Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
De lipjes zijn weg.
Jonari schreef:
23-01-2018 00:55
De lipjes zijn weg.
Ik had gestaft.
Wat een ontzettend domme vraag was dat zeg.
type ik een heel stappenplan om zelf je lippen op te blazen.
weg
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
23-01-2018 01:05
Ik had gestaft.
Wat een ontzettend domme vraag was dat zeg.
Nogal ja.
Toch jammer dat je nu geen 40 euro kunt verdienen.
Jonari schreef:
23-01-2018 01:07
Nogal ja.
Toch jammer dat je nu geen 40 euro kunt verdienen.
Doe morgen wel een blowjob extra.
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn, heb je het gehoord van Neil Diamond? Hij heeft de ziekte van Parkinson en stopt met optreden 😭😭
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
feow schreef:
22-01-2018 17:57
Misschien moet jij je ditiseenTROL!-bril eens afzetten.

Ik heb nog steeds niets ongeloofwaardigs of bijzonder vreemds gelezen.

Ook eens hoor. Wat is je belevingswereld klein als je de mogelijkheden zo beperkt vindt.
Hé zijn die namen bij de quotes nu ineens roze?
er is vast een update geweest, namen en linken zijn spontaan roze.
MarindaH schreef:
23-01-2018 07:57
Ook eens hoor. Wat is je belevingswereld klein als je de mogelijkheden zo beperkt vindt.
Je bedoelt mij neem ik aan?
Ik vind je opmerking onnodig hard en neerbuigend. Is mijn belevingswereld klein als ik persoonlijke verhalen vertel omdat ik me zorgen om iemand maak, en hulp wil geven waar diegene dan om vraagt? En dan blijkt dat er iemand met een grote grijns ergens achter een pc zit en zichzelf vermaakt met de ellende van een ander?
Is mijn belevingswereld klein als ik me dan gekwetst voel? Zo...
Labalade schreef:
23-01-2018 10:00
Je bedoelt mij neem ik aan?
Ik vind je opmerking onnodig hard en neerbuigend. Is mijn belevingswereld klein als ik persoonlijke verhalen vertel omdat ik me zorgen om iemand maak, en hulp wil geven waar diegene dan om vraagt? En dan blijkt dat er iemand met een grote grijns ergens achter een pc zit en zichzelf vermaakt met de ellende van een ander?
Is mijn belevingswereld klein als ik me dan gekwetst voel? Zo...

Verkeerde aanname, verspilde energie. Ik praat in het algemeen. Dit blijkt dus helemaal nergens uit.
MarindaH schreef:
23-01-2018 10:03
Verkeerde aanname, verspilde energie. Ik praat in het algemeen.
Okee, bedankt voor je reactie. (Ik ben al door heel wat trollen beetgenomen en moet dan door anderen op de trol gewezen worden. Voelt al dom, dat ik ze zelf niet goed kan spotten. En dat ik er steeds intrap. Ik lach er dan maar om, maar het voelt wel steeds even een beetje k*t. Vandaar mijn felle reactie op jouw post,sorry).
Alle reacties Link kopieren
Labalade schreef:
23-01-2018 10:06
Okee, bedankt voor je reactie. (Ik ben al door heel wat trollen beetgenomen en moet dan door anderen op de trol gewezen worden. Voelt al dom, dat ik ze zelf niet goed kan spotten. En dat ik er steeds intrap. Ik lach er dan maar om, maar het voelt wel steeds even een beetje k*t. Vandaar mijn felle reactie op jouw post,sorry).
Die anderen weten vaak ook niet of het een trol is of niet hoor. Soms verwijderen de mods topics omdat het gestaft wordt, denk ik en weten ze niet eens zeker of het een trol is. En ook al is het verhaal verzonnen, er lezen veel mensen mee en die kunnen iets aan jouw reacties hebben.

Er was laatst een troltopic waar enkele forummers persoonlijke verhalen gedeeld hadden. Toen uitkwam dat het een trol was (ging over anorexia, opname, problemen met zus) kwamen een paar meelezers zich melden om te zeggen dat ze heel veel gehad hadden aan dat topic en bedankten de forummers die zo meegeleefd hadden. Dat vond ik mooi en vergeet ik nooit meer.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
23-01-2018 10:15
Die anderen weten vaak ook niet of het een trol is of niet hoor. Soms verwijderen de mods topics omdat het gestaft wordt, denk ik en weten ze niet eens zeker of het een trol is. En ook al is het verhaal verzonnen, er lezen veel mensen mee en die kunnen iets aan jouw reacties hebben.

Er was laatst een troltopic waar enkele forummers persoonlijke verhalen gedeeld hadden. Toen uitkwam dat het een trol was (ging over anorexia, opname, problemen met zus) kwamen een paar meelezers zich melden om te zeggen dat ze heel veel gehad hadden aan dat topic en bedankten de forummers die zo meegeleefd hadden. Dat vond ik mooi en vergeet ik nooit meer.
Ja dat is waar. Zo had ik het nog niet bekeken. Dit is wel een fijne spiegel, dank je wel :)
Jezus pleurt op met dat roze, dacht dat we daar nu wel klaar mee waren.
Star² schreef:
23-01-2018 11:41
Jezus pleurt op met dat roze, dacht dat we daar nu wel klaar mee waren.
En wat voor meerwaarde heeft het dat je via deze reply in jouw profiel kan komen.
Star² schreef:
23-01-2018 11:41
Jezus pleurt op met dat roze, dacht dat we daar nu wel klaar mee waren.
Wat een fantastische toevoeging.
Helaas kom je nog steeds niet bij het origineel uit als je er op klikt.
Isse prio.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
23-01-2018 11:41
Jezus pleurt op met dat roze, dacht dat we daar nu wel klaar mee waren.
Tsss.... Daar is achter de schermen heeeel hard aan gewerkt hoor! Beetje dankbaarheid :whip:
Dat roze is meteen de enige wijziging die ik bespeur. PB is nog steeds 'stuk' en ik kom nog altijd bij de eerste reactie die ik in een topic schreef. Eindeloos klikken en scrollen is dan ook veeeel minder irritant dan de naam van de gequote forummer in het zwart.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Maar kon je eerst ook de op de naam in de quote klikken, zodat je in het profiel kwam? Of is dat een nieuw gebbetje.
Alle reacties Link kopieren
Bruise schreef:
23-01-2018 11:48
Maar kon je eerst ook de op de naam in de quote klikken, zodat je in het profiel kwam? Of is dat een nieuw gebbetje.
Nieuw gebbetje.
Life is short. Eat dessert first.
Bruise schreef:
23-01-2018 11:44
Isse prio.

Ja je hebt gelijk, zag het ook al tijden door iedereen genoemd op het bugtopic; deze wens voor roze en link naar profiel.
Ik moet niet zo negatief doen.

:cencored:
Ik wil een genderneutrale kleur.
Volgens mij is dat paars, Komt toch aardig in de buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven