Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 12 januari 2018 om 19:35

vrijdag 12 januari 2018 om 20:41
Ik wil het ook weten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 12 januari 2018 om 20:44
Maar hoe krijg je het verzonnen vraag ik mij af. Dat je dan serieus ergens denkt dat mensen dat geloven.

vrijdag 12 januari 2018 om 20:51
Jij niet dan?

vrijdag 12 januari 2018 om 21:03
Ik ook niet

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 12 januari 2018 om 21:58

vrijdag 12 januari 2018 om 22:17
Ik ben al naarstig op zoek, maar het valt me op dat er tijdens mijn forumvakantie veel meer inspirerende topics actief waren dan nu. Ik denk dat het een complot is.vrouwjagersma schreef: ↑12-01-2018 21:58Eindelijk tijd voor chips. Geen cola deze keer. In plaats daarvan iets verantwoords. Het zou naar ananas moeten smaken. Maar het smaakt naar water. En ik hou van water, maar dan uit de kraan.
En ik ben in een subversieve bui, dus is er nog een topic waar ik balsturig kan zijn?
vrijdag 12 januari 2018 om 22:18
Armeluistrifle?vrouwjagersma schreef: ↑12-01-2018 21:58Eindelijk tijd voor chips. Geen cola deze keer. In plaats daarvan iets verantwoords.Het zou naar ananas moeten smaken. Maar het smaakt naar water. En ik hou van water, maar dan uit de kraan.
En ik ben in een subversieve bui, dus is er nog een topic waar ik balsturig kan zijn?

vrijdag 12 januari 2018 om 22:28
Dat eet ik nooit meer. Nooit. Tenzij men mij onder schot houdt.

vrijdag 12 januari 2018 om 22:29
Ik overweeg nu op de reizenpijler iedereen te adviseren naar de Beerze Bulten af te reizen. Zo erg is het dus al.Lady*Voldemort schreef: ↑12-01-2018 22:17Ik ben al naarstig op zoek, maar het valt me op dat er tijdens mijn forumvakantie veel meer inspirerende topics actief waren dan nu. Ik denk dat het een complot is.

vrijdag 12 januari 2018 om 22:31
vrouwjagersma schreef: ↑12-01-2018 22:29Ik overweeg nu op de reizenpijler iedereen te adviseren naar de Beerze Bulten af te reizen. Zo erg is het dus al.

Je zou mijn man eens moeten ontmoeten. Die heeft ooit op de BB gewerkt, als hoofd toilettenschoonmaak. Hij kan er uren over vertellen.