Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik weet dat dit niet het juiste topic is maar ik moet even hardop vloeken. Net te horen gekregen dat een van mijn liefste vriendinnen uitgezaaide kanker heeft en dat er geen kans meer is op genezing. Vorig jaar een lieve collega verloren aan deze k*ziekte en ook nog eens 2 familieleden onverwacht overleden :cry: het is nu wel even genoeg zo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
:hug: lieverd.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Sterkte.
Charlotte toch... :hug:
sterkte Charlie, wat een kutnieuws :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sterkte Charlotte
Wat verschrikkelijk zeg! Sterkte Charlotte :rose:
Dank jullie wel voor de lieve woorden. Het doet mij goed :lips: Het is inderdaad enorm kut. Op dit moment ben ik verbijsterd, enorm verdrietig maar vooral ontzettend woedend. Maar dat hoort bij het rouwproces. Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties :heart:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sterkte
Sterkte Charlotte!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Sterkte :rose:
Die vervelende vent met zijn afdankertjes begint nu in het tindertopic over dikke tieten..bah wat een akelig gevoel krijg ik bij hem.
Fizzyhideous schreef:
07-01-2018 22:37
Die vervelende vent met zijn afdankertjes begint nu in het tindertopic over dikke tieten..bah wat een akelig gevoel krijg ik bij hem.
Durf ik om een link te vragen?... ja, dat durf ik. Bij deze. :)
Ana_Isabel2 schreef:
07-01-2018 22:39
Durf ik om een link te vragen?... ja, dat durf ik. Bij deze. :)
Minder van tinder.
Fizzyhideous schreef:
07-01-2018 22:37
Nou bah.
Nare man.
Zou eenzame Hans nog wat doen met al onze adviezen..? Volgens mij is het niemand opgevallen dat hij niet 1x gereageerd heeft :-D
En wij maar tips geven :-D
Ana_Isabel2 schreef:
07-01-2018 23:25
Zou eenzame Hans nog wat doen met al onze adviezen..? Volgens mij is het niemand opgevallen dat hij niet 1x gereageerd heeft :-D
En wij maar tips geven :-D
Ik dacht al ‘ kansloos topic’ , maar dat heb je nu voor mij verklaard.
Moiren’ schreef:
07-01-2018 23:27
Ik dacht al ‘ kansloos topic’ , maar dat heb je nu voor mij verklaard.
En hij is nog wel actief op viva. Dat had ik nou weer niet verwacht.
Kan het zijn dat TO van het uit-huis-plaats topic heel jong is? Of het is niet echt..
Er wordt zo kinderlijk gereageerd op de boze reacties en amper info gegeven. Alsof ze er geen kaas van heeft gegeten..
Charlotte :hug: :heart:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ana_Isabel2 schreef:
07-01-2018 23:40
Kan het zijn dat TO van het uit-huis-plaats topic heel jong is? Of het is niet echt..
Er wordt zo kinderlijk gereageerd op de boze reacties en amper info gegeven. Alsof ze er geen kaas van heeft gegeten..
O, dit gebeurt gewoon in het echt ook hoor.

Maar ze doet zielig en iedereen denkt mee, dus doel bereikt.
Ana_Isabel2 schreef:
07-01-2018 23:40
Dat kan wel en dat hoeft echt niet. Net zoals de initiële insteek van geld, zorg en behoefte aan dankbaarheid van jeugdzorg voor een misschien niet echt kleinkind, helaas dus door iemand van alle leeftijden geschreven kan zijn. Ik hoop dat ze heel jong is en eigenlijk gek op de kleine baby is geraakt. Dat hoop ik echt.

Geen idee.
Mijn post is in ieder geval verwijderd dankzij een vriendelijke staffer.
enn wijzigde dit bericht op 07-01-2018 23:48
1.92% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
07-01-2018 23:43
O, dit gebeurt gewoon in het echt ook hoor.

Maar ze doet zielig en iedereen denkt mee, dus doel bereikt.
Ik geloof wel dat het echt gebeurd Inderdaad, maar het komt op de een of andere manier niet meer geloofwaardig over bij mij.
Ana_Isabel2 schreef:
07-01-2018 23:48
Ik geloof wel dat het echt gebeurd Inderdaad, maar het komt op de een of andere manier niet meer geloofwaardig over bij mij.
Echt niets verbaast me nog.

Ik ga dus ook lekker afsluiten, ik word er te bitter en zuur van, van dit soort mensen.
Enn schreef:
07-01-2018 23:48
Dat kan wel en dat hoeft echt niet. Net zoals de initiële insteek van geld, zorg en behoefte aan dankbaarheid van jeugdzorg voor een misschien niet echt kleinkind, helaas dus door iemand van alle leeftijden geschreven kan zijn. Ik hoop dat ze heel jong is en eigenlijk gek op de kleine baby is geraakt. Dat hoop ik echt.

Geen idee.
Mijn post is in ieder geval verwijderd dankzij een vriendelijke staffer.
Als het echt is, hoop ik dat ook, inderdaad.
TO kan jou ook hebben gestaft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven