018 22:49
Ik zit achter de laptop. Waar moet ik zijn?
Geen idee, niks te doen :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
06-01-2018 22:50
Geen idee, niks te doen :proud:
Dan maken we wat te doen!
Geen bijzonderheden
Ik was op facebook al aan het rellen maar daar kwamen bekenden bij, dus ik ben afgehaakt. :lol:

Bij zo'n weggeefhoek.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
06-01-2018 22:52
Dan maken we wat te doen!

Ik zie niks waar we gezellig in kunnen haken.
Nouschi schreef:
06-01-2018 22:57
Ik zie niks waar we gezellig in kunnen haken.
O jee. Waar zijn Meds en BGB, die kunnen misschien helpen. Slinger die groepsapp eens aan.
Star en LV ook.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven