Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 25 januari 2018 om 21:18
Maak er maar grapjes over. Het is echt een last.
donderdag 25 januari 2018 om 21:33
Laten we het hopen. Al dat gepaniek omdat de adviseur een dag ziek is bij het kopen van een huis is niet gezond.Knuffelheks schreef: ↑25-01-2018 21:25Ik snap het doel van de topics ook niet. Oplossingen die aangedragen worden kunnen nooit, het is vooral altijd heel Zwaar en Moeilijk en Drama en niemand begrijpt haar.
Waarom open je dan een topic, denk ik dan.
Ik vermoed voor de aandacht.
donderdag 25 januari 2018 om 21:37
Joostisandersgeaard2 schreef: ↑25-01-2018 21:33Laten we het hopen. Al dat gepaniek omdat de adviseur een dag ziek is bij het kopen van een huis is niet gezond.
Maar...... Antwoord op de vraag waarom ze geen HBO doet komt er niet
donderdag 25 januari 2018 om 21:39
Natuurlijk niet.Knuffelheks schreef: ↑25-01-2018 21:37Maar...... Antwoord op de vraag waarom ze geen HBO doet komt er niet![]()
Dan komt namelijk de aap uit de mouw.
donderdag 25 januari 2018 om 22:03
donderdag 25 januari 2018 om 22:05
Ik ook niet de topics van ygg lopen 9 van de 10 keer uit op een zwaar beledigde boze Ygg. Die vervolgens niet meer op haar topic reageerd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 25 januari 2018 om 22:11
Ik ben er wel klaar mee. Vorige week was ze nijdig omdat ik haar wat goede tips gaf, dus wellicht is het beter dat ik dat niet meer doe. Wat ik niet begrijp, is waarom iemand steeds haar ziel en zaligheid deelt om vervolgens te klagen dat het allemaal zo persoonlijk wordt, om twee weken later weer haar ziel en zaligheid te delen, etc. Misschien is zij ook wel Anne-Wil.charlottew88 schreef: ↑25-01-2018 22:05Ik ook niet de topics van ygg lopen 9 van de 10 keer uit op een zwaar beledigde boze Ygg. Die vervolgens niet meer op haar topic reageerd.
donderdag 25 januari 2018 om 22:19
vrouwjagersma schreef: ↑25-01-2018 22:11Ik ben er wel klaar mee. Vorige week was ze nijdig omdat ik haar wat goede tips gaf, dus wellicht is het beter dat ik dat niet meer doe. Wat ik niet begrijp, is waarom iemand steeds haar ziel en zaligheid deelt om vervolgens te klagen dat het allemaal zo persoonlijk wordt, om twee weken later weer haar ziel en zaligheid te delen, etc. Misschien is zij ook wel Anne-Wil.
Nou, dat probeer ik dus ook te begrijpen.
Lukt niet.
donderdag 25 januari 2018 om 22:21
Mijn leven is veel Annewilliger.
Mijn man begrijpt wat ik bedoel.
"Ja hoor, dat snap ik" zei hij.
Ik vroeg iets sufs aan mijn zoon
En nu vind ik hem stom.
Hij zegt dat hij dat begrijpt.
Dat maakt het nog erger..
Mijn man begrijpt wat ik bedoel.
"Ja hoor, dat snap ik" zei hij.
Ik vroeg iets sufs aan mijn zoon
En nu vind ik hem stom.
Hij zegt dat hij dat begrijpt.
Dat maakt het nog erger..
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 25 januari 2018 om 22:38
Ik ben er ook klaar mee probeer haar te begrijpen maar dat lukt niet.vrouwjagersma schreef: ↑25-01-2018 22:11Ik ben er wel klaar mee. Vorige week was ze nijdig omdat ik haar wat goede tips gaf, dus wellicht is het beter dat ik dat niet meer doe. Wat ik niet begrijp, is waarom iemand steeds haar ziel en zaligheid deelt om vervolgens te klagen dat het allemaal zo persoonlijk wordt, om twee weken later weer haar ziel en zaligheid te delen, etc. Misschien is zij ook wel Anne-Wil.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 25 januari 2018 om 23:25
Niemand begrijpt haar. Behalve forummers die haar niet eerder gelezen hebben, die denken haar wel te begrijpen. En dat is de dynamiek van een openbaar forum.charlottew88 schreef: ↑25-01-2018 22:38Ik ben er ook klaar mee probeer haar te begrijpen maar dat lukt niet.
De topics van Ygg monden meestal uit in 'verweer' 'verzet' en daarna 'heksenjacht'. Heeft alleen maar te maken met het soort topics ze opent en de manier waarop ze reageert en haar reageerders of negeert of naar beneden haalt. Geen fijne interactie. Kan ook niet to the point zijn voor vaste forummers want de 'feiten' zijn voor elk topic anders.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 25 januari 2018 om 23:29
donderdag 25 januari 2018 om 23:36
Ik vermijd deze forummer echt.
Springt altijd van ellende uit haar panty ook als er niets gebeurt. En het ligt al-tijd aan alle 'anderen'.
Ik voed haar dus ook zeker niet, raar gedoe.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 26 januari 2018 om 08:49
Ik ook niet inderdaad. Ze schijnt in het Barbie-topic gepost te hebben, ik heb alleen geen idee of ze die niet ook zelf geopend heeft, want ik vermijd dat topic