Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 maart 2018 om 07:11
Gelukkig dat er nog een handjevol mensen zoals jij hier op het forum zit. Die de normen kunnen verdedigen.normandina schreef: ↑24-03-2018 01:14Zo voorspelbaar deze reacties, en vooral ook welke en van wie. Had niet anders verwacht maar dat weerhield mij niet om te schrijven wat ik schreef, iets wat bij de meesten die hetzelfde denken wel het geval is. Dat blijkt wel uit de pb's die ik de laatste week gekregen heb.
Dat jullie nog maar lang en gelukkig na(ar) praten over de spelfouten, de nostalgie en de goede bedoelingen van anderen op dit forum. Lijdt lekker af van de inhoud (inhoudt, inhout) waar sommigen totaal geen belang bij hebben hier. En Feow, als je zoveel herkent zullen er vast mensen zijn geweest die dezelfde mening hadden?
En nee, geen happy end met een verheven zwaai zwaai ik ga door. Mijn rijst is mislukt![]()
Rijst koken is hartstikke moeilijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 24 maart 2018 om 08:41
Ooooh Normandina, wat goed dat je het zegt! Al die zure visgleuven ook hier
En dan je rijst opofferen voor de onmondige meerderheid van het forum, jij strijder jij!
-----
Terry Pratchett was trouwens een geweldige schrijver. Man was al fan toen ik hem leerde kennen, dus we hebben al zijn boeken in huis, en ik ben nu ook fan!

-----
Terry Pratchett was trouwens een geweldige schrijver. Man was al fan toen ik hem leerde kennen, dus we hebben al zijn boeken in huis, en ik ben nu ook fan!

zaterdag 24 maart 2018 om 08:46
Het veranderd ook nooit hier he? Heerlijk die voorspelbaarheid.
Of ik een dag niet lees of een half jaar niet... blijft precies hetzelfde hier. Fijn.
En dan blijkbaar zelf lekker achterkamertjes roddel PB's sturen en dan hier met boter op je hoofd gaan zeuren. Fantastisch.
En rijst koken is best makkelijk. Daar bestaan rijstkokers voor.
Of ik een dag niet lees of een half jaar niet... blijft precies hetzelfde hier. Fijn.
En dan blijkbaar zelf lekker achterkamertjes roddel PB's sturen en dan hier met boter op je hoofd gaan zeuren. Fantastisch.
En rijst koken is best makkelijk. Daar bestaan rijstkokers voor.

zaterdag 24 maart 2018 om 09:21
En dan beschuldig jij "het groepje" er van achterbaks te zijnnormandina schreef: ↑24-03-2018 01:14Zo voorspelbaar deze reacties, en vooral ook welke en van wie. Had niet anders verwacht maar dat weerhield mij niet om te schrijven wat ik schreef, iets wat bij de meesten die hetzelfde denken wel het geval is. Dat blijkt wel uit de pb's die ik de laatste week gekregen heb.
Dat jullie nog maar lang en gelukkig na(ar) praten over de spelfouten, de nostalgie en de goede bedoelingen van anderen op dit forum. Lijdt lekker af van de inhoud (inhoudt, inhout) waar sommigen totaal geen belang bij hebben hier. En Feow, als je zoveel herkent zullen er vast mensen zijn geweest die dezelfde mening hadden?
En nee, geen happy end met een verheven zwaai zwaai ik ga door. Mijn rijst is mislukt![]()

zaterdag 24 maart 2018 om 09:26
Maar daar gaat het toch om. Je haalt er voor jezelf uit wat je wil of waar je wat aan hebt.normandina schreef: ↑24-03-2018 00:47Dit. Ik heb wel veel aan dat topic gehad en vele anderen, die daar wellicht niet meer voor uit willen komen door die eeuwige, semi grappige afzeikerij van Suzy haar postings en zelfs van Suzy zelf.

zaterdag 24 maart 2018 om 09:27
normandina schreef: ↑24-03-2018 00:47Dit. Ik heb wel veel aan dat topic gehad en vele anderen, die daar wellicht niet meer voor uit willen komen door die eeuwige, semi grappige afzeikerij van Suzy haar postings en zelfs van Suzy zelf. En dat dan vaak van mensen die zelf zelden tot nooit iets positiefs bijdragen aan het forum. En maar janken over de teloorgang van dit forum. Lekker de mods treiteren, het liefst op het modtopic tegen de bekende grenzen aanschuren en bij een teveel aan waarschuwingen en dreigende ban hun nick maar weer eens (herkenbaar voor hun fans) veranderen.
Degenen die het hardst ageren tegen het type lekker gek, kortroodkapsel, zijn er zelf het prototype van geworden. Degenen die zich het hardst beroepen over het forum van ooit hebben vaak zelf de grootste bijdrage geleverd aan het forum van nu met hun queenbee gedrag naar nieuwkomers en zoals nu met Suzy. Want afzeiken,dwars doen, mensen wegjagen, gesteund door je vaste aanhang van weleer is lachuuu jonguh. Lees gewoon niet wat en wie je niet lezen wil en probeer iets positiefs en constructiefs bij te dragen. Dan word het viva forum mss wel weer als vanouds; een community waar lief en leed gedeeld kan worden, waar discussies gevoerd kunnen worden op het scherpst van de snede maar met wederzijds respect.
Dan kunnen de mods ook beter hun werk doen en het kaft van het koren scheiden ipv aangevallen worden op de problemen die hun kwasi onschuldig aangerekend worden omdat het zo leuk is om de modjes te pesten. Mijn rijst is klaar, prettige nacht verder!
Ga je weer op anoniem nu?

zaterdag 24 maart 2018 om 09:30
Lucifermiauww schreef: ↑24-03-2018 08:46Het veranderd ook nooit hier he? Heerlijk die voorspelbaarheid.
En rijst koken is best makkelijk. Daar bestaan rijstkokers voor.![]()
Altijd goed te horen ook dat de PB functie bij mensen die het niet in het openbaar durven te zeggen, wél werkt.

zaterdag 24 maart 2018 om 09:32

zaterdag 24 maart 2018 om 09:33
Ik zet hem wel even weg in de ijskast probeer ik het vanmiddag wel.BahcoBarbie schreef: ↑24-03-2018 09:32Ik vind koffie toch zo smerig.. Thee eigenlijk ook. Ik snap niet dat mensen zoete warme soep drinken![]()
Dus doe mij maar een glas limo. Ik heb verse met munt & grapefruit. Wil je ook een glas?Dat zijn een soort cocktails voor overdag
![]()

zaterdag 24 maart 2018 om 09:38
lekker dank je!BahcoBarbie schreef: ↑24-03-2018 09:32Ik vind koffie toch zo smerig.. Thee eigenlijk ook. Ik snap niet dat mensen zoete warme soep drinken![]()
Dus doe mij maar een glas limo. Ik heb verse met munt & grapefruit. Wil je ook een glas?Dat zijn een soort cocktails voor overdag
![]()
![]()
zaterdag 24 maart 2018 om 10:00
schattigmeisje schreef: ↑24-03-2018 08:41Ooooh Normandina, wat goed dat je het zegt! Al die zure visgleuven ook hierEn dan je rijst opofferen voor de onmondige meerderheid van het forum, jij strijder jij!
![]()
-----

Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .