Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 6 januari 2018 om 23:39
Miss begint hier iets.. maar is wsl een trol. Wel eentje die er zelf meteen gezellig ingaat relaties/wie-kan-dit-gedrag-analyseren- ... ges/399406
zaterdag 6 januari 2018 om 23:41
Ik wilde er net mee komenLabalade schreef: ↑06-01-2018 23:39Miss begint hier iets.. maar is wsl een trol. Wel eentje die er zelf meteen gezellig ingaat relaties/wie-kan-dit-gedrag-analyseren- ... ges/399406

Wat mij ook opvalt, heel veel nieuwe verse TO's beginnen hun OP met:
Goedendag.
Echt waar. Let er maar op.
Geen bijzonderheden

zaterdag 6 januari 2018 om 23:42
Het zouden je dochters zijn, die had je toch 2 jaar geleden al het huis uitgetrapt met een omgangsregeling mbt wanneer ze thuis mogen zijn en wanneer niet?Labalade schreef: ↑06-01-2018 23:39Miss begint hier iets.. maar is wsl een trol. Wel eentje die er zelf meteen gezellig ingaat relaties/wie-kan-dit-gedrag-analyseren- ... ges/399406

zondag 7 januari 2018 om 00:24
Ja, dat. Maar je weet het niet he? Het kan zo maar echt zijn enzo.
Mooi woord trouwens 'oogfatigue'.
Ik zit weer helemaal in de Cissy flow dus dit past wel. Is wel conveniant.
Geen bijzonderheden

zondag 7 januari 2018 om 00:33
Ja ergens geloof ik dit topic ook nog wel een klein beetje. Zulke naïeve en gefixeerde mensen bestaan natuurlijk ook gewoon echt.
en thanx

zondag 7 januari 2018 om 00:36

zondag 7 januari 2018 om 00:38
Zo, die kat zorgt goed voor jou. Is een cadeautje.Lady*Voldemort schreef: ↑06-01-2018 21:10Ik had een part time poes die konijnen ving. Kwam ze zo'n beest brengen, vrat de kop eraf en dan liet ze de rest onder de picknicktafel liggen en dat mocht ik dan opruimen. Dus ik op één goeie (warme) dag twee van die halve konijnen in de container gegooid, in de veronderstelling dat die de volgende dag geleegd zou worden maar ik had me dus een week vergist. En iedereen zich die week maar afvragen waarom die container zo stonk![]()
Mijn moeder kreeg altijd aangevreten muizen.

Eet jij wel genoeg?

zondag 7 januari 2018 om 00:49
Pssst, koter van net één jaar met wijnnaam (en irritant achtergrondgeluidje):
Je moet niemand hier zomaar geloven.
Ook degenen die niet geloven niet.
Geloof mij nou maar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 7 januari 2018 om 01:21
Wij
hebben
een
leven
Nou ja; Meds bleekte d'r poepert,
ik deed een tukkie op de bank na een nieuwjaarsborrel van de foebal
Star had visite van d'r schoonouwelui
en LV had iets met " echtelijke plichten " , maar daar was ze na drie minuten al weer klaar mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 7 januari 2018 om 01:23
Godsamme, daar heb je d'r eindelijkblijfgewoonbianca schreef: ↑07-01-2018 01:21Wij
hebben
een
leven
Nou ja; Meds bleekte d'r poepert,
ik deed een tukkie op de bank na een nieuwjaarsborrel van de foebal
Star had visite van d'r schoonouwelui
en LV had iets met " echtelijke plichten " , maar daar was ze na drie minuten al weer klaar mee.

Geen bijzonderheden
zondag 7 januari 2018 om 01:24