Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
01-04-2018 18:53
Op mobiel kan ik niet direct naar de post waarnaar gelinkt is, maar ik hoefde niet lang te zoeken. :biggrin:

:rofl:
vrouwjagersma schreef:
01-04-2018 18:46
Ik heb wel een idee op wie ik met mijn volle gewicht wil gaan zitten.
Ik ook en ik wil haar ook nog slaan. Ik krijg de kriebels van postst met een hoog dr Phil geblaat :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
01-04-2018 18:59
Ik ook en ik wil haar ook nog slaan. Ik krijg de kriebels van postst met een hoog dr Phil geblaat :sick:

Ze is weer flink wat topics aan het verneuken met haar gepredik.
-Hades- schreef:
01-04-2018 16:07
Kijk, dat is nou eens goed nieuws! Beter dan al die 'vrolijk Pasen' berichten die ik binnenkrijg.
Zon, daar word ik vrolijk van.
Had je vandaag in Groningen moeten zijn.
Ik heb zowaar zonnesproetjes en de zon in mijn gezicht :cheer:
Star² schreef:
01-04-2018 17:54
Die laatste zin :sick: :sick: :sick:

viewtopic.php?f=1&t=407472&start=#p28332221

Ik ben toch redelijk succesvol met mijn dikke hol. Wat een pedante doos zeg..
Wie, TO? Of een forummer die reageert? Ken TO niet.
Star² schreef:
01-04-2018 19:37
Ik zag het.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Troeteltje schreef:
01-04-2018 20:05
Wie, TO? Of een forummer die reageert? Ken TO niet.
een forummer.
Star² schreef:
01-04-2018 19:37
Ach het is een christelijke feestdag vandaag. Misschien slaat dat zalvende gepreek dan een beetje over op sommige mensen..
o_o we gaan eind volgende week naar Spanje voor de laatste keer met opa. Is het precies in de week dat wij gaan rotweer.. terwijl het de dagen ervoor en erna superlekker weer is. Boehoeeee :'(
[quote=Grobbekuiken_ post_id=28331833 time=1522589927 user_id=358968]
Hahaha! En dan vooral hopen dat het Chinese (of zo) teken dan ook echt 'Ik hou van mammie' betekent, en niet 'Ik ben koekoek kroepoek of erger.
Ana_Isabel2 schreef:
01-04-2018 21:25
XD
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
01-04-2018 21:28
XD
:biggrin:
JollyRider schreef:
01-04-2018 13:23
Neeeee, ik bedoelde meer dat ik me dat door niemand laat vertellen, zelfs niet door mensen waar ik echt soort van online van hou, als ze dat zouden proberen, wat ze niet doen natuurlijk. En zo kwam ik op jou en de mevrouw con una manada , jullie zijn van de groep “al zouden ze het doen” & waar mijn hart echt een sprongetje van maakt als ik ze zie, hoe erg dat cliché ook klinkt :)
Aww... Deze madre vind jou ook muy simpatico :)
Labalade schreef:
01-04-2018 21:24
o_o we gaan eind volgende week naar Spanje voor de laatste keer met opa. Is het precies in de week dat wij gaan rotweer.. terwijl het de dagen ervoor en erna superlekker weer is. Boehoeeee :'(
Dat kan nog veranderen hoor! Tijdens onze vakantie, zou het ook een paar dagen slecht weer zijn, maar echt prachtig weer gehad. Ik duim voor je!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
01-04-2018 21:31
Dat kan nog veranderen hoor! Tijdens onze vakantie, zou het ook een paar dagen slecht weer zijn, maar echt prachtig weer gehad. Ik duim voor je!
Lief van je. Dat zei mijn man net ook. Hij wil ook niet uit voorzorg even snel een anti-regendansje doen, dat vind ik wel weer jammer. Duimen dan maar 🙏🏻
Ik lees steeds “ Echt Brits konthaar.” :|
Mijn zoon heeft vandaag zijn haar anders laten knippen. Ineens gaat hij van een slungelige knul naar een slungelige man. Ruim een halve kop groter dan mijn vader en ellenlange giraffenbenen.
Zoek dat ik mijn kind alleen nog spontaan een kus kan geven als hij zit :hihi:
Moiren’ schreef:
01-04-2018 21:43
Moiren’ schreef:
01-04-2018 21:44
Mijn zoon heeft vandaag zijn haar anders laten knippen. Ineens gaat hij van een slungelige knul naar een slungelige man. Ruim een halve kop groter dan mijn vader en ellenlange giraffenbenen.
Zoek dat ik mijn kind alleen nog spontaan een kus kan geven als hij zit :hihi:
:heart: cute

Ze veranderen waar je bij staat..
Moiren’ schreef:
01-04-2018 21:43
:HA:
Ana_Isabel2 schreef:
01-04-2018 21:46
Ja lach maar, wil je het plaatje zien wat ik elke keer heb? (6)

Gek hoe snel dat veranderen steeds gaat.
Ana_Isabel2 schreef:
01-04-2018 21:31
Aww... Deze madre vind jou ook muy simpatico :)
Ik vind jou muy simpatico Anna❤. Dit jaar ga ik weer op vakantie naar Spanje ❤. Ik houd van Spanje het lekkere weer en het geweldig lekkere eten. Gamba's al ajillo, paella en tortilla de patatas zijn mijn favoriete Spaanse gerechten.
Moiren’ schreef:
01-04-2018 21:49
Ja lach maar, wil je het plaatje zien wat ik elke keer heb? (6)

Gek hoe snel dat veranderen steeds gaat.
Verras ons!

Ja, dat veranderen is elke keer weer een ontdekking. Zo moet mijn dochter nog haar 1e knipbeurt krijgen. Van voren groeit het duidelijk minder snel.dan van achteren. Echt kuikentjes haar...zó lief, maar ben ook wel benieuwd hoe ze er straks uitziet na haar 1e knipbeurt.
charlottew88 schreef:
01-04-2018 21:53
Ik vind jou muy simpatico Anna❤. Dit jaar ga ik weer op vakantie naar Spanje ❤. Ik houd van Spanje het lekkere weer en het geweldig lekkere eten. Gamba's al ajillo, paella en tortilla de patatas zijn mijn favoriete Spaanse gerechten.
Aaah :bigkiss: jij bent ook erg simpaticA ( vrouwelijk eindigt altijd met a.)
De Spaanse keuken vind ik een kunst op zich * kwijl* Wij gaan dit jaar ook weer. Voelt echt als thuiskomen, ondanks dat ik hier geboren ben, maar dat zal ongetwijfeld ook voor vele niet-Spanjaarden zo voelen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven