Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 maart 2018 om 21:49

vrijdag 23 maart 2018 om 21:52
Dank je

Kort berichtje zo te zien, maar betekent dat Filee nog wel mee leest

vrijdag 23 maart 2018 om 21:57
Grappig. Jij schrijft dat het stil is op het forum en binnen een minuut schiet er een trol (*) als een paddenstoel uit de grond. Alsof 'ie er op lag te wachten.

vrijdag 23 maart 2018 om 23:24
Ik heb haar ook heel veel onzinnig psychologie van de koude grond zien schrijven. Verder doet de negeerknop het niet op de iPad.

vrijdag 23 maart 2018 om 23:37
Dat weet ze wel hoor. Daar heeft ze weleens wat over gezegd. En het interesseert haar niks dat anderen haar verhalen vervelend vinden, als to er maar iets aan heeft.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

vrijdag 23 maart 2018 om 23:39
En niemand die zegt: wat een oeverloos gewouwel van onzin op zo’n post. Wel allemaal dank je wel, want afzeiken is ook zo lullig als iemand net 5 kwartier heeft zitten typen.
vrijdag 23 maart 2018 om 23:41

vrijdag 23 maart 2018 om 23:49
En daarmee ontkent ze juist dat ze het typt omdat ze zich graag hoort typen.
Ze vergoelijkt 't door te claimen dat het voor een goed doel is.
Ze betrekt alles op zichzelf om er vervolgens een hart-onder-de-riem-constructief-opbouwend-oh-wat-ben-ik-goed-reactie bij te typen.
Iemand die bijvoorbeeld dit zegt over zichzelf:
"De druk was hoog (voor mezelf, mijn zogenaamde "eigenwijsheid", maar ook omdat sommige mensen mij als inspiratiebron zagen)"
Die is niet met het geluk van anderen bezig, maar is vooral heel erg bezig om de mening van anderen over zichzelf op te poetsen.

vrijdag 23 maart 2018 om 23:57
OlaLucifermiauww schreef: ↑23-03-2018 23:54Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet nuttig. Bijna altijd vaag gezwets. Wel lekker om te lezen met een kop koffie. Als je de tijd hebt.
Ola.
vrijdag 23 maart 2018 om 23:57

zaterdag 24 maart 2018 om 00:01
Ja.
Niet een over relatieproblemen geschreven door SuzyQ