Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
03-03-2018 16:10
Ik vind het topic op zich wel interessant.
Als er niet een boze, schreeuwende kleuter de hele tijd door heen zat te schreeuwen had ik het een heel interessant topic gevonden.
Scratte schreef:
03-03-2018 16:22
Als er niet een boze, schreeuwende kleuter de hele tijd door heen zat te schreeuwen had ik het een heel interessant topic gevonden.

Fijn, ik hou mijn mond wel weer :blob:
En ineens is het hele topic weg... :whut:
Geband wegens trollen. :proud:
QueenArachnia schreef:
03-03-2018 17:23
Geband wegens trollen. :proud:
wat een verrassing zeg.
Jammer want het onderwerp was wel de moeite waard
Ik heb gevraagd of het topic terug mag. Gekut dit.
popita schreef:
03-03-2018 17:24
Jammer want het onderwerp was wel de moeite waard
Niet zo.
Ik heb drie reacties gelezen.
Voorspelbaar.
De je weet niet waar je over praat, de Holocaust en de jamaar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
doornroosje9 schreef:
03-03-2018 13:38
+1

:proud:
Heb je niks zinnigers te zeggen? :proud:
Probeer dan tenminste mee te gaan in het bespreekbaar maken van wat sommige mensen willen horen :proud: Al die eentjes horen in het water :P
schattigmeisje schreef:
04-03-2018 11:43
Probeer dan tenminste mee te gaan in het bespreekbaar maken van wat sommige mensen willen horen :proud: Al die eentjes horen in het water :P
Sorry maar :proud: Ik zie allemaal enen zwemmen.
https://www.youtube.com/watch?v=Bc1hU-PfALA
Ik kan helaas geen plaatje of filmpje vinden van het beeld dat ik er zelf bij heb :-P
Elfje112 schreef:
04-03-2018 09:57
Heb je niks zinnigers te zeggen? :proud:
Totaal geen eigen mening hier. Helaas. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Ola! Klopt het dat ik geen topic kan openen of is dit een preventieve maatregel om mijn zendingsdrang te beteugelen?
Oh nee. Na zes keer klikken, mocht ik toch.
vrouwjagersma schreef:
04-03-2018 22:01
HOla! Klopt het dat ik geen topic kan openen of is dit een preventieve maatregel om mijn zendingsdrang te beteugelen?
gezien jouw perfecte, bijna poëtische manier van schrijven, mag ik deze verbetering wel toevoegen. :proud:
Nu klopt het weer.
Ana_Isabel2 schreef:
04-03-2018 22:06
gezien jouw perfecte, bijna poëtische manier van schrijven, mag ik deze verbetering wel toevoegen. :proud:
Nu klopt het weer.
Sorry, ik wou idd hallo zeggen en niet over ijsjes praten. Maar ze leken niet boos op mijn uitspraak, de afgelopen dagen. Ik heb mijn Spaans braaf geoefend.
vrouwjagersma schreef:
04-03-2018 22:09
Sorry, ik wou idd hallo zeggen en niet over ijsjes praten. Maar ze leken niet boos op mijn uitspraak, de afgelopen dagen. Ik heb mijn Spaans braaf geoefend.
Wij :heart: ervan als niet Spanjaarden de taal proberen te spreken.
Dan is je uitspraak bijzaak. Overigens hoor je " h" niet. Dus je uitspraak was goed :proud:
Gelukkig. Verder heb ik deze week geleerd dat het Spaanse woord voor winkelwagentjes "carros" is en dat vond ik zo ongelooflijk gaaf, daar was ik echt een uur lang een heel gelukkig mens door.
Ik denk dat als ik het Spaanse woord voor chocolade ken, dat dat voldoende is? Meer is niet nodig, neem ik aan?
Life is short. Eat dessert first.
Amor amor amor....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
doornroosje9 schreef:
04-03-2018 23:26
Ik denk dat als ik het Spaanse woord voor chocolade ken, dat dat voldoende is? Meer is niet nodig, neem ik aan?
Voor jou lijkt me dat wel voldoende. Maar leer wel even wat voor chocolade je lekker vind anders krijg je dadelijk melkchocolade met vanalles in.
doornroosje9 schreef:
04-03-2018 23:26
Ik hoef geen enkel Spaans woord te kennen. :jump:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Enn schreef:
04-03-2018 23:29
Amor amor amor....
Wat heb jij me aangedaan?
Goedemorgen deze morgen! Ik ben eigenlijk gek ook he, een zonnige maandagmorgen en ik zit hier ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven