Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 13 januari 2018 om 16:23
Té verliefd, té graag willen, roze bril, enz., enz.
Niet slim want er gaat hoe dan ook ellende van komen.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 13 januari 2018 om 16:25
Denk je ja? Ik ben daar niet heel goed in, vrees ik, in een trol herkennen. Ik ben wel benieuwd op basis waarvan jullie 't denken?doornroosje9 schreef: ↑13-01-2018 16:22Ik vermoed dat dit een bekende trol is. Het is een heel verhaal en er komt telkens nieuwe informatie bij. Goed gedaan idd.
Don't waste your time or time will waste you.
zaterdag 13 januari 2018 om 16:32
Zou kunnen hoor, maar ik heb vaker dit soort dingen in het echie gezien.
Vaak is de 'to' uiteindelijk de lul, maar ik ken ook een stel dat in dezelfde situatie nu al jaren gelukkig is samen, en waar de ex uiteindelijk niet heel erg lang gegromd heeft en iedereen weer door één deur kan.
zaterdag 13 januari 2018 om 16:37
Dat zeker. Maar soms moeten mensen gewoon maar van hun eigen fouten leren. En ze dan eerst maken. Bij deze TO is dat denk ik zo. Soit. Ik reageer eigenlijk alleen omdat er dan vier kinderen betrokken zouden zijn (als het al waar is). Die komen in de hel. En dat allemaal voor het natte pruimpje van TO..Grobbekuiken_ schreef: ↑13-01-2018 16:23Té verliefd, té graag willen, roze bril, enz., enz.
Niet slim want er gaat hoe dan ook ellende van komen.
En als het allemaal echt getroll is dan is het intussen natuurlijk allemaal best vermakelijk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:49
Ach, ze gaat tenminste niet voluit in de aanval, haar reacties vind ik wel netjes (ook voor een trol). Vind het ook wel vermakelijk.Labalade schreef: ↑13-01-2018 16:37Dat zeker. Maar soms moeten mensen gewoon maar van hun eigen fouten leren. En ze dan eerst maken. Bij deze TO is dat denk ik zo. Soit. Ik reageer eigenlijk alleen omdat er dan vier kinderen betrokken zouden zijn (als het al waar is). Die komen in de hel. En dat allemaal voor het natte pruimpje van TO..
En als het allemaal echt getroll is dan is het intussen natuurlijk allemaal best vermakelijk![]()
zaterdag 13 januari 2018 om 17:03
Een heel verhaal, telkens iets nieuws erbij, niet aanvallend reageren, netjes blijven en regelmatig schrijven.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑13-01-2018 16:25Denk je ja? Ik ben daar niet heel goed in, vrees ik, in een trol herkennen. Ik ben wel benieuwd op basis waarvan jullie 't denken?
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 13 januari 2018 om 17:48
Net als dit topic.doornroosje9 schreef: ↑13-01-2018 17:03Een heel verhaal, telkens iets nieuws erbij, niet aanvallend reageren, netjes blijven en regelmatig schrijven.
relaties/betalen-voor-je-eigen-surprise ... ges/339821
zaterdag 13 januari 2018 om 18:03
zaterdag 13 januari 2018 om 18:05
charlottew88 schreef: ↑13-01-2018 18:03De lage opmerking aan Solo's adres staat er nog steeds. Terwijl dat toch echt op de man is.
En de staf is er ook vanaf. Terwijl over een celeb iets zeggen ook al op de man is tegenwoordig. Dus.
zaterdag 13 januari 2018 om 18:06
Ze snappen er echt niks van
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 13 januari 2018 om 19:58
Huh? Waar?Lady*Voldemort schreef: ↑13-01-2018 14:23En weer iemand die blijkbaar zo veel last heeft van Solo dat ze hoognodig even persoonlijk moet worden.
Edit: plus mosterd.
Edit2: gelukkig staat ie nog in de quotes.
Edit3: wat een lage opmerking. En ook nog eens volstrekt onzinnig: rugzakjes maken de gezondheidszorg niet duurder.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 13 januari 2018 om 20:16
Belachelijk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.