Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 27 maart 2018 om 21:12
Joh, ik heb werkelijk geen idee. Ik lees niet alles hier hè.normandina schreef: ↑27-03-2018 21:11Ach kom nou toch. De omschrijving van Nina zijn maar op 2 posters toepasbaar of gaan we stommetje spelen omdat het in jouw straatje past? Iedereen weet wel wie er hier bedoeld wordt omdat het maar op 2 posters van toepassing is, nl op waarom ik en annaC. Daar doet de veralgemeniseerde tekst niets aan af.
Ik vind dit niet kunnen, zelfs niet op napraat.
dinsdag 27 maart 2018 om 21:12
Ik heb echt geen idee om wie het gaat, het is me totaal ontgaannormandina schreef: ↑27-03-2018 21:11Ach kom nou toch. De omschrijving van Nina zijn maar op 2 posters toepasbaar of gaan we stommetje spelen omdat het in jouw straatje past? Iedereen weet wel wie er hier bedoeld wordt omdat het maar op 2 posters van toepassing is, nl op waarom ik en annaC. Daar doet de veralgemeniseerde tekst niets aan af.
Ik vind dit niet kunnen, zelfs niet op napraat.
dinsdag 27 maart 2018 om 21:13
dinsdag 27 maart 2018 om 21:17
Nu droom ik ook van wokkelsvrouwjagersma schreef: ↑27-03-2018 20:05Bedankt voor je complimenten, al ben ik niet zo slim als je denkt. Want je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik moet daar ook helemaal niet posten. Ik heb er wel een goede reden voor, want ik eet nu al meer dan een week geen snaai meer. Deze welhaast onmenschelijke opgave heeft ertoe geleid dat ik redelijk chagrijnig ben en ik probeer me af te reageren op de actueelpijler. Ik vond het zelf ook wel weer welletjes.
Ik droom van wokkels.
dinsdag 27 maart 2018 om 21:18
Die wordt bij mij automatisch overlapt door een zwarte balk.vrouwjagersma schreef: ↑27-03-2018 21:17Mag ik hier even zeggen dat ik die hele term "sociaal-emotioneel" niet meer kan horen of zien, vooral als het om slimme basisschoolkinderen gaat?
dinsdag 27 maart 2018 om 21:18
Oh hou op schei uit idd!vrouwjagersma schreef: ↑27-03-2018 21:17Mag ik hier even zeggen dat ik die hele term "sociaal-emotioneel" niet meer kan horen of zien, vooral als het om slimme basisschoolkinderen gaat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 27 maart 2018 om 21:19
Ik las de term afgelopen week in mijn studieboek. Kan gelijk dat hele boek niet meer serieus nemen.vrouwjagersma schreef: ↑27-03-2018 21:17Mag ik hier even zeggen dat ik die hele term "sociaal-emotioneel" niet meer kan horen of zien, vooral als het om slimme basisschoolkinderen gaat?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 27 maart 2018 om 21:19
Verkeerde emo moest deze zijnvrouwjagersma schreef: ↑27-03-2018 21:17Mag ik hier even zeggen dat ik die hele term "sociaal-emotioneel" niet meer kan horen of zien, vooral als het om slimme basisschoolkinderen gaat?
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 27-03-2018 21:21
8.22% gewijzigd
dinsdag 27 maart 2018 om 21:21
Als mijn kind pas sociaal-emotioneel in de pas loopt op het moment dat ze ook een haaibaaiig "Ella zei dat jij had gezegd dat Tracy had gezegd dat Emma Julia van mij afgepakt heeft en dat is niet zo want Julia heeft zelf tegen Viola gezegd...."-wezen wordt, dan kan het volledige Nederlandse basisonderwijs nog lang wachten.
dinsdag 27 maart 2018 om 21:23
Ergerlijk is ook nog dat het eigenlijk twee afzonderlijke factoren zijn, die door iedereen per abuis door elkaar op een grote hoop worden geflikkerd.vrouwjagersma schreef: ↑27-03-2018 21:17Mag ik hier even zeggen dat ik die hele term "sociaal-emotioneel" niet meer kan horen of zien, vooral als het om slimme basisschoolkinderen gaat?
Word ik zelf echt zwaar sociaal-emotioneel van.
dinsdag 27 maart 2018 om 21:25
Ik hoop dat het niet in mijn tentamen voorkomt. Want dan moet ik daar een verhandeling over gaan schrijven.
Wat bij een multiple-choice tentamen best onhandig is.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 27 maart 2018 om 21:26
Ik word er asociaal emotioneel van.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 27 maart 2018 om 21:26
Dat had ik wel met iets. Gewoon oude info uit een oud boek die feitelijk en wettelijk niet meer klopte. Moet je op een tentamen bewust een verkeerd antwoord invullen om het te halen. Was best gek.
dinsdag 27 maart 2018 om 21:27
Gelukkig maar dat dit dan niet hoeft.vrouwjagersma schreef: ↑27-03-2018 21:21Als mijn kind pas sociaal-emotioneel in de pas loopt op het moment dat ze ook een haaibaaiig "Ella zei dat jij had gezegd dat Tracy had gezegd dat Emma Julia van mij afgepakt heeft en dat is niet zo want Julia heeft zelf tegen Viola gezegd...."-wezen wordt, dan kan het volledige Nederlandse basisonderwijs nog lang wachten.
Wokkel?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.