Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 21 januari 2018 om 20:56
Er staat toch ergens wel dat het gaat om een oud topic of vergis ik me?
Ik dacht iets in de trant van: er is al meer dan ... weken niet regeageert op dit topic staat
anoniem_358010 wijzigde dit bericht op 21-01-2018 20:57
20.79% gewijzigd
zondag 21 januari 2018 om 21:37
Ok. intussen weet ik wel dat als ik een topic aanklikt waarop ik eerder reageerd, ik bij mijn eerste reactie uitkomt. Maar reteirritant dat ik niet via ... een pagina een cijfer in kan vullen. De optie is dan pag 1...5.6 of zo. Zoek het maar uit en klik je suf voor je weer bij kan lezen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 21 januari 2018 om 21:54
Dit is idd heel irritantOudblond schreef: ↑21-01-2018 21:37Ok. intussen weet ik wel dat als ik een topic aanklikt waarop ik eerder reageerd, ik bij mijn eerste reactie uitkomt. Maar reteirritant dat ik niet via ... een pagina een cijfer in kan vullen. De optie is dan pag 1...5.6 of zo. Zoek het maar uit en klik je suf voor je weer bij kan lezen.![]()
maandag 22 januari 2018 om 13:04
Inmiddels ben ik daar gestopt met schrijven. Ik geloof er niet meer in. Zoveel domheid en nergens van schrikken en niets willen aannemen van ervaringsdeskundigen, daar kun je niet tegenop.
En ik ging me ineens ergeren aan de niet terzake doende details. De dure Chanel tas.
Er is coke gevonden in een tas van dochter maar er moet bijgezegd worden dat het een Chanel tas is.
Nee, ik steek er geen energie meer in. Na 3 weken is er nog niets gebeurd.
Het moet nep zijn.
maandag 22 januari 2018 om 14:17
Het was een Gucciyasmijn schreef: ↑22-01-2018 13:04Inmiddels ben ik daar gestopt met schrijven. Ik geloof er niet meer in. Zoveel domheid en nergens van schrikken en niets willen aannemen van ervaringsdeskundigen, daar kun je niet tegenop.
En ik ging me ineens ergeren aan de niet terzake doende details. De dure Chanel tas.
Er is coke gevonden in een tas van dochter maar er moet bijgezegd worden dat het een Chanel tas is.
Nee, ik steek er geen energie meer in. Na 3 weken is er nog niets gebeurd.
Het moet nep zijn.
Weet je, ik ken echt zulke mensen. Mn ouders hadden zulke vrienden. Ben zelf ooit oppas geweest bij mensen in die wijk, die op dezelfde manier opvoedden. Handje geven is voor later. Netjes gedag zeggen als je binnenkomt ook. Als een peuter bij twee crèches (!) wordt weggestuurd dan ga je ermee praten(!). En neem je een nanny die het kind wel begrijpt (lees:genoeg betaald krijgt). Want arm klein kindje, regels en je wil opleggen is heel erg Niet Onze Stijl. Het beetje verhevene tegenover mensen die een meer strikte opvoeding hanteren. Echt ik kan ze uittekenen. Daarom geloof ik het ook weer wel. Op het randje. Want het verhaal begint te veranderen.. en dat is een rode trolvlag, toch? (Ben nog steeds niet goed in ze herkennen lol)
maandag 22 januari 2018 om 14:42
maandag 22 januari 2018 om 14:51