Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moiren’ schreef:
03-03-2018 11:10
wtf?! Waar?
Topic tegen de bioindustrie.
yasmijn schreef:
03-03-2018 04:10
Ben ik nou gek? Ik kan het Gordon topic niet terugvinden?

Wij jongeren hebben daar een trucje voor. Typ dit in Google:

site:forum.viva.nl gordon
Is een bug. Als je naar topics op blz. 2 wil, moet je vanaf blz. 2 (is eigenlijk blz. 3) met het pijltje een blz. terug.
charlottew88 schreef:
03-03-2018 11:06
Een volwassen man van 25 die als Nick snuffeltje heeft :rofl:

Als je kijkt hoe hij reageert vind ik z'n naamkeuze eigenlijk nog verbazend volwassen :biggrin:
De andere reacties slaan noch kant noch wal. Who cares, dat jij wèl vlees eet.
Tjongejonge er worden hem anders weer flink wat woorden in zijn mond gelegd. En dan geeft hij reacties op die acties en is hij degene die niet kan discussiëren?
Joh tis gewoon een kind van een jaar of 12, dat is toch wel duidelijk.
Ttass schreef:
03-03-2018 12:32
De andere reacties slaan noch kant noch wal. Who cares, dat jij wèl vlees eet.
Hij lokt zelf die reactie bij anderen uit, is mijn mening.
shifty schreef:
03-03-2018 12:30
Als je kijkt hoe hij reageert vind ik z'n naamkeuze eigenlijk nog verbazend volwassen :biggrin:
:biggrin:

Hij gedraagt zich als een stampvoetende kleuter.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
03-03-2018 12:45

Nou dit inderdaad. 4 maanden vegetariër zijn en dan denken de wijsheid in pacht te hebben..
Op deze manier bereikt hij niks.

Ik zou er na 37 jaar vegetariër zijn bijna vlees van gaan eten.
Altijd weer fijn als tr@llen een mooi onderwerp kiezen...
charlottew88 schreef:
03-03-2018 12:45

Nogal. Het kind heeft hoofdpijn gekregen van het stampvoeten en neemt even pauze.

Kan ie mooi ondertussen naar de juffrouw meester moderator op het schoolplein forum gaan om te klikken staffen.

Ik schat in dat het bericht ongeveer de volgende strekking zal hebben: "Hullie begonnen! Eg waar!"
shifty schreef:
03-03-2018 12:56
Nogal. Het kind heeft hoofdpijn gekregen van het stampvoeten en neemt even pauze.

Kan ie mooi ondertussen naar de juffrouw meester moderator op het schoolplein forum gaan om te klikken staffen.

Ik schat in dat het bericht ongeveer de volgende strekking zal hebben: "Hullie begonnen! Eg waar!"
Ik las het :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Scratte schreef:
03-03-2018 12:49
Nou dit inderdaad. 4 maanden vegetariër zijn en dan denken de wijsheid in pacht te hebben..
Op deze manier bereikt hij niks.

Ik zou er na 37 jaar vegetariër zijn bijna vlees van gaan eten.
Ach, daar ben je jong voor. Om ENORM bevlogen te zijn.

Verder ben ik voor bio industrie. Veel beter voor het milieu.
Elfje112 schreef:
03-03-2018 12:44
Hij lokt zelf die reactie bij anderen uit, is mijn mening.
+1

:proud:
Life is short. Eat dessert first.
RikM schreef:
03-03-2018 11:27
Wij jongeren hebben daar een trucje voor. Typ dit in Google:

site:forum.viva.nl gordon
😂
Geen bijzonderheden
Als vent de nick Snuffeltje, je gedragen en janken als een kleuter. Tja...... :sarcastic: :cencored:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
En echt. Ik heb nu bijna het hele topic doorgelezen, puur uit verbazing dat iemand zo kan janken. :popcorn: Ben bezig met ons vleesconsumptie zoveel mogelijk inperken binnen onze financiële mogelijkheden en zo, maar van to krijg ik spontaan weer zin om kiloknallers bij te gaan kopen.
En dan zeggen dat TAM een troll is :rofl:
Jezus krijst de kleuter blijft maar jammeren.
Begrijp niet dat er al zoveel pagina's op wordt gereageerd. Ook als het geen troll is verdient hij toch niet zoveel aandacht.
RégineFilange schreef:
03-03-2018 15:39
Begrijp niet dat er al zoveel pagina's op wordt gereageerd. Ook als het geen troll is verdient hij toch niet zoveel aandacht.

Inderdaad. Wat een verspilde energie.
RégineFilange schreef:
03-03-2018 15:39

Ik vind het topic op zich wel interessant.
Star² schreef:
03-03-2018 16:10
Ik vind het topic op zich wel interessant.
Ja precies, en zo trekt het ook nog eens lekker veel mensen.
Ach het is vermakelijk. Het hoeft niet serieus te zijn om er lol aan te beleven.
Het is ook niet zo dat 'hij' alle aandacht waard is, het is ook gewoon een leuk klets-topic, juist omdat je het niet serieus hoeft te nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven