Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 14 januari 2018 om 22:05
Cool Jagersmavrouwjagersma schreef: ↑14-01-2018 22:01Sinds ik Judas Priest herontdekt heb, valt het best mee.
Wat is er mooier dan dit: de auto op cruisecontrol op 52, gordel om, netjes mijn handen op tien voor twee aan het stuur en dan heel hard meezingen met Breaking the Law.
zondag 14 januari 2018 om 22:06
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 14 januari 2018 om 22:06
vrouwjagersma schreef: ↑14-01-2018 22:04Ja, Breaking the Law, ik zeg het toch. Gangsta. Jeweetzelf.
zondag 14 januari 2018 om 22:08
zondag 14 januari 2018 om 22:10
Nou nou, gun die mensen een lolletje. Fijn dat Viva dat taboe eindelijk eens doorbreekt.vrouwjagersma schreef: ↑14-01-2018 22:07En ik erger me dood aan die leesmeer of mensen die elkaar intiem betasten in de sauna. Daar is een wellnessresort niet voor, geilaards!
zondag 14 januari 2018 om 22:10
vrouwjagersma schreef: ↑14-01-2018 22:07En ik erger me dood aan die leesmeer of mensen die elkaar intiem betasten in de sauna. Daar is een wellnessresort niet voor, geilaards!
zondag 14 januari 2018 om 22:11
Oh is het weer zo ver? Er komen volgens mij best veel vieze mennekes en vrouwkes naar de sauna om zichzelf alleen op te geilen. En ze lijken ook vooral op viva te zitten.vrouwjagersma schreef: ↑14-01-2018 22:07En ik erger me dood aan die leesmeer of mensen die elkaar intiem betasten in de sauna. Daar is een wellnessresort niet voor, geilaards!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 14 januari 2018 om 22:13
Dit is een taboe dat ik graag in stand houd. Ik was onlangs (gelukkig zonder mijn gebroed) in een Nederlandse sauna van zekere status waar toch wel een paar gasten niet hadden begrepen dat het geen parenclub betrof. Ik vind dat ongelooflijk naar en ik voelde me echt heel erg onprettig.
Gelukkig at ik daarna patat met majoneez. Dat hielp een beetje.
zondag 14 januari 2018 om 22:14
zondag 14 januari 2018 om 22:15
Daarom heb ik deze ook geplakt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.