Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 7 januari 2018 om 17:43
Die van mij gaan niet meer naar school, dus vakanties heb ik geen last meer van.
Ja, ik heb twee drop-outs. Volgens mijn oudste moet ik daar maar eens over nadenken, als in: dat ligt aan de opvoeding.
Tis een sgat van een jongen verder.....
Ja, ik heb twee drop-outs. Volgens mijn oudste moet ik daar maar eens over nadenken, als in: dat ligt aan de opvoeding.
Tis een sgat van een jongen verder.....

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 7 januari 2018 om 18:48
zondag 7 januari 2018 om 18:50
De moeite waard om te lezen? Zit er een rel in?Ana_Isabel2 schreef: ↑07-01-2018 18:47Dat had mooi geweest! Helaas ging het om een dode duif, gevonden in een tuin en oproer die ontstaat als mensen niet weten wat ermee te doen. Tis vreselijk.
Toon
Geen bijzonderheden
zondag 7 januari 2018 om 18:56
Dit is de tweede keer dat je zoiets plaatst als reactie op mij en de tweede keer dat ik werkelijk geen idee heb waarom jij dat nodig vindt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 7 januari 2018 om 18:58
zondag 7 januari 2018 om 19:09
Oké

maar ook op latere leeftijd is het niet seksie als je je dommer voordoet dan je bent
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 7 januari 2018 om 19:44
Maar daar zit wel een rel in, hoor!Kwartel123 schreef: ↑07-01-2018 19:17Een rel niet, verbazing wel.
Dat je een topic moet openen om te vragen hoe je een dooie duif kan weggooien, omdat je vriend niet thuis is.
Hele bijzonder.

Omg, nu heb ik Hermans in mijn hoofd:
“De doif ies dood”
Geen bijzonderheden

zondag 7 januari 2018 om 21:25
Waar moet ik zijn?
Geen bijzonderheden