Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
01-03-2018 10:00
In de nok van de Ziggo ben ik blijven zitten al was het concert heel gaaf. Man wat is dat steil en eng! En dan heb ik nog niet eens hoogtevrees.

Ja dat zijn dan ook wel echt kutplekken :rofl:
Star² schreef:
01-03-2018 10:04
Ja dat zijn dan ook wel echt kutplekken :rofl:
:biggrin: Zeker! Maar een gegeven paard enzo...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
01-03-2018 08:43
Oei dit begint toch een beetje te lijken op 'lekker gekke meid ben ik hè' :mrgreen:
O, want?
Ik heb gewoon ontzettend genoten en me werkelijk verbaasd over al die zittende en zwijgende mensen om me heen.
Star² schreef:
01-03-2018 09:08
Ik denk dat ze idd het publiek te dood vonden:

Note: The Calling and Mr. Brightside on the setlists but not played, Mr. Brightside was not played in a full show for the first time in their career

Van Setlist.fm
Er staat nergens aangegeven waarom niet.
Wel dat hij nu concerten heeft afgezegd ivm stemproblemen.
Leuk hoor, een nieuwe cm. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er met de verkeerde nick wordt ingelogd hahaha!
Loca_Loca schreef:
01-03-2018 18:01
Leuk hoor, een nieuwe cm. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er met de verkeerde nick wordt ingelogd hahaha!
:-D
MarindaH schreef:
01-03-2018 09:40
Als je lekker gek wil doen, koop je toch geen zitplaatsen?
Wel als de staanplaatsen al op zijn :cry:
Lady*Voldemort schreef:
01-03-2018 19:04
Wel als de staanplaatsen al op zijn :cry:
Of als je 1.50 bent.
Moiren’ schreef:
01-03-2018 19:05
Of als je 1.50 bent.
Dan kunnen staanplaatsen ook prima, als je maar zorgt dat je vooraan staat.

En zitplaatsen bieden ook geen zichtgarantie. Toen mijn dochter (een enorm lange slierasperge) in de Ziggo bij Doe Maar uiteindelijk toch maar opstond omdat moeders toch niet tot betere gedachten te brengen was zagen de mensen achter ons niets meer, of ze nou opstonden of niet.
Lady*Voldemort schreef:
01-03-2018 19:11
Dan kunnen staanplaatsen ook prima, als je maar zorgt dat je vooraan staat.

En zitplaatsen bieden ook geen zichtgarantie. Toen mijn dochter (een enorm lange slierasperge) in de Ziggo bij Doe Maar uiteindelijk toch maar opstond omdat moeders toch niet tot betere gedachten te brengen was zagen de mensen achter ons niets meer, of ze nou opstonden of niet.
Heeft niets met zien te maken, maar met ellebogen en tassen.
Daarbij heb ik een klerehekel aan uuuuren staan. Ga ik ook niet nog eens uuuuuuren vroeger in een rij liggen of staan. Ik werk ook nog eens, dus het kan niet eens als ik het al zou willen.
Ik heb nog nooit een concert meegemaakt waar mensen bleven zitten, zelfs niet bij de ouwelullenmuziek. Het was echt bizar en aan de reacties op internet te lezen was ik niet de enige die dat vond.
Moiren’ schreef:
01-03-2018 19:15
Heeft niets met zien te maken, maar met ellebogen en tassen.
Daarbij heb ik een klerehekel aan uuuuren staan. Ga ik ook niet nog eens uuuuuuren vroeger in een rij liggen of staan. Ik werk ook nog eens, dus het kan niet eens als ik het al zou willen.
Ik heb nog nooit een concert meegemaakt waar mensen bleven zitten, zelfs niet bij de ouwelullenmuziek. Het was echt bizar en aan de reacties op internet te lezen was ik niet de enige die dat vond.

O, ik wel hoor. Het is ook niet altijd done om te gaan staan als om je heen iedereen zit. De mensen achter je hebben niet zo'n leuk concert dan.
MarindaH schreef:
01-03-2018 22:11
O, ik wel hoor. Het is ook niet altijd done om te gaan staan als om je heen iedereen zit. De mensen achter je hebben niet zo'n leuk concert dan.
Tsja.
Enn schreef:
01-03-2018 09:40
Oh Ok. Nou dan zit ik dus safe.

Dat ligt er maar net aan.
Juist ouders die er van overtuigd zijn dat hun kids ze echt heel leuk en hip vinden zijn vaak de ergste ..
Afbeelding
broekrok schreef:
02-03-2018 09:11
Afbeelding
:thumbsup:
Zelfs bij Neil gaat iedereen staan en danst iedereen. Uit ons dak, man!

Helaas gaan we dit nooit meer meemaken. :|
Geen bijzonderheden
shifty schreef:
02-03-2018 08:20
Dat ligt er maar net aan.
Juist ouders die er van overtuigd zijn dat hun kids ze echt heel leuk en hip vinden zijn vaak de ergste ..
Huh? Nou reken mij daar maar niet onder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
02-03-2018 10:26
Huh? Nou reken mij daar maar niet onder.
Mij ook niet 😱
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
02-03-2018 10:29
Mij ook niet 😱
Haha, jouw zoon kan nooit nalaten even schalks op te merken hoe "oud" wij zijn :whistle:
yasmijn schreef:
02-03-2018 10:18
Zelfs bij Neil gaat iedereen staan en danst iedereen. Uit ons dak, man!

Helaas gaan we dit nooit meer meemaken. :|
Dat gaat dan ook makkelijker als je houvast hebt aan je rollator.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
broekrok schreef:
02-03-2018 10:35
Haha, jouw zoon kan nooit nalaten even schalks op te merken hoe "oud" wij zijn :whistle:
😂
Geen bijzonderheden
Ben ik nou gek? Ik kan het Gordon topic niet terugvinden?
Geen bijzonderheden
Een volwassen man van 25 die als Nick snuffeltje heeft :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
03-03-2018 11:06
Een volwassen man van 25 die als Nick snuffeltje heeft :rofl:
wtf?! Waar?
Moiren’ schreef:
03-03-2018 11:10
wtf?! Waar?
overig/ik-ben-tegen-de-bio-industrie/li ... ges/403735
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven