Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 12 januari 2018 om 18:19
vrijdag 12 januari 2018 om 18:20

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Stoom afblazen mag, maar schelden niet. Ik wil hier ook niet voor kutwijf uitgemaakt worden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit dus.
There is always something happening, and it's usually right now

Er zit hier duidelijk iemand met een allergie voor vrouwelijke geslachtsdelen.
vrijdag 12 januari 2018 om 18:21

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 12 januari 2018 om 18:24
Graftak dan.
Maar ok, stoom afblazen mag, maar schelden niet. Moeten we dan 'wat een ontzettend gelimiteerd persoon hersentechnisch' schrijven in plaats van 'wat een idioot'?
Ik vind het wel heel politiek correct worden zo. Nog even en we kunnen geen fuck schrijven want dan komt er **** te staan. Mij te Amerikaans.

vrijdag 12 januari 2018 om 18:25
Lady*Voldemort schreef: ↑12-01-2018 18:20Er zit hier duidelijk iemand met een allergie voor vrouwelijke geslachtsdelen.
Stil jij, stomme passievrucht.
vrijdag 12 januari 2018 om 18:27
Star² schreef: ↑12-01-2018 18:24Graftak dan.
Maar ok, stoom afblazen mag, maar schelden niet. Moeten we dan 'wat een ontzettend gelimiteerd persoon hersentechnisch' schrijven in plaats van 'wat een idioot'?
Ik vind het wel heel politiek correct worden zo. Nog even en we kunnen geen fuck schrijven want dan komt er **** te staan. Mij te Amerikaans.
Graftak prima, maar kutwijf vind ik toch wat anders. Ik zou het niet staffen maar zeg er wel degelijk wat van. Wat je zegt ben jezelf

vrijdag 12 januari 2018 om 18:34
Nee dat is natuurlijk ook zo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 12 januari 2018 om 18:36
Ik ben voor de rest heel lief hoor

vrijdag 12 januari 2018 om 18:48
Hier ook Grobbekuiken, ben nog geen 50, net daaronder. Maar hier ook hopeloos met solliciteren. Maar ja, wat moet je. Het enige wat ik kan doen is verder gaan, tot er iets komt.Grobbekuiken_ schreef: ↑12-01-2018 17:39Precies. Om moedeloos van te worden als je er middenin zit.
Blij dat we nu iig allebei weer wat vooruitzichten lijken te hebben, maar je durft bijna niet meer te hopen.
vrijdag 12 januari 2018 om 18:48

vrijdag 12 januari 2018 om 18:59
Lady*Voldemort schreef: ↑12-01-2018 18:20Er zit hier duidelijk iemand met een allergie voor vrouwelijke geslachtsdelen.
Terwijl de vagina's je toch van alle kanten tegemoet springen hier

anoniem_265461 wijzigde dit bericht op 12-01-2018 19:00
1.09% gewijzigd

vrijdag 12 januari 2018 om 18:59
Nou lees even mee over hypotheektopic op geld en rechtFizzyhideous schreef: ↑12-01-2018 18:56Sinds jij daar een opmerking over hebt gemaakt, valt me dat echt op..zo uit de hoogte.