Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 1 april 2018 om 18:59
Ik ook en ik wil haar ook nog slaan. Ik krijg de kriebels van postst met een hoog dr Phil geblaatvrouwjagersma schreef: ↑01-04-2018 18:46Ik heb wel een idee op wie ik met mijn volle gewicht wil gaan zitten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 1 april 2018 om 19:37
charlottew88 schreef: ↑01-04-2018 18:59Ik ook en ik wil haar ook nog slaan. Ik krijg de kriebels van postst met een hoog dr Phil geblaat![]()
Ze is weer flink wat topics aan het verneuken met haar gepredik.
zondag 1 april 2018 om 19:51
Ik ben toch redelijk succesvol met mijn dikke hol. Wat een pedante doos zeg..
zondag 1 april 2018 om 20:09
zondag 1 april 2018 om 20:32
een forummer.
zondag 1 april 2018 om 21:28
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 1 april 2018 om 21:31
Aww... Deze madre vind jou ook muy simpaticoJollyRider schreef: ↑01-04-2018 13:23Neeeee, ik bedoelde meer dat ik me dat door niemand laat vertellen, zelfs niet door mensen waar ik echt soort van online van hou, als ze dat zouden proberen, wat ze niet doen natuurlijk. En zo kwam ik op jou en de mevrouw con una manada , jullie zijn van de groep “al zouden ze het doen” & waar mijn hart echt een sprongetje van maakt als ik ze zie, hoe erg dat cliché ook klinkt![]()
zondag 1 april 2018 om 21:31
Dat kan nog veranderen hoor! Tijdens onze vakantie, zou het ook een paar dagen slecht weer zijn, maar echt prachtig weer gehad. Ik duim voor je!
Life is short. Eat dessert first.
zondag 1 april 2018 om 21:39
Lief van je. Dat zei mijn man net ook. Hij wil ook niet uit voorzorg even snel een anti-regendansje doen, dat vind ik wel weer jammer. Duimen dan maardoornroosje9 schreef: ↑01-04-2018 21:31Dat kan nog veranderen hoor! Tijdens onze vakantie, zou het ook een paar dagen slecht weer zijn, maar echt prachtig weer gehad. Ik duim voor je!
zondag 1 april 2018 om 21:47
Ze veranderen waar je bij staat..
zondag 1 april 2018 om 21:49
Ja lach maar, wil je het plaatje zien wat ik elke keer heb?
Gek hoe snel dat veranderen steeds gaat.
zondag 1 april 2018 om 21:53
Ik vind jou muy simpatico Anna❤. Dit jaar ga ik weer op vakantie naar Spanje ❤. Ik houd van Spanje het lekkere weer en het geweldig lekkere eten. Gamba's al ajillo, paella en tortilla de patatas zijn mijn favoriete Spaanse gerechten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 1 april 2018 om 21:54
Verras ons!
Ja, dat veranderen is elke keer weer een ontdekking. Zo moet mijn dochter nog haar 1e knipbeurt krijgen. Van voren groeit het duidelijk minder snel.dan van achteren. Echt kuikentjes haar...zó lief, maar ben ook wel benieuwd hoe ze er straks uitziet na haar 1e knipbeurt.
zondag 1 april 2018 om 22:00
Aaahcharlottew88 schreef: ↑01-04-2018 21:53Ik vind jou muy simpatico Anna❤. Dit jaar ga ik weer op vakantie naar Spanje ❤. Ik houd van Spanje het lekkere weer en het geweldig lekkere eten. Gamba's al ajillo, paella en tortilla de patatas zijn mijn favoriete Spaanse gerechten.
De Spaanse keuken vind ik een kunst op zich * kwijl* Wij gaan dit jaar ook weer. Voelt echt als thuiskomen, ondanks dat ik hier geboren ben, maar dat zal ongetwijfeld ook voor vele niet-Spanjaarden zo voelen