Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 15 januari 2018 om 17:30
Ik kreeg net te horen dat de kpn pas volgende week ns wil komen kijken om mijn glasvezel te repareren! Wat een tering tyfes KUT bedrijf zeg, onmenselijke praktijken! Kan dus niet eens 112 bellen als dat nodig zou zijn want kan in zo'n geval niet in mijn tuin gaan rondlopen tot ik n streepje signaal op mn mobiel heb.
maandag 15 januari 2018 om 17:36
Hé, wat gaaf dit. Die kende ik niet.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 15 januari 2018 om 17:45
maandag 15 januari 2018 om 18:32
redbulletje schreef: ↑15-01-2018 17:30Ik kreeg net te horen dat de kpn pas volgende week ns wil komen kijken om mijn glasvezel te repareren! Wat een tering tyfes KUT bedrijf zeg, onmenselijke praktijken! Kan dus niet eens 112 bellen als dat nodig zou zijn want kan in zo'n geval niet in mijn tuin gaan rondlopen tot ik n streepje signaal op mn mobiel heb.
Goed dat je hier bent, stock photo's, welke site heeft veel/goede?
maandag 15 januari 2018 om 18:36
Wat, de wereld stond niet stil voor jou? Schandelijk!redbulletje schreef: ↑15-01-2018 17:30Ik kreeg net te horen dat de kpn pas volgende week ns wil komen kijken om mijn glasvezel te repareren! Wat een tering tyfes KUT bedrijf zeg, onmenselijke praktijken! Kan dus niet eens 112 bellen als dat nodig zou zijn want kan in zo'n geval niet in mijn tuin gaan rondlopen tot ik n streepje signaal op mn mobiel heb.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
maandag 15 januari 2018 om 18:45
Thx. Ik kwam op gettyimages terecht maar daar betaal ik me scheel.
maandag 15 januari 2018 om 18:47
Wil je beweren dat het normaal is mensen 12 dagen zonder enige vorm van beteik te laten zitten? Had meer verwacht van de kpn.
maandag 15 januari 2018 om 18:48
Ik zie een GA die tijdens d'r tweewekelijkse melkkoetjesvisite opmerkt dat forummers zich storen aan springende ongein in de lees ook en smoothied op het idee dat forummers daar kennelijk tóch naar kijken.
Wat verder in de toekomst zie ik fruit dingen doen in de rechterkant van mijn scherm wat mijn levensduur fors zal verminderen omdat ik mijn twee stuks fruit echt niet meer lust.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 15 januari 2018 om 19:01
???????????????????feow schreef: ↑15-01-2018 18:48![]()
Ik zie een GA die tijdens d'r tweewekelijkse melkkoetjesvisite opmerkt dat forummers zich storen aan springende ongein in de lees ook en smoothied op het idee dat forummers daar kennelijk tóch naar kijken.
Wat verder in de toekomst zie ik fruit dingen doen in de rechterkant van mijn scherm wat mijn levensduur fors zal verminderen omdat ik mijn twee stuks fruit echt niet meer lust.
maandag 15 januari 2018 om 19:14
En bij mij hadden ze na die enorme wachttijd ook nog het lef om zonder aan te bellen, door te rijden en ons in het systeem af te melden als 'niet aanwezig'. Ik heb toen direct contact opgenomen. Reactie: Excuses .excuses, wij gaan het uitzoeken. Een week later niets verder. Weer gebeld reactie: excuses, excuses wij gaan het uitzoeken. Mijn reactie : Ja, dat is goed, doe maar. En ondertussen stap ik wel over naar Ziggo. Overgestapt en die waren er binnen 4 dagen. Nou weet ik dat Ziggo tegen vaste klanten net zo kan doen hoor, dus tegen de tijd dat dit ons gebeurt, stap ik wel weer over naar KPN.redbulletje schreef: ↑15-01-2018 18:47Wil je beweren dat het normaal is mensen 12 dagen zonder enige vorm van beteik te laten zitten? Had meer verwacht van de kpn.
enn wijzigde dit bericht op 15-01-2018 19:18
3.37% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 15 januari 2018 om 19:16
Nee niet zo Death, dank je voor je knuffel
Dank je voor je knuffel Doornroosje
Dank je voor je knuffel Grobbekuiken
Dank je Fizzy
maandag 15 januari 2018 om 19:16
Mag ik vragen waar? Ik ben echt moe van al die gewiste Op's trollen enzo.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
maandag 15 januari 2018 om 19:19
Vriendin kwijt door jaloezie.Yasmeenah82 schreef: ↑15-01-2018 19:16Mag ik vragen waar? Ik ben echt moe van al die gewiste Op's trollen enzo.![]()
maandag 15 januari 2018 om 19:20
Nou, het kan echt heel vervelend zijn hoor. En nee geen wereld probleem maar wel gewoon zwaar klote. Lekker eerlijk ben jij ook hé. Lees jou graag.
maandag 15 januari 2018 om 19:21
Dubbel.
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 19:23
5.22% gewijzigd