Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
25-01-2018 23:29
Ik realiseer me (omwille van hetgeen dat ik net tikte) dat ik Yg eigenlijk nooit ergens tegen kom. Behalve in topcis die ze zelf opende. Ik kan er helemaal naast zitten want ik heb ook nog een RL leven, maar klopt mijn ervaren?
Ze heeft uitgebreid zitten posten op andere onderwerpen. Dat het hard werken is om slank en mooi te blijven, op meerdere topics.
Ook op topics over armoede.
Ze post van alles zolang ze zichzelf maar goed kan praten.
O en ze wilde toen ook graag de complimenten dat ze weer naar school ging ( w aar ze zich nu verveelt)
Oudblond schreef:
Ik realiseer me (omwille van hetgeen dat ik net tikte) dat ik Yg eigenlijk nooit ergens tegen kom. Behalve in topcis die ze zelf opende. Ik kan er helemaal naast zitten want ik heb ook nog een RL leven, maar klopt mijn ervaren?
Ze post weleens in het the voice of Holland topic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oudblond schreef:

Even loepen en je bent een hoop wijzer.
En dan zie je inderdaad een patroon.
charlottew88 schreef:
25-01-2018 22:05
Ik ook niet de topics van ygg lopen 9 van de 10 keer uit op een zwaar beledigde boze Ygg. Die vervolgens niet meer op haar topic reageerd.

Stam + 1 :proud:
charlottew88 schreef:
26-01-2018 09:18
Ze post weleens in het the voice of Holland topic.
Ook niet voor niks.

Deze TO vertoont dit gedrag al vele vele jaren hier. Er is nooit iets veranderd en het lijkt wel alsof het steeds vermoeiender wordt.
Hoe kun je jezelf het zo moeilijk maken? Waar het maar over gaat, er dient een topic te worden geopend. En het verloop en eindresultaat is altijd hetzelfde.
Wat een dodelijk vermoeiend leven heeft deze TO.
Geen bijzonderheden
Star² schreef:
26-01-2018 09:32
Plus 1?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Plus t
Geen bijzonderheden
JollyRider schreef:
26-01-2018 09:34
Plus 1?

Ja dom is dit. Bijdehand gaan zitten doen als je nog geen koffie hebt gehad :facepalm:

Stam + t dus.
Star² schreef:
26-01-2018 09:32
Oeps :$ :$ :$
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
yasmijn schreef:
26-01-2018 09:33
Ook niet voor niks.Ik

Deze TO vertoont dit gedrag al vele vele jaren hier. Er is nooit iets veranderd en het lijkt wel alsof het steeds vermoeiender wordt.
Hoe kun je jezelf het zo moeilijk maken? Waar het maar over gaat, er dient een topic te worden geopend. En het verloop en eindresultaat is altijd hetzelfde.
Wat een dodelijk vermoeiend leven heeft deze TO.
Ja dochterlief had ooit een keer meegedaan zoals de meeste forummers hier wel weten.
Star² schreef:
26-01-2018 10:33
Ja dom is dit. Bijdehand gaan zitten doen als je nog geen koffie hebt gehad :facepalm:

Stam + t dus.
:proud:
Life is short. Eat dessert first.
Henk-en-Roelie schreef:
26-01-2018 02:27
TO is zichzelf aan het profileren, het druipt er gewoon vanaf.
Henk en Roelie wát een nick en die foto erbij, hoe kom je erop :rofl: Henk eraf?
nonickk schreef:
26-01-2018 18:29
Henk en Roelie wát een nick en die foto erbij, hoe kom je erop :rofl: Henk eraf?
Henk had zijn oog laten vallen op de buurvrouw. Foei Henk, als je nog meeleest! :whip:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
26-01-2018 18:34
Henk had zijn oog laten vallen op de buurvrouw. Foei Henk, als je nog meeleest! :whip:
Hahahahaha
Star² schreef:
26-01-2018 10:33

Stam + t dus.
:rofl:
nonickk schreef:
26-01-2018 18:29
Klopt het dat soms Henk een rood kruis krijgt en soms Roelie? Of maakt mijn 'het is wel leuk'-gevoel dat er van?
Oh aanvulling: Ik lees nu dat Henk het bankruis heeft gekregen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
26-01-2018 18:41
Klopt het dat soms Henk een rood kruis krijgt en soms Roelie? Of maakt mijn 'het is wel leuk'-gevoel dat er van?
Het was eerst Henk en Roelie zónder kruis. Daarna Henk met kruis.
Ja, dat kruis van Henk weet wat.
Lady*Voldemort schreef:
26-01-2018 18:54
Nou ja, mijn oma zaliger zij altijd al, elk huisje heeft zijn kruisje, Henk dus ook. :proud:
Lady*Voldemort schreef:
26-01-2018 18:54
Ik had al spijt toen ik op enter drukte. :proud:
8102 schreef:
26-01-2018 18:56
Nou ja, mijn oma zaliger zij altijd al, elk huisje heeft zijn kruisje, Henk dus ook. :proud:
:proud:
Zou het een categoraal MBO zijn?
Ik ben vergeten chocola te kopen en dat mocht vanavond :'(
Moiren’ schreef:
26-01-2018 20:03
Ik ben vergeten chocola te kopen en dat mocht vanavond :'(
Oh kut.

Ik kan hier 2 chocoladeletters ook niet meer vinden. :cry:
Joostisandersgeaard2 schreef:
26-01-2018 20:04
Oh kut.

Ik kan hier 2 chocoladeletters ook niet meer vinden. :cry:
Ik heb nog wel paaseitjes van vorig jaar liggen, volgens de datum zijn ze nog OK. :proud:
Overgooien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven