Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 8 januari 2018 om 17:04
Onbegrijpelijk. Ze is altijd zo vriendelijk.Ana_Isabel2 schreef: ↑08-01-2018 17:01Ze zij mij onlangs al dat ze altijd de pineut is.
Het was zeker weer tijd![]()

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 8 januari 2018 om 17:07
vrouwjagersma schreef: ↑08-01-2018 16:44Oh ja, ik las nog iemand in een topic over een moeder die door het cb wordt opgefokt dat haar kind aan de zware kant is. Deze forummer raadde deze moeder aan haar kind minder brood te geven, want daar zaten geen voedingsstoffen in. Ik voel me dan altijd een beetje een chagrijnig oud wijf, als ik zoiets lees. Kom niet aan mijn boterham met pindakaas.

maandag 8 januari 2018 om 17:16
Zij?Ana_Isabel2 schreef: ↑08-01-2018 17:01Ze zij mij onlangs al dat ze altijd de pineut is.
Het was zeker weer tijd![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 8 januari 2018 om 17:17
Want? Wat is er mis mee om 5 kilo af te willen vallen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 8 januari 2018 om 17:21
Als ik 5 kilo zwaarder ben vind ik mezelf ook te dik. BMI doe ik niet aan.
nouschi wijzigde dit bericht op 08-01-2018 17:22
0.51% gewijzigd

maandag 8 januari 2018 om 17:23
Waarschijnlijk niet, maar ik snap niet wat daar mis mee is? Of mag je alleen een topic openen als je 30 kilo wilt afvallen?
nouschi wijzigde dit bericht op 08-01-2018 17:24
0.21% gewijzigd

maandag 8 januari 2018 om 17:24

maandag 8 januari 2018 om 17:25

maandag 8 januari 2018 om 17:26