Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Enn schreef:
29-12-2017 00:32
:biggrin:
Ja, het is winter.
Ik herkende je gewoon niet! En die hele kleine ava’s helpen ook niet echt mee :|
Heb je hem nog groot?
Moiren’ schreef:
29-12-2017 00:33
Ik herkende je gewoon niet! En die hele kleine ava’s helpen ook niet echt mee :|
Heb je hem nog groot?
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
29-12-2017 00:36
Afbeelding
Mooi. Erg natural.
Deze vond ik te statisch.
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
29-12-2017 00:37
Deze vond ik te statisch.
Afbeelding
Mooi, maar ik ben het met je eens. Die je nu hebt is ontspannen, echt.
Zo’n mooie vrouw.
Wat raar eigenlijk dat de mods wel pb’s kunnen sturen.
Ja mooi inderdaad, Google al jaren op afbeeldingen van haar. Gewoon om leuk te kijken.
Moiren’ schreef:
29-12-2017 00:41
Wat raar eigenlijk dat de mods wel pb’s kunnen sturen.
Ik kan er niets mee, het lukt me niet eens om een naam in te vullen. Laatst geprobeerd,maar niks nada noppes.
Enn schreef:
29-12-2017 00:41
Ja mooi inderdaad, Google al jaren op afbeeldingen van haar. Gewoon om leuk te kijken.
Dat vind ik een goede tip. Doe dat soort dingen ook graag, maar dan vaak op een thema.
Het ziet er toch niet uit. Iedere reply geeft een nieuw bericht aan, dus heb je een ellenlange lijst met allemaal dezelfde titels met de hele reeks aan replies eronder. Dus na 25 berichten heb je ook 25 aparte priveberichten.
Bruise schreef:
29-12-2017 00:45
Het ziet er toch niet uit. Iedere reply geeft een nieuw bericht aan, dus heb je een ellenlange lijst met allemaal dezelfde titels met de hele reeks aan replies eronder. Dus na 25 berichten heb je ook 25 aparte priveberichten.
Dan heb jij meer dan mij! ;-D
Bruise schreef:
Die kan je gewoon wissen. Dus van elke forummer één PB laten staan in je inbox.
Life is short. Eat dessert first.
Ik kan het je nog sterker vertellen, ik heb minstens 400 priveberichten met de titel Vervolg.
De inbox geeft er maar 25 aan. Gelukkig hebben ze allemaal dezelfde inhoud.
Bruise schreef:
Ik krijg alleen van de mods pb’s.
doornroosje9 schreef:
29-12-2017 00:54
Die kan je gewoon wissen. Dus van elke forummer één PB laten staan in je inbox.
Ja en dan staan ze in mijn niet te legen prullebak. Welke wel gewoon 400+ berichten op 1 pagina tonen.
Moiren’ schreef:
29-12-2017 00:57
Zélfs die komen niet aan.
Bruise schreef:
Ja en dan staan ze in mijn niet te legen prullebak. Welke wel gewoon 400+ berichten op 1 pagina tonen.
:rofl:

Daar wel!
Moiren’ schreef:
En schrijf je daar ook mee heen en weer?
Enn schreef:
29-12-2017 00:58
Zélfs die komen niet aan.
Bij mij wel. En als ik niet akkoord ga kan ik niet forummen.
Bijzonder iets vind ik dat altijd.
Bruise schreef:
29-12-2017 00:58
En schrijf je daar ook mee heen en weer?
Nog nooit geprobeerd, maar ik gok dat er sowieso geen antwoord komt.
Moiren’ schreef:
29-12-2017 00:59
Nog nooit geprobeerd, maar ik gok dat er sowieso geen antwoord komt.
Nee, dan moet je mailen.
Enn schreef:
29-12-2017 01:00
Nee, dan moet je mailen.
Ja, om vervolgens geen antwoord te krijgen :lol:
Als hun mailbox hetzelfde is dan snap ik dat er heel veel berichten verdwijnen!
Moiren’ schreef:
29-12-2017 01:01
Ja, om vervolgens geen antwoord te krijgen :lol:
Evengoed: WEL mailen.
Bruise schreef:
29-12-2017 01:01
Als hun mailbox hetzelfde is dan snap ik dat er heel veel berichten verdwijnen!
Ghe... alsof je er iets aan zou missen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven