Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 9 februari 2018 om 15:40
Stuur dan maar hier naar toe.
vrijdag 9 februari 2018 om 15:41

vrijdag 9 februari 2018 om 15:42
Mooi! Sneeuw vind ik het enige leuke/mooie aan de winter.

vrijdag 9 februari 2018 om 15:44
En dan heb je wel nog zo'n winterse nick.

vrijdag 9 februari 2018 om 16:13
Ah zo. Er doorheen fietsen is ook niks!AeonOfWinter schreef: ↑09-02-2018 16:12Oh ik vind sneeuw prachtig, als ik er niet doorheen hoef te fietsen![]()

vrijdag 9 februari 2018 om 16:19
yasmijn schreef: ↑09-02-2018 14:36O dank je wel allemaal, alleen is het pas dinsdag vertrek
Heb mijn bureau hier leeggehaald want als ik weg ben wordt mijn computergestuurde zit-stabureau geleverd. Dat ding kan ik instellen en dan geeft ie aan wanneer ik moet zitten en wanneer ik moet staan.
Alle spullenin een kast gepleurd.
O ik ben wel heel benieuwd naar je bevindingen!
vrijdag 9 februari 2018 om 16:20
Jaaaah dat dacht ik vanochtend ook. Toen scheen de zon hier en de weer app zei dat het zou regenen ipv sneeuwen. Ik ben in de maling genomen

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 9 februari 2018 om 17:08
kinderen/bewust-alleenstaande-moeder-vo ... #p28130674
Niet om het een of ander, maar die noor is echt een supervrouw, want toen ze een kleine had werkte ze had er een baby ( of zo iets) en een studie er bij.
Maar misschien raak ik de weg kwijt kan ook nog natuurlijk.
Niet om het een of ander, maar die noor is echt een supervrouw, want toen ze een kleine had werkte ze had er een baby ( of zo iets) en een studie er bij.

vrijdag 9 februari 2018 om 17:18
Noor is compleet ongeloofwaardig. Ik denk dat ze haar naam bewust gekozen heeft8102 schreef: ↑09-02-2018 17:08kinderen/bewust-alleenstaande-moeder-vo ... #p28130674

vrijdag 9 februari 2018 om 17:19
vrijdag 9 februari 2018 om 17:20
Ik neem Noor altijd met een grote dozijn zout.8102 schreef: ↑09-02-2018 17:08kinderen/bewust-alleenstaande-moeder-vo ... #p28130674
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 9 februari 2018 om 17:20
charlottew88 schreef: ↑09-02-2018 17:19Stomme ongesteldheid, stomme hormonen, stom humeur. Ik HAAT ongesteldheid![]()

Ik vind dat niet meer van deze tijd, hoor. Dat vrouwen ongesteld worden en mannen niet. Mijn man mag het met alle liefde van de wereld van me overnemen.
vrijdag 9 februari 2018 om 17:23
Ik vind het ook niet meer van deze tijd. Ik heb geen man maar als ik die had mocht hij het ook van mij overnemen.

vrijdag 9 februari 2018 om 17:25

vrijdag 9 februari 2018 om 17:32
#metoocharlottew88 schreef: ↑09-02-2018 17:19Stomme ongesteldheid, stomme hormonen, stom humeur. Ik HAAT ongesteldheid![]()
#neveragain!!!
ik ben van het baarmoederverwijderpromotieteam!

vrijdag 9 februari 2018 om 17:33
Ik vind anderen erger in dat topic.8102 schreef: ↑09-02-2018 17:08kinderen/bewust-alleenstaande-moeder-vo ... #p28130674
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 9 februari 2018 om 17:34
Ik kan je de overgang van harte aanbevelen.charlottew88 schreef: ↑09-02-2018 17:23Ik vind het ook niet meer van deze tijd. Ik heb geen man maar als ik die had mocht hij het ook van mij overnemen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 9 februari 2018 om 17:45
Vind haar reacties daar niet bijzonderder dan van anderen hoor.8102 schreef: ↑09-02-2018 17:08kinderen/bewust-alleenstaande-moeder-vo ... #p28130674