Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 6 januari 2018 om 18:46
Is dat die jongen die alleenstaande moeders 'afdankertjes' noemt?QueenArachnia schreef: ↑06-01-2018 15:32Is die knul met zijn rare beeld van vrouwen dezelfde als die jongen die verliefd was op zijn psych? Ik kan het hem niet vragen want ik sta onder zijn negeer geloof ik.![]()
Zijn manier van schrijven deed me dat al denken, en nu vertelt hij dat ie verliefd was op een oudere dame die psychologie studeert..
Of ben ik de enige die dat denkt?

zaterdag 6 januari 2018 om 18:53
blijkbaar was er wel geld, ze hadden pizza gehaald, maar "zij"vond lege dozen.doornroosje9 schreef: ↑06-01-2018 18:34Had iemand geen geld meer voor eten?![]()
Waarom is het weggehaald?
zaterdag 6 januari 2018 om 18:56
Ja die bedoel ik. Deze heeft net zo'n verongelijkte en wereldvreemde mening over relaties en vrouwen als dat ventje van vorig jaar, die zichzelf zo geweldig vond en de meest waanzinnige manieren bedacht om zijn psychologe er van te overtuigen dat hij haar ware liefde was. Zelfde toontje ook.Fizzyhideous schreef: ↑06-01-2018 18:46Is dat die jongen die alleenstaande moeders 'afdankertjes' noemt?

zaterdag 6 januari 2018 om 18:56
Wat een gelul dat pubers altijd fouten maken, de mijne maakt nooit fouten. Mijn dochter heeft hier op haar veertiende al onder een eigen account geschreven en niemand die haar stafte, want ze viel dus niet op. En zo moeilijk is dat quoten nou ook weer niet hoor, daar hoef je echt geen raketgeleerde voor te zijn.
zaterdag 6 januari 2018 om 18:58
Er schrijven meer van dat soort types in dat single topic op relaties. Maar het lijkt mij meer een trol. Tegen welk wereldvreemd type vertellen vrouwen ( 3 ) dat ze een gangbang hebben gehad? Gelooft toch geen mens.QueenArachnia schreef: ↑06-01-2018 18:56Ja die bedoel ik. Deze heeft net zo'n verongelijkte en wereldvreemde mening over relaties en vrouwen als dat ventje van vorig jaar, die zichzelf zo geweldig vond en de meest waanzinnige manieren bedacht om zijn psychologe er van te overtuigen dat hij haar ware liefde was. Zelfde toontje ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zaterdag 6 januari 2018 om 18:58
Lady*Voldemort schreef: ↑06-01-2018 18:56Wat een gelul dat pubers altijd fouten maken, de mijne maakt nooit fouten. Mijn dochter heeft hier op haar veertiende al onder een eigen account geschreven en niemand die haar stafte, want ze viel dus niet op. En zo moeilijk is dat quoten nou ook weer niet hoor, daar hoef je echt geen raketgeleerde voor te zijn.
Precies.
En als er iemand een troll is dan is het domkleingansje wel.
zaterdag 6 januari 2018 om 18:59
Nou zal niet elke trol bekend zijn met de huisregels.doornroosje9 schreef: ↑06-01-2018 18:39Ah, te jong dus.
Waarom zou een troll 14 schrijven als zij of hij weet dat je hier niet mag posten onder de 16 jaar? Zou vrij dom zijn, niet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zaterdag 6 januari 2018 om 18:59
Ja maar je dochter heeft het van een prima lerares les gekregenLady*Voldemort schreef: ↑06-01-2018 18:56Wat een gelul dat pubers altijd fouten maken, de mijne maakt nooit fouten. Mijn dochter heeft hier op haar veertiende al onder een eigen account geschreven en niemand die haar stafte, want ze viel dus niet op. En zo moeilijk is dat quoten nou ook weer niet hoor, daar hoef je echt geen raketgeleerde voor te zijn.

zaterdag 6 januari 2018 om 19:01
Eens.Lady*Voldemort schreef: ↑06-01-2018 18:56Wat een gelul dat pubers altijd fouten maken, de mijne maakt nooit fouten. Mijn dochter heeft hier op haar veertiende al onder een eigen account geschreven en niemand die haar stafte, want ze viel dus niet op. En zo moeilijk is dat quoten nou ook weer niet hoor, daar hoef je echt geen raketgeleerde voor te zijn.
Mijn dochter schreef ook al heel jong foutloos.
En quoten kan iedereen.

zaterdag 6 januari 2018 om 19:07
Dank je!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 6 januari 2018 om 19:13
Nee dat vind ik mishandeling! Een noppen Trixie Ball. Ik schreef het in het huisdierentopic.
Hij heeft het net gehaald en nu is het hopen dat zijn dunne darm niet gaat 'lekken'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras